[Speeltopic] WvW #314

Reactiescore
1.271
Blond was vos en noemt de namen nonkel jos en sule.

Lijkt me duidelijk dan?
 
Reactiescore
1.577
Blond was vos en noemt de namen nonkel jos en sule.

Lijkt me duidelijk dan?

Ja Sule dus?

E: om een of andere reden was je er meer van overtuigd dat ik het slechtje ben dan dat het Sule is. Terwijl het nogal duidelijk is dat Sule de slechte beul is. Toch zet je je lynchstem op mij. Ik ben benieuwd welke argumenten je daarvoor hebt.
 
Reactiescore
5
Ik moet alles nog eens rustig teruglezen om een goed beeld te hebben, maar nu op mijn lijstje
I like trains
nonkel jos
Arbeitman


klopt maakt het ingewikkeld, maar went wel na een tijdje.

En waarom heb je die namen? vooral I like trains is precies nog nooit genoeg geweest (kwestie van je gedachtegang te kunnen volgen)
 
Reactiescore
3.582
Ik ben altijd tegen niet claim potjes omdat mensen geen zelfbeheersing hebben om hun kennis die ze hebben over iemand niet te kunnen delen. Ik snap niet dat een speler kan zeggen 'ik weet zeker dat Simeco geen slechtje is' de ziener of de vos 'ik weet vrij zeker dat X en Y wolfjes zijn'.

Is het niet de kunst om iemand lynch te krijgen in een niet claim potje als je hem bv gezien hebt door met een theorie te komen en mensen te overtuigen. In ieder geval zonde we sterke rollen kwijt zijn op deze manier, althans mijn mening. Hadden ze toekomstgericht zeker nog goed kunnen gebruiken.

Nu goed de welp is eruit, Bappos speelde weer zoals vaak wat iemand al zei en ik mij volledig in kan vinden. Sule silmad voor nu.
 
Reactiescore
1.577
Matterlotti het toch voornamelijk over jullie 2 had en in mindere mate over mij. Althans zo kwam het op mij over.

Ja klopt, maar het is duidelijk dat hij ons drie samen had ingestuurd.

Ik bekijk morgen even of hij dat bij de eerste of tweede poging gedaan heeft. Als er een tweede vosactie was, moet hij ook bij de eerste een slechtje gegokt hebben.
 
Reactiescore
3.582
Sule is ook gewoon overduidelijk wolf. Als je de vos eruit haalt wat overduidelijk was is er geen twijfel meer. Dat kunnen we alvast wel vaststellen. Dus allemaal stem op Sule en dan al nadenken naar de het volgend slachtoffer.
 
Reactiescore
3.582
Ja klopt, maar het is duidelijk dat hij ons drie samen had ingestuurd.

Ik bekijk morgen even of hij dat bij de eerste of tweede poging gedaan heeft. Als er een tweede vosactie was, moet hij ook bij de eerste een slechtje gegokt hebben.

Ja ik snap deze redenering. Moet het ook even gaan na checken allemaal wrn die wat zei zodat het in een timeframe kan gezet worden om meer overzicht te kunnen krijgen. Hij had het eerst over jullie daarna kwam mijn naam erbij. Moet nog eens nadenken wat zijn inzendingen zouden geweest kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.577
Ja ik snap deze redenering. Moet het ook even gaan na checken allemaal wrn die wat zei zodat het in een timeframe kan gezet worden om meer overzicht te kunnen krijgen. Hij had het eerst over jullie daarna kwam mijn naam erbij. Moet nog eens nadenken wat zijn inzendingen zouden geweest kunnen zijn.

Gelukkig heeft hij amper posts, dus ik kom tot deze deductie.

Deadline 1 keek hij naar: Sule Silmad, Jokersbrain en mezelf nonkel Jos. Minstens één van deze drie is slechtje.

Daardoor mocht hij deadline 2 opnieuw drie namen insturen en hij kreeg drie goedjes terug, want meldt heel duidelijk dat hij simeco als goedje ziet.
 
Reactiescore
3.582
Gelukkig heeft hij amper posts, dus ik kom tot deze deductie.

Deadline 1 keek hij naar: Sule Silmad, Jokersbrain en mezelf nonkel Jos. Minstens één van deze drie is slechtje.

Daardoor mocht hij deadline 2 opnieuw drie namen insturen en hij kreeg drie goedjes terug, want meldt heel duidelijk dat hij simeco als goedje ziet.

Dat eerste zal inderdaad zo zijn dan (ga het wel nog dubbelchecken). Dat 2de weet ik niet zo, mss wou hij de aandacht op ons blijven zetten door Simeco wat uit de wind te zetten. Idk moet dat ook nog eens nachecken als hij 3 goedjes zag dan zou hij toch meer namen dan Simeco alleen gedropt hebben. Zijn rol was toch al lang duidelijk.
 
Reactiescore
534
honderd keer alle regels gequote over andere rollen en slechte beul nu niet kennen terwijl je daarmee hebt gespeeld. Verklaar maar
Sule Silmad

Hier probeer je woorden in me mond te leggen. Ik zeg nergens dat ik de rol niet ken. Ben verbaasd dat ik als slechte beul gezien word.

Als ik echt slechte beul ben roep ik de goede beul op om mij te beulen. Dan ziet iedereen het staan.

Ik had geen tijd om alles terug te lezen (nog steeds niet gedaan), maar dacht dat ik op lynch stond. Met Matterloti hoopte ik er een slechtje uit te halen en mezelf te bewijzen.
 
Reactiescore
534
Sule is ook gewoon overduidelijk wolf. Als je de vos eruit haalt wat overduidelijk was is er geen twijfel meer. Dat kunnen we alvast wel vaststellen. Dus allemaal stem op Sule en dan al nadenken naar de het volgend slachtoffer.

Overigens kan mijn activiteit (die er niet was, terwijl ik normaal erg actief ben) op zowel het forum als de discord bevestigen dat ik er vandaag niet was en dus niks heb gelezen.
 
Bovenaan