[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.532
Die fam lunch plaatste ik de allerlaatste seconde van 22:59 waarna Candiu en Chmegers alle twee een fractie te laat waren hahaha mooi
 
Reactiescore
997
Ja het is wel redelijk vervelend als er 2 van de 5 wolven saboteurs zijn en je weet niet welke twee?
 
Reactiescore
997
by the way de wolven zijn gewoon gewonnen want westkip was een normale wolf.. toen chmegers (de witte wolf) stierf is de witte wolf rol veranderd naar westkip

er zijn hier ook bewijzen van natuurlijk maar die mag ik door privacy redenen momenteel nog niet delen
 
Reactiescore
3.584
De hoeveelste dag was dat? En was Westkip toen van goedje naar wolf of van wolf naar witte wolf?
 

Deleted User - 487970061

Guest
Wauw westkip, heel goed gespeeld. Was er echt overtuigd van dat ab de laatste wolf was :redface:
 
Reactiescore
1.014
Potje is verkloot voor de wolven door de spelleiding die in de rollenlijst zetten dat je op elk moment kunt infecteren terwijl dat blijkbaar enkel snachts is.

Verder proficiat westkip! Goed gespeeld.

kom je weer met dat (?!).Slechte verliezer idd.
En je zegt proficiat Westkip. En even later zeg je dat hij helemaal geen SS was?
 
Reactiescore
559
wiens idee was het om mij al dag 1 te lunchen? en waarom? :O

gratzz westkip ;-)
 
Reactiescore
1.014
Zoals hierboven al meerdere keren te lezen is ben ik regelmatig dwars geweest in de chat :)

door dat de wolven anthrax wilde lunchen zou ik ook dood gaan. Dat wilde ik natuurlijk voorkomen! Dat lukte aardig, totdat er toch weer gesproken werd over anthrax lunch. (Infectie hadden we prima gevonden)

ik was op het punt om te vertellen dat ik koppel was en dat anthraxx geen lunch mocht zijn. Maar dat zou het erg makkelijk maken voor de witte wolf. Koppel zou er dan gelijk uit liggen door witte wolf.

Ik was totaal nog niet in zicht als wolf bij de goedjes, dus nam de gok :)
En dat werd op 1 avond echt een slachtveld!

en het ***ste was! Anthraxx lag naast mij te slapen in de tent. Die was er een avondje vroeg in gegaan, en ik maar hard werken in die chat. En op t forum viel de één na de ander dood:eek:
 

DeletedUser17472

Guest
Gefeliciteerd Westkip. Goed gespeeld.

Dankjewel nonkel en Simeco voor dit potje.


En waarom ben ik niet nuttig om te lunchen @glenn485 . Dit vat ik op als belediging :(
 
Reactiescore
1.693
Zoals hierboven al meerdere keren te lezen is ben ik regelmatig dwars geweest in de chat :)

door dat de wolven anthrax wilde lunchen zou ik ook dood gaan. Dat wilde ik natuurlijk voorkomen! Dat lukte aardig, totdat er toch weer gesproken werd over anthrax lunch. (Infectie hadden we prima gevonden)

ik was op het punt om te vertellen dat ik koppel was en dat anthraxx geen lunch mocht zijn. Maar dat zou het erg makkelijk maken voor de witte wolf. Koppel zou er dan gelijk uit liggen door witte wolf.

Ik was totaal nog niet in zicht als wolf bij de goedjes, dus nam de gok :)
En dat werd op 1 avond echt een slachtveld!

en het ***ste was! Anthraxx lag naast mij te slapen in de tent. Die was er een avondje vroeg in gegaan, en ik maar hard werken in die chat. En op t forum viel de één na de ander dood:eek:
sorry was gewoon moe van al dat jagen op knijntjes zodat het kamp te eten had?
 
Reactiescore
2.193
Meh kut Noah. Ik had glenn gedaan dag 1 omdat ik hem goed vond nadenken. Als er lunch was dan wist ik dus dat hij ook hoedje was en kon ik zo verder bouwen.

Instellingen waren gewoon goed, bon ben geen fan van witte wolf en ongelukkige toeval samen met g/s maar dat was gewoon pech hebben. Het is trouwens standaard dat infectie nacht actie is.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Meh kut Noah. Ik had glenn gedaan dag 1 omdat ik hem goed vond nadenken. Als er lunch was dan wist ik dus dat hij ook hoedje was en kon ik zo verder bouwen.

Instellingen waren gewoon goed, bon ben geen fan van witte wolf en ongelukkige toeval samen met g/s maar dat was gewoon pech hebben. Het is trouwens standaard dat infectie nacht actie is.
Wellicht standaard maar zoals het in de instellingen staat is het wel verwarrend.
 

DeletedUser40402

Guest
Meh kut Noah. Ik had glenn gedaan dag 1 omdat ik hem goed vond nadenken. Als er lunch was dan wist ik dus dat hij ook hoedje was en kon ik zo verder bouwen.

Instellingen waren gewoon goed, bon ben geen fan van witte wolf en ongelukkige toeval samen met g/s maar dat was gewoon pech hebben. Het is trouwens standaard dat infectie nacht actie is.
Hoezo wist je dan dat ik ook goedje was?
 
Bovenaan