[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

DeletedUser40402

Guest
Dat was zo opzichtig. En heeft het potje van de gewone wolven beetje verkloot ook.
 
Reactiescore
951
Potje is verkloot voor de wolven door de spelleiding die in de rollenlijst zetten dat je op elk moment kunt infecteren terwijl dat blijkbaar enkel snachts is.

Verder proficiat westkip! Goed gespeeld.
 
Reactiescore
1.777
Nu moet ik nog naar een ander kamp. Zonder elektriciteit wss!
:biggrin: :biggrin:
Potje is verkloot voor de wolven door de spelleiding die in de rollenlijst zetten dat je op elk moment kunt infecteren terwijl dat blijkbaar enkel snachts is.

Verder proficiat westkip! Goed gespeeld.
Loop naar de hel jij slechte verliezer
 
Reactiescore
1.777
Beetje geluk gehad dat Anthraxxol me ontweek, Candiu de wolvenchat op stelten had gezet en Jokersbrain zijn vosinformatie verkeerd interpreteerde.

Leukste wolvenchat ooit :biggrin::biggrin:
Was memorabele avond ja hahah
 
Reactiescore
1.577
Wolven trouwens pech dat het g/s-koppel en SS erin zaten, maar daarnaast ook gwn welp eruit gespeeld en infectie verneukt. Denk dat de balans dus wel goed zat.
 
Reactiescore
1.577
Vertel eens wat over Candiu die de boel op stelten zetten? Klinkt grappig :D

Men wilde Anthraxx lunchen, maar Candiu wisselde continu zonder te reageren in de chat op een resem vragen. Ze weigerde ook materlotti te redden en zette haar bosbietjesstem ook nog eens op hem. Spieder en Blond werden er gek van?

Beste was dat niemand in de smiezen had dat ze g/s was en dat Westkip haar lunchte dus alle moeite voor niets was.
 
Reactiescore
951
Ja we hebben het wel aardig verneukt. Ik hield rekening met een witte wolf maar een g/s koppel had ik totaal niet zien aankomen. Dat was wel een blunder want twas wel duidelijk dat candiu een spelletje op haar zelf speelde. Daardoor dachten wij allemaal dat zij witte wolf was op een gegeven moment.
 
Reactiescore
3.541
Men wilde Anthraxx lunchen, maar Candiu wisselde continu zonder te reageren in de chat op een resem vragen. Ze weigerde ook materlotti te redden en zette haar bosbietjesstem ook nog eens op hem. Spieder en Blond werden er gek van?

Beste was dat niemand in de smiezen had dat ze g/s was en dat Westkip haar lunchte dus alle moeite voor niets was.

Haha klinkt grappig en vooral heel vrouws. Bewijst wel Candiu een echte vrouw is! En Candiu wisselde de lunch dan hele tijd neem ik aan? Kan je toch doen zonder het medeweten van je medewolven.
 
Reactiescore
1.777
ook mooie herinnering: op dag 1 wilden de wolven CI happen. Die had zijn schot op time. Gelukkig voor time werd CI beschermd door bengel Hlenn. Ware het niet dat hlenn door time zelf op de speedboat werd gezet en dus CI niet kon beschermen waardoor time zijn eigen doodvonnis had getekend? Jammer vond deze ketting reactie uiteindelijk niet plaats omdat de wolven voor een ander target gingen maar twas wel heel mooi geweest haha
 
Reactiescore
3.541
ook mooie herinnering: op dag 1 wilden de wolven CI happen. Die had zijn schot op time. Gelukkig voor time werd CI beschermd door bengel Hlenn. Ware het niet dat hlenn door time zelf op de speedboat werd gezet en dus CI niet kon beschermen waardoor time zijn eigen doodvonnis had getekend? Jammer vond deze ketting reactie uiteindelijk niet plaats omdat de wolven voor een ander target gingen maar twas wel heel mooi geweest haha

Haha zou wel echt super lache geweest zijn. Je zou Glenn dan maar zijn, je bent beschermengel je stuurt CI in en CI word lunch dan denk je echt van wtf?
 
Reactiescore
1.577
Haha klinkt grappig en vooral heel vrouws. Bewijst wel Candiu een echte vrouw is! En Candiu wisselde de lunch dan hele tijd neem ik aan? Kan je toch doen zonder het medeweten van je medewolven.

Ja maar er was een systeem afgesproken op Discord. Uiteindelijk werd er zelfs getimed tussen de wolven denk ik? Maar was niet nodig omdat Chmegers met Walter was gaan slapen. Heel hectisch allemaal maar goed gelachen
 
Reactiescore
3.541
4f35daecf3f9bbd67a51f0c523c22e4e.png


Dit waren trouwens mijn vos acties voor moest iemand interesse in hebben. Candiu en ik raakte aan de praat en ze vroeg dit en daarna vertelde ze dat witte wolf niet gezien kon worden, toen was ik erg teleurgesteld :(
 
Reactiescore
1.426
Ik vond zo mooi die chat ahahaha. Hadden we die antraxhol toch maar eerder gelunched want hij MOEST zeker de vos zijn!
 
Bovenaan