[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
1.803
Ik moet alles nog eens rustig teruglezen om een goed beeld te hebben, maar nu op mijn lijstje
I like trains
nonkel jos
Arbeitman

Zo'n overload aan rollen zeg, het ligt me minder?
klopt maakt het ingewikkeld, maar went wel na een tijdje.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Lynch-stemming:

Ik hoop dat ik juist geteld heb, anders ripkes? De lynch is volgens mij bappos. Zijn rol was:
Welpje

Groetekes
 
Reactiescore
561
Ik had de dag er voor al direct gezegd dat dat mijn stem zou zijn. Wanneer ik zeker ben van mijn stuk ga ik daar niet meer woorden dan nodig aan vuil maken

Echter ben ik er ook van overtuigd dat simeco geen wolf is.

Dag 1 bekeek hij Mohniels, dag 2 Simeco lijkt me.

Dus voorlopig kunnen we de Simeco piste wel schrappe.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Klaagmuur:

Dit overdreven geclaim in subtext in een no-claim potje haalt de fun er echt wel uit hoor

blond heeft bruin haar
 
Reactiescore
358
Materlotti en Dash komen met 0 argumenten behalve "hint hint, ik claimde" in een specifiek niet claim potje. Dat hoor je dan gewoon te negeren want dat is gelul, of ze horen dood te vallen. Dus negeerde ik die claim. Als je dan beschuldigingen begint rond te strooien naar toevallig degenen die het laatst vernoemd waren, en weigert met ook maar een grammetje van een theorie te komen, dan ben je in mijn ogen verdacht. Maar goed, we kennen het resultaat.

Verder blijf ik er bij dat nonkel jos een goedje is. De beulactie is inderdaad veel eerder een slechte beul dan een normale.


Sule

Dag 1 bekeek hij Mohniels, dag 2 Simeco lijkt me.

Dus voorlopig kunnen we de Simeco piste wel schrappe.

Yup.
 
Reactiescore
1.803
ach ja in theorie zou het kunnen dat er nog een infectie plaatsvindt natuurlijk maar lijkt me heel onwaarschijnlijk
 
Bovenaan