[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.733
Ik ga voor mohniels1 vandaag. Net al zijn posts doorlezen en het enige wat hij tot nu toe gedaan heeft is zeggen dat hij het topic straks zal doorlezen en de verdachte posts dan zal oplijsten. Ik wacht nog altijd daarop.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wvw-296-a-new-beginning.204005/page-29#post-6378879

Dit is de enige post waar hij iets probeert te doen. Degene die hij eruit wou is eruit en hij gaat degenen die meestemden als de wolven neerzetten. Terwijl het duidelijk was dat iedereen op mike ging door de claims, maar dat negeerde hij even. Ook toevallig dat elke persoon hij hier aanvalt in mijn ogen een goedje is.

Dat heb ik 1x gezegd en ook gedaan met de stemming op Tiger. Toen jij zo heel makkelijk meeliep.

Glenn loopt nu weer heel makkelijk mee op farm.
 
Reactiescore
1.733
Ga ik ook verkapt claimen. Doordat die ouwe dood is ken ik mezelf of andere niet meer beschermen.

Mijn stem gaat naar Glenn
 

Deleted User - 487920325

Guest
Hier geeft hij aan dat Capri, GreenGang en ik zijn verdachten zijn. Echter heb ik nooit te horen gekregen waarom ik verdacht was? Ook heb ik nooit een post gezien of theorie waarom GreenGang verdacht is. Waarom zeg je een aantal verdachten te hebben, maar doe je er vervolgens niks mee?

Ik deed hier niks mee omdat het een eerst gut feeling was, en ik eerst even kijken hoe erop gereageerd zou worden en hoe het spel zich verder ontwikkelde.

Hier ben je een beetje paniek aan het zaaien, want ook hier doe je vervolgens niks mee?

Vond het raar dat het eerst 100% zeker was, toen een vermoeden. Dan ga ik twijfelen ja. Dat is namelijk nogal tegenstrijdig.

Boventaande posts gaan over de verhullende rollen. Veel vragen stellen, terwijl je ziet dat de rollen inderdaad verhuld zijn en veel spelers even in het WTF moment zitten. Voor mij komen deze posts gespeeld over. Voor nu neig ik dan ook naar The-Self-Made-Men.

Zeker in combinatie met het feit dat je juist nu ineens actief bent, nu er vermoedelijk een of meerde slechtjes zijn gesneuveld.

Dit heb ik zoeven hierboven al uitgelegd.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Maw liep je toch mee? Want je geeft geen argumenten? Je vertrouwde toen op tlf, en niet op wat bv anthraxx deed of zoals ik het vertelde voor ik ziener claimde

Ja? Dat is ook helemaal niet het punt. Greengang spreekt een zekere gang van zaken uit wat dus niet de juiste volgorde is.
 

Deleted User - 487963986

Guest
glenn

ik blijf bij hem een slecht gevoel hebben. En van de lynches die nu staan acht ik hem het meeste als slecht
 
Reactiescore
1.037
De tussenstand is voor nu zowel Glenn als Mohniels op 3 stemmen, Selfmade 2 en fam 1.
Aangezien @purpletail nog niet gestemd heeft nog geen stem die doorslaggevend is.
 

DeletedUser40402

Guest
Dat heb ik 1x gezegd en ook gedaan met de stemming op Tiger. Toen jij zo heel makkelijk meeliep.

Glenn loopt nu weer heel makkelijk mee op farm.

Er is een verschil tussen meelopen en gewoon op dezelfde stemmen he.

Ik ben overigens de levensheks die op dag 2 de lunch heeft verhindert.
 
Reactiescore
559
21. Laila --> Ook over Laila heb ik totaal geen clue. Laila is heel matig in het spel aanwezig, waardoor ik niet echt weet wat ik van haar moet denken. Geeft 30x aan niet echt in het spel te zitten, maar doet ook niet echt meer moeite volgens mij.
nja ik kom er gwn niet in.
als ik net dacht een beeld van iemand te hebben werd er weer geclaimt.
waardoor het heel verwarrend en ik geen idee heb op dit moment.
ben terug aan het lezen, maar schiet er niet echt iets mee op
 
Reactiescore
1.037
Oké, klinkt alsof ondertussen de helft al wel geclaimd heeft in ieder geval. Als de wolven dat ook even doen zijn we met een paar dagen klaar
Glenn485 -> The Self-Made Men
 

Deleted User - 487963986

Guest
The Selfmade man

ow goeie grutjes ok gz anthraxx echt gelijk geven met die weerwolven van claimerdam
 

Deleted User - 487920325

Guest
Moet ik nou serieus ook gaan claimen? Ik ben priester.
 
Reactiescore
559
claim potje :|

ik ga voor fam
speelt erg op de achtergrond. kan zijn dat ze echt ziek is.
maar kan ook zijn dat ze zo makkelijk overal doorheen glipt
 
Bovenaan