[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.804
hallo is de spellijding wakker het hele potje wacht in spanning af???
 
Reactiescore
723
Ik ben er zeker van dat de helft van de huijsen stemmers niet eens weten waarom ze op hem stemmen.
Ik ben helemaal niet akkoord met de stemming, voor mij is candiu nu nog zekerder wolf en denk ik dat er een groot aantal wolven zit tussen de huijsen stemmers.
 
Reactiescore
1.707
duurt erg lang dit en dan klaagt ie over paar dagen wel dat mensen inactief zijn zal die over zichzelf klagen?
 
Reactiescore
1.279
HET IS VERDOMME AL 5 MIN OVER DE DEADLINE IS DIE UITSLAG ER NU AL EINDELIJK?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Die huisen stemmen op het laatst zijn echt bizar
 
Reactiescore
397
Ok, ik wil nog even wat van mijn eerdere verdenkingen aanhalen:

- Team Maligator. Ik heb zojuist voor mijn laatste stem nog gekeken naar mensen die Team Maligator verdedigden omdat ik haar zeer verdacht. Jammer genoeg zag ik hier geen Huijsen nog Candiu staan. Wel viel het me op dat ze vanaf 12 uur afwezig was, dit kwam door haar late dienst of nachtdienst naar verwachting. Ik zag wel haar post waarin ze zei 'gooi me het spel maar uit'. Daarnaast wil ik even melden dat de enige stemmers op haar volgens mij ik en Speeder. waren. Speeder. vond haar claim natuurlijk vroeg en vroeg een tegenclaim. Omdat er niemand anders is die op Maligator heeft gestemd en Speeder. op haar heeft gestemd maar vraagt of de jager wil claimen. Verwacht ik niet dat er een andere jager is. Dan had ze tenslotte wel een extra stem gekregen. Mocht ze niet 'gewelpt' worden dan is ze overigens wel een eventueel target voor lynch 2 of dit betekent geen welp.
- Ctrl Alt Delete, ik verdacht hem in het begin en had geen goed gevoel bij hem. Het ging echter erg rap met stemmen zonder enige aanleiding. Ik had het gevoel alsof er meer aanleiding was voor stemmen voor Maligator of Speeder.. Vandaar dat ik van hem af ben gestapt voor nu.
- Speeder. mocht er gewelpt worden is hij target voor de volgende lynch.

Ik ben benieuwd naar de rol van Huijsen op basis daarvan kunnen we de laatste stemmers (en natuurlijk de eerste) nader bestuderen. Lijkt me wellicht een reddingsactie.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ok, ik wil nog even wat van mijn eerdere verdenkingen aanhalen:

- Team Maligator. Ik heb zojuist voor mijn laatste stem nog gekeken naar mensen die Team Maligator verdedigden omdat ik haar zeer verdacht. Jammer genoeg zag ik hier geen Huijsen nog Candiu staan. Wel viel het me op dat ze vanaf 12 uur afwezig was, dit kwam door haar late dienst of nachtdienst naar verwachting. Ik zag wel haar post waarin ze zei 'gooi me het spel maar uit'. Daarnaast wil ik even melden dat de enige stemmers op haar volgens mij ik en Speeder. waren. Speeder. vond haar claim natuurlijk vroeg en vroeg een tegenclaim. Omdat er niemand anders is die op Maligator heeft gestemd en Speeder. op haar heeft gestemd maar vraagt of de jager wil claimen. Verwacht ik niet dat er een andere jager is. Dan had ze tenslotte wel een extra stem gekregen. Mocht ze niet 'gewelpt' worden dan is ze overigens wel een eventueel target voor lynch 2 of dit betekent geen welp.
- Ctrl Alt Delete, ik verdacht hem in het begin en had geen goed gevoel bij hem. Het ging echter erg rap met stemmen zonder enige aanleiding. Ik had het gevoel alsof er meer aanleiding was voor stemmen voor Maligator of Speeder.. Vandaar dat ik van hem af ben gestapt voor nu.
- Speeder. mocht er gewelpt worden is hij target voor de volgende lynch.

Ik ben benieuwd naar de rol van Huijsen op basis daarvan kunnen we de laatste stemmers (en natuurlijk de eerste) nader bestuderen. Lijkt me wellicht een reddingsactie.

Volgens mij ken jij aligator haar privéleven van buiten zo te lezen.
 
Reactiescore
1.804
Ik ben er zeker van dat de helft van de huijsen stemmers niet eens weten waarom ze op hem stemmen.
Ik ben helemaal niet akkoord met de stemming, voor mij is candiu nu nog zekerder wolf en denk ik dat er een groot aantal wolven zit tussen de huijsen stemmers.
eens overigens met jouw eerste zin
 
Reactiescore
397
Na jouw post gaf ik aan je voorlopig het voordeel van de twijfel te geven.



Dat lijkt me dus ook, ja.



Ik werk in de avond, dus ik kan niet constant aanwezig zijn. Maar wel net op tijd om te zien dat hier een reddingsactie op spoor gezet werd, en daar wilde ik toch nog even een stokje voor steken.
Daar kun je natuurlijk ook niks aan doen. Mochten we desondanks verkeerd zetten dan sta jij bovenaan mijn lijstje.
eens, een van de meest geanimeerde eerste dagen die ik al gespeeld heb :biggrin:
Haha fantastisch toch. :D
Volgens mij ken jij aligator haar privéleven van buiten zo te lezen.
Zag net haar post staan toen ik last minute door de posts van haar aan het gaan was. Zoals ik aangaf om mijn beslissing te nemen.
 
Bovenaan