[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
1.804
Beschermengel, dorpsoudste. Mag je niet zomaar van uitgaan. Maar Simeco is quasi bewezen ja
Inderdaad. Maar ook in dat geval ben ik gewoon bewezen tot er een lunch niet doorgaat. Niet quasi dus. Gewoon volwaardig bewezen voorlopig. Waarom krijg je dat zo moeilijk gezegd?
 
Reactiescore
559
Materlotti en Dash komen met 0 argumenten behalve "hint hint, ik claimde" in een specifiek niet claim potje. Dat hoor je dan gewoon te negeren want dat is gelul, of ze horen dood te vallen. Dus negeerde ik die claim. Als je dan beschuldigingen begint rond te strooien naar toevallig degenen die het laatst vernoemd waren, en weigert met ook maar een grammetje van een theorie te komen, dan ben je in mijn ogen verdacht. Maar goed, we kennen het resultaat.

Verder blijf ik er bij dat nonkel jos een goedje is. De beulactie is inderdaad veel eerder een slechte beul dan een normale.


Sule



Yup.
dat idee heb ik ook over sule, over nonkel heb ik nog steeds mn twijfels.
ik kan die echt niet peilen.


@Combino Pastasaus wanneer worden de inactievelingen eruit gegooid
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik heb op de cams gezien dat het nonkel jos is
 

Deleted User - 487974942

Guest
ik ben wel bewezen nu
wat tover ik straks uit mijn goed
 
Reactiescore
559
Als ze beiden evenzeer bewezen zijn, uiteraard. Maar wat mij betreft Sule 100%, CI 85%
ah zo op die manier.
ik snap je gedachtegang nu, maar aan de andere kant ga ik nu liever op wolvenjacht dan ze een extra ronde gunnen om een beul eruit te gooien die toch niks meer kan.
 
Reactiescore
1.286
Materlotti en Dash komen met 0 argumenten behalve "hint hint, ik claimde" in een specifiek niet claim potje. Dat hoor je dan gewoon te negeren want dat is gelul, of ze horen dood te vallen. Dus negeerde ik die claim. Als je dan beschuldigingen begint rond te strooien naar toevallig degenen die het laatst vernoemd waren, en weigert met ook maar een grammetje van een theorie te komen, dan ben je in mijn ogen verdacht. Maar goed, we kennen het resultaat.

Verder blijf ik er bij dat nonkel jos een goedje is. De beulactie is inderdaad veel eerder een slechte beul dan een normale.


Sule



Yup.
Dat blond zijn zeer subtiele hint uitgemolken werd kwam omdat spelers als jij het pas zien als er op a0 formaat getikt wordt. Dat jij vervolgens poep in je ogen hebt betekend niet dat ik loop te claimen, verren van. Je doet me denken aan die prutser beast incarnate. En dat is geen compliment want die bakte er niks van.
 
Reactiescore
1.577
Dash ik hoop dat je me alsnog wat toelichting geeft bij die bizarre hersenkronkel om mij als slechtje te zien? Want voorlopig speel je een beetje als Castiel, dat wil je ook niet?
 
Bovenaan