[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
348
Lyonn was de enige welp die deze game speelde.

Duidelijk voor mij voor nu, ik geloof ook niet dat TLF een welp is. Met de opmerkingen van anthraxxol erbij, gaat mijn keuze voor nu voor Capri.
Ik weet dat ik op het begin voor haar heb gestemd, dit was meer een keuze op gevoel en voor een beginner ging ik hier dus voor haar.

Ik ben wijze burger en nu dus burger.
 
Reactiescore
768
Nouja het is een gok. Jij zat gisteren goed bij Laila en ik weet welke claim jij hebt staan. Er zijn best weinig mensen over en de claims die zijn gedaan, zijn allemaal identiek. Er zijn 3 personen die dit niet gedaan hebben. Waarschijnlijk uit principe of dat ze niet geheel actief betrokken zijn hierbij. Daarnaast is er ook nog de infectiewolf. Ik kan de claim geloven van iemand die voor het eerst meedoet dat die het vrij laat toegeeft. Daarbij kun je mij aanspreken op de stem, maar waarom stem je er zelf dan op? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik juist jou nu nodig heb.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
3 - 3 tussen glenn en smokebomb, maar de BM ging voor Glenn en dus moest Glenn dood

Glenn was DEEEEEEEEE

levensheks

Ondertussen hapten de wolven oook en ze HAPTEN???

SELF MADE MAN
 
Reactiescore
2.193
Spelers over:

3. Purpletail
4. Hopeful
6. famdecibel
10: MOHniels1
12: .Timeforplanb
16: Greengang.
18. Dr. Hannibal Lecter
24. Smoke Bomb

Sws goed:
4. Hopeful - gezien door dorpsgek, tlf had geen andere optie (buiten gewoon gokken maar come on) om zijn rol anders te weten

3. Purpletail - Bewezen beul

Neutraal:
10: MOHniels1 - heeft rol geclaimed die er wel in hoort te zitten, daarom acht ik hem wel hoedje

18. Dr. Hannibal Lecter - heeft vroeg een rol geclaimed, idk idc wat.

16: Greengang. - best afwezig, wat normaal is voor hem als hoedje. Maakt hem zeker niet bewezen maar in mijn ogen meer aan de hoedjes kant.

Slechtjes:
6. famdecibel - doet heel het potje niet mee en heeft zelfs bewezen beul proberen te beschuldigen

24. Smoke Bomb - komt nu opeens met wijze burger en pakt als "bewijs" een citaat van hem dat hij denkt dat tlf geen welp is. Komt ie dat 5 mee en die citaat zegt niks over dat hij welpen heeft opgevraagd.
 
Reactiescore
1.037
Gezien de inactiviteit van Famdecibel en het feit dat ze nog steeds leeft vermoed ik dat ze een wolf is. De eerste nacht pakten de wolven een inactieve maar Famdecibel leeft nog steeds, is er een andere verklaring dan dat ze zelf een wolf is?
 

DeletedUser17472

Guest
Time
Nogmaals ik ben ziek en heb rust voorgeschreven gekregen. Wie mij kent weet dat ik hier echt geen grapjes over maak. Omdat ik niet door inactiviteit dood wil vallen, breng ik een stem uit. Ik ben een simpele burger, en ik wil dat de goedjes winnen. Zal moeilijk worden. Maar ik word liever geluncht dan gelyncht. Maar ik ga me niet verdedigen. Ik heb echt de energie niet om dit goed te spelen. Sorry.
 
Reactiescore
167
Spelers over:

3. Purpletail
4. Hopeful
6. famdecibel
10: MOHniels1
12: .Timeforplanb
16: Greengang.
18. Dr. Hannibal Lecter
24. Smoke Bomb

16: Greengang. - best afwezig, wat normaal is voor hem als hoedje. Maakt hem zeker niet bewezen maar in mijn ogen meer aan de hoedjes kant

Vind het fijn dat je mij niet heel verdacht vind hoor maar kom op ik ben sowieso de meest actieve overgebleven speler dus dat ik "afwezig" ben is complete onzin...


Ik zou me overigens niks verbazen als @Dr. Hannibal Lecter geïnfecteerd is na het zien van de claim. Een van de personen die de claim gezien had was capricorno en ookal was haar rol verhuld we kunnen er toch wel van uit gaan dat ze wolf was. Zij heeft die claim sowieso doorverteld en misschien was de rol wel dusdanig belangrijk dat ze hem hebben geïnfecteerd
 
Reactiescore
2.193
Time
Nogmaals ik ben ziek en heb rust voorgeschreven gekregen. Wie mij kent weet dat ik hier echt geen grapjes over maak. Omdat ik niet door inactiviteit dood wil vallen, breng ik een stem uit. Ik ben een simpele burger, en ik wil dat de goedjes winnen. Zal moeilijk worden. Maar ik word liever geluncht dan gelyncht. Maar ik ga me niet verdedigen. Ik heb echt de energie niet om dit goed te spelen. Sorry.

Lol
 
Reactiescore
1.704
Als famdecibel wolf is. Is dit puur spelbederf.
Is ze goedje is ze een blok aan je been.

Ik stel voor dat ze zich uitschrijft.
 
Reactiescore
167
Eens met (dode) @anthraxxol , ik kan me niet voorstellen dat @famdecibel op deze manier zou willen winnen dus ze zal wel geen wolf zijn... zou anders wel extreem trieste manier zijn om te winnen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik herken Fam’s situatie wel, omdat ik ook last heb van weinig energie door thuis isolatie op het moment. Kun je weinig aan doen.
 
Bovenaan