[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik stel voor dat de doden niet praten en de beslissing wie er dood vallen aan mij overlaat mvgkes
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben al vanaf dat ik ziek ben in contact met calamus. De wolven lunchen me maar. Waarom zouden de burgers in het nadeel moeten zijn omdat ik niet goed mee kan doen.
 
Reactiescore
768
Spelers over:

3. Purpletail
4. Hopeful
6. famdecibel
10: MOHniels1
12: .Timeforplanb
16: Greengang.
18. Dr. Hannibal Lecter
24. Smoke Bomb

Sws goed:
4. Hopeful - gezien door dorpsgek, tlf had geen andere optie (buiten gewoon gokken maar come on) om zijn rol anders te weten

3. Purpletail - Bewezen beul

Neutraal:
10: MOHniels1 - heeft rol geclaimed die er wel in hoort te zitten, daarom acht ik hem wel hoedje

18. Dr. Hannibal Lecter - heeft vroeg een rol geclaimed, idk idc wat.

16: Greengang. - best afwezig, wat normaal is voor hem als hoedje. Maakt hem zeker niet bewezen maar in mijn ogen meer aan de hoedjes kant.

Slechtjes:
6. famdecibel - doet heel het potje niet mee en heeft zelfs bewezen beul proberen te beschuldigen

24. Smoke Bomb - komt nu opeens met wijze burger en pakt als "bewijs" een citaat van hem dat hij denkt dat tlf geen welp is. Komt ie dat 5 mee en die citaat zegt niks over dat hij welpen heeft opgevraagd.

De enige die nog niet geclaimd hebben zijn Green en jij. Ik snap wel dat jullie dat niet doen vanuit principe (ik had het liever ook niet gedaan, maar het spel vanuit Capri was slim gespeeld). Het was voor mij een gok om op Glenn te stemmen. Nadat Tigor een goede zet had gedaan en het stelletje eruit ging leefde ze nog 1 dag. Ze had dus nog iemand kunnen zien en hintte volgens de quote van Hopeful naar Glenn. Ik ging daarin mee met de gedachtegang dat hij mss op dag twee de lunch had tegengehouden, maar op nacht 3 geïnfecteerd zou zijn door de wolven. De reden daarvoor zou zijn dat Glenn wel een ervaren WvW'er is en met een gemixed veld van oudspelers en nieuwelingen zoals Hannibal, Smoke en ik. Die zouden dan ook beginnersfouten kunnen maken zoals op dag 1 claimen en nu pas claimen en wat je gezien hebt zonder te hinten (Smoke). Verder was die ook niet heel actief.

Voor mij is het nu gewoon klote dat de overgebleven mensen zwaar inactief zijn en er geen theorieën of gedachtegangen kunnen uitwisselen. Daarnaast heeft de verhullende wolf goed het werk gedaan dat we niet hebben kunnen zijn of Jo Han een (S) was. Als cupido zijnde zou een (S), (S) combinatie beter zijn. De groep waarmee je kunt winnen is dan groter. Als infecteerwolf zou je in een later stadium of een bewezen goedje infecteren of iemand die je al kent. De wolven zijn tot nu toe allemaal ervaren spelers, dan zou het mij ook logisch zijn dat Tigor geïnfecteerd zou zijn geweest nadat ze der claim had gedaan. Dit was niet gebeurd en dacht ik dat ze voor een ervaren WvW'er zouden kiezen die niet een 'bewezen' goedje zou zijn (Glenn).

Nu acht ik de kans dat Hope geïnfecteerd zou zijn iets groter. Dat zou ook verklaren waarom die een enigszins actieve en ervaren WvW'er eruit zou willen hebben met een argument van de ziener. Hij zou dit dan goed gespeeld hebben. Voor de rest heb ik nu vrij weinig aan dit veld. De dood van Tigor leverde meer reacties op met: "Ik zit er niet lekker in, een snelle stem". Dit maakt het voor mij ook niet echt makkelijker en leuker. Benieuwd naar de gedachtegangen... als er iemand reageert.
 
Reactiescore
167
@purpletail In jou gedachtegang dat @Hopeful geïnfecteerd zou zijn, denk jij dat dit na het gebeuren met TLF, capri en johan is gebeurt of van tevoren al?
 
Reactiescore
2.193
De enige die nog niet geclaimd hebben zijn Green en jij. Ik snap wel dat jullie dat niet doen vanuit principe (ik had het liever ook niet gedaan, maar het spel vanuit Capri was slim gespeeld). Het was voor mij een gok om op Glenn te stemmen. Nadat Tigor een goede zet had gedaan en het stelletje eruit ging leefde ze nog 1 dag. Ze had dus nog iemand kunnen zien en hintte volgens de quote van Hopeful naar Glenn. Ik ging daarin mee met de gedachtegang dat hij mss op dag twee de lunch had tegengehouden, maar op nacht 3 geïnfecteerd zou zijn door de wolven. De reden daarvoor zou zijn dat Glenn wel een ervaren WvW'er is en met een gemixed veld van oudspelers en nieuwelingen zoals Hannibal, Smoke en ik. Die zouden dan ook beginnersfouten kunnen maken zoals op dag 1 claimen en nu pas claimen en wat je gezien hebt zonder te hinten (Smoke). Verder was die ook niet heel actief.

Voor mij is het nu gewoon klote dat de overgebleven mensen zwaar inactief zijn en er geen theorieën of gedachtegangen kunnen uitwisselen. Daarnaast heeft de verhullende wolf goed het werk gedaan dat we niet hebben kunnen zijn of Jo Han een (S) was. Als cupido zijnde zou een (S), (S) combinatie beter zijn. De groep waarmee je kunt winnen is dan groter. Als infecteerwolf zou je in een later stadium of een bewezen goedje infecteren of iemand die je al kent. De wolven zijn tot nu toe allemaal ervaren spelers, dan zou het mij ook logisch zijn dat Tigor geïnfecteerd zou zijn geweest nadat ze der claim had gedaan. Dit was niet gebeurd en dacht ik dat ze voor een ervaren WvW'er zouden kiezen die niet een 'bewezen' goedje zou zijn (Glenn).

Nu acht ik de kans dat Hope geïnfecteerd zou zijn iets groter. Dat zou ook verklaren waarom die een enigszins actieve en ervaren WvW'er eruit zou willen hebben met een argument van de ziener. Hij zou dit dan goed gespeeld hebben. Voor de rest heb ik nu vrij weinig aan dit veld. De dood van Tigor leverde meer reacties op met: "Ik zit er niet lekker in, een snelle stem". Dit maakt het voor mij ook niet echt makkelijker en leuker. Benieuwd naar de gedachtegangen... als er iemand reageert.

Ijzeren Hein, hier heb je de claim. Voor de rest is dit potje toch voor mij verpest.
 
Reactiescore
1.037
Wel bijzonder dat er zo veel rollen zijn waar er 2 van zijn, of is dit normaal?
 
Reactiescore
2.193
Verpest? Zijn er te weinig wolven over?

Owja want je kent me niet als iemand die zijn bakkes open doet als hoedje? Rot toch op, je schrijft je in maar doet niet mee. Hoedje of slechtje, iedereen zou dit bederf vinden. Kan je niet meedoen, zorg voorn vervanger maar ga niet random maar stem zetten om maar levend te blijven.
 
Reactiescore
2.193
Wel bijzonder dat er zo veel rollen zijn waar er 2 van zijn, of is dit normaal?

Ik neem met deze post aan dat je ook ijzeren hein claimt. Nah ijzeren hein kan er gerust dubbel inzitten, niet echt een krachtige rol en een rol die wolven ook zouden kunnen claimen. Balans is er sowieso niet in dit potje (2 zieners een inbreker en een dorpsgek)
 
Reactiescore
1.037
Ik neem met deze post aan dat je ook ijzeren hein claimt. Nah ijzeren hein kan er gerust dubbel inzitten, niet echt een krachtige rol en een rol die wolven ook zouden kunnen claimen. Balans is er sowieso niet in dit potje (2 zieners een inbreker en een dorpsgek)
Ja kan er nu net zo goed voor uitkomen lijkt me, aangezien bijna iedereen zich al in het wilde westen waant.
Wat ik nog niet zeker weet is of Capri oprecht vond dat ik beter niet kon claimen zo vroeg of omdat ze mij verdacht wilde laten lijken door mijn post te laten aanpassen, maar dat is weer een ander verhaal
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja kan er nu net zo goed voor uitkomen lijkt me, aangezien bijna iedereen zich al in het wilde westen waant.
Wat ik nog niet zeker weet is of Capri oprecht vond dat ik beter niet kon claimen zo vroeg of omdat ze mij verdacht wilde laten lijken door mijn post te laten aanpassen, maar dat is weer een ander verhaal

Het is over het algemeen niet slim om zo vroeg te claimen, mede ivm een welp die je makkelijk had op kunnen vreten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bij de Hein niet nee, maar anders wel. En ik zou er sowieso geen gewoonte van maken, het maakt je ook een makkelijk doelwit voor infectie en dergelijke.
 
Reactiescore
1.037
Nja oké, helder.
Ondertussen heeft Time 2 stemmen (waarvan 1 van zichzelf?) en Fam 1 en moeten er nog 5 mensen stemmen. Zijn er nog mensen die theorieën hebben?
 
Reactiescore
167
Hoeveel wolven zullen er nog in zitten? 1 of 2?

Ik wacht nog eventjes af wat @Hopeful te vertellen heeft voordat ik conclusies ga trekken, maar ik zit op dit moment te twijfelen tussen 2 mensen namelijk @Dr. Hannibal Lecter of @mohniels1.

Eerst Hannibal... heeft heel erg vroeg al geclaimd, en een select aantal mensen heeft deze claim gezien waaronder capricorno. Nu weten we de rol van capri niet, maar alles wees er op dat zij een slechtje was en het zou me daarom niks verbazen als hannibal geïnfecteerd is door zijn vroege claim en het feit dat hij vervolgens door de meerderheid als goedje werd beschouwd (ideaal voor de wolven om zo iemand te infecteren)

Dan Mohniels... heeft bescherm engel geclaimd. Deze claim is 100% geloofwaardig in principe want deze zit er nog steeds in en aangezien iedereen heeft geclaimd behalve ik en ik ook niet de bescherm engel ben (ik ben burger) moet hij wel de bescherm engel zijn...MAAR terwijl hij een aantal dagen geleden nog redelijke onderbouwingen aan het licht bracht voor zijn stemmen/beslissingen is dat nu eigenlijk totaal verdwenen.

Met als toppunt deze post

Fam Je hebt er niks aan.

In principe heeft hij gelijk, je hebt er niks aan... alleen (er vanuit gaande dat Fam een goedje is,als hij slechtje is hoeft hij van mij nooit meer mee te doen want dan is zijn manier van spelen gewoon in en in triest) is op dit stadium een goedje eruit gooien echt zelfmoord en moeten we vandaag een wolf pakken om te kans op winst zo hoog mogelijk te maken. Met dit in het achterhoofd vind ik dit een extreem verdachte post en ben ik geneigd om op mohniels te gaan vanavond.
 

DeletedUser17472

Guest
Nogmaals, volgens mij ben ik de enige burger, want iedereen claimt speciaal te zijn. Maar ik heb @Calamus Incendium geschreven dat hij me me maar moet schrappen. Ik heb hem geschreven dat zoals Time nu naar mij doet niet vindt kunnen en dat ik het een wolvenactie vind.

Sorry Time, maar wat jij doet is onsportief gedrag. Makkelijk om als wolf zo te winnen. Als jullie van me af willen, laat de wolven me dan lunchen.

@GreenGang. ik ben een zij. Maar thnx voor je reactie. Don't worry, ik lieg niet over mijn burgerclaim en ook niet over mijn griep.
 
Bovenaan