[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.804
Hmm nee wacht, het wordt een tweestrijd tussen Huijsen en Ctrl? En op Ctrl puur vanwege het feit dat ie geen BM hoeft te worden?
gaat nu eerder tussen huijsen en candiu denk ik
huijsen omdat hij te afwachtend speelt (dat is wat ik ervan begrepen heb alleszins)
candiu omdat ze snel spreekt over een reddingsactie en heel hard op ctrl alt del gaat
 
Reactiescore
999
Ik heb het niet kunnen tellen maar door deze 3 late huijsen stemmen denk ik dat candiu gered word? alhoewel de bm wel op candiu staat
 
Reactiescore
1.538
Inderdaad haha. Dat kan ook gezien worden als reddingsactie? Ben benieuwd, wat een chaos. Puur een stemming op wie niet ipv wie wel voor mij...
 
Reactiescore
1.707
tja op wie is er nu een reddingsactie gaande. op ctrl, op huijsen of toch op candicute.
ik blijf blij mijn gedacht dat ctrl een wolf is maar we kunnen na vandaag zeker verder naar aanleiding van de lynch en 17 pagina's
 
Reactiescore
358
Goed, vind het voetbal interessanter op het moment dus even kort via mobiel.

Team Maligator neig ik een klein beetje naar een beginnersfout door zo in het begin al bezig te zijn. Ondanks dat laat ik m’ staan omdat het wel een beginnersfout is om overhaast beslissingen te maken wanneer je er slecht voor staat als je een slechtje bent.

Ander target heb ik nog niet persé, zeker niet Ctrl: jullie stemmen op hem met dezelfde reden als op mij en dat is gewoon te ver gezocht.

Ik vind I Like Trains dan weer wel verdacht na zijn eerst harde verdenkingen richting mij en het daarna snelle terug krabbelen. Het hele Huijsen verhaal heb ik niet kunnen volgen het afgelopen uur.

Na jouw post gaf ik aan je voorlopig het voordeel van de twijfel te geven.

Hier is een reddingsactie gaande.

Dat lijkt me dus ook, ja.

Huijsen

IlT verdacht afwezig. Team Maligator late stem.

Ik werk in de avond, dus ik kan niet constant aanwezig zijn. Maar wel net op tijd om te zien dat hier een reddingsactie op spoor gezet werd, en daar wilde ik toch nog even een stokje voor steken.
 
Reactiescore
1.014
alsjeblieft. Mijn ***begin zorgt voor vele wisselingen van stemmen zo voor de DL.

graag gedaan? Ik baal in ieder geval als ik er uit lig en jullie ook.

@materlotti zeg het maar. Ik ben waardeloos..
 
Bovenaan