[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
De stemronde is echt op een onmogelijke tijd.
Lees het al beide dagen een uur te laat allemaal terug.

Van mij mag hij ook best wat later, maar veel mensen die meedoen zijn niet echt nachtbrakers merk ik wel... probeer anders in de ochtend of ergens in de middag een stem te plaatsen :)
 
Reactiescore
1.468
Er is heel veel gebeurd, ik ga even nadenken en er een nachtje over slapen.
Overigens moeten we alle mogelijkheden goed nagaan inclusief de claims want heb het idee dat er veel te veel geclaimed word.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je bent aan het vissen Capri!

Ja, ik wilde even zijn rol weten. Context is in dit geval belangrijk. Hij claimde overduidelijk jager óf beul te zijn, maar het was me niet helemaal duidelijk welke van de twee het was. Ik denk niet dat er ook maar iemand was die niet doorhad dat hij 1 van die rollen was. Maar wilde weten of hij zichzelf kon bewijzen of niet (dat kan hij dus)

Dat zegt @Kerouac helemaal niet? Hij heeft het over NIET CLAIMEN als ik me niet vergis. Je loopt hier verdikke alweer te gissen? Nou ik vind TLF nog steeds verdacht, maar jij staat nu op nummer 2 op mijn lijstje. Ik heb uiteraard al aardig wat potjes met jou mogen spelen, en dit gisgedrag plaats ik eerder bij wolfjes gedrag dan goedjes.

Wow, ik moet echt naar bed gaan als ik me moe voel. Ik probeerde hem aan te vullen: 'als je nou verdacht wordt als speciaaltje, ga dan iig niet een paar minuten voor de deadline claimen, want dat is alleen maar chaos.' Maar mijn hoofd kon het niet meer echt verwoorden geloof ik.



Je kiest nu echt precies de post eruit die handig voor je uitkomt, Tigor. Anthraxxis heeft ongeveer de helft van de spelers aangewezen als 'bewezen wolf'. Dus dat persé ik van al die mensen door hem gezien zou zijn lijkt me onzin.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
KLAAGMUUR

1 van deze 2 is wolf:
Hopeful of Capricorno

en


(gewoon een mooi liedje!!)
 

Deleted User - 487920325

Guest
Excuses voor mijn inactiviteit! Heb het erg druk gehad vandaag, vanaf morgen zal ik actief gaan meespelen. Eerst maar eens even alles teruglezen.
 
Reactiescore
338
Ik wilde allerlei berichten gaan citeren, maar dat gaat mobiel kennelijk toch niet zo handig. Ik zal dus morgen mijn bevindingen delen. Wel deel ik alvast dit.

Waarom switch iedereen gelijk van keuze nadat iemand claimt? “Oh dat zal wel juist zijn.” Oh ja, hoezo is dat dan juist? Kennen wij in dit potje welke rollen er in zitten en zo ja hoeveel er van elke rol er in zitten? Nee. Waarom wordt er dan geswitched als iemand claimt? Omdat mensen niet zeker van hun zaak zijn, mensen zijn wispelturig en vertonen meeloperig en paniekerig gedrag. Genoteerd.

Ja purpletijger toont apart gedrag, dat vond ik zelf ook, maar genoeg om ineens nadat iemand anders een claim doet er op te stemmen? Naar mijn mening niet. Ik ga zeker de stemmers onder de loep nemen en ben benieuwd, waarom die dan ineens ‘zo zeker van hun zaak waren’ dat tijger wolf was ...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Klaagmuur2

l_img_6187.jpg


hoorde er ook nog bij
 
Reactiescore
768
Ik wilde allerlei berichten gaan citeren, maar dat gaat mobiel kennelijk toch niet zo handig. Ik zal dus morgen mijn bevindingen delen. Wel deel ik alvast dit.

Waarom switch iedereen gelijk van keuze nadat iemand claimt? “Oh dat zal wel juist zijn.” Oh ja, hoezo is dat dan juist? Kennen wij in dit potje welke rollen er in zitten en zo ja hoeveel er van elke rol er in zitten? Nee. Waarom wordt er dan geswitched als iemand claimt? Omdat mensen niet zeker van hun zaak zijn, mensen zijn wispelturig en vertonen meeloperig en paniekerig gedrag. Genoteerd.

Ja purpletijger toont apart gedrag, dat vond ik zelf ook, maar genoeg om ineens nadat iemand anders een claim doet er op te stemmen? Naar mijn mening niet. Ik ga zeker de stemmers onder de loep nemen en ben benieuwd, waarom die dan ineens ‘zo zeker van hun zaak waren’ dat tijger wolf was ...
Purple en tijger zijn 2 verschillende mensen. Verder zegt iedereen wel over apart spel gebaseerd op potjes van jaren geleden en het gedrag daarvan? Naïef.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ja, ik wilde even zijn rol weten. Context is in dit geval belangrijk. Hij claimde overduidelijk jager óf beul te zijn, maar het was me niet helemaal duidelijk welke van de twee het was. Ik denk niet dat er ook maar iemand was die niet doorhad dat hij 1 van die rollen was. Maar wilde weten of hij zichzelf kon bewijzen of niet (dat kan hij dus)



Wow, ik moet echt naar bed gaan als ik me moe voel. Ik probeerde hem aan te vullen: 'als je nou verdacht wordt als speciaaltje, ga dan iig niet een paar minuten voor de deadline claimen, want dat is alleen maar chaos.' Maar mijn hoofd kon het niet meer echt verwoorden geloof ik.




Je kiest nu echt precies de post eruit die handig voor je uitkomt, Tigor. Anthraxxis heeft ongeveer de helft van de spelers aangewezen als 'bewezen wolf'. Dus dat persé ik van al die mensen door hem gezien zou zijn lijkt me onzin.

Wilde morgen verder typen me dochtertje werd wakker.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Morgenavond beloof ik minder wispelturig te zijn, excuses voor de chaos. Mochten mensen vragen hebben over mijn keuzes, dan beantwoord ik ze met liefde morgen.
 
Reactiescore
338
Purple en tijger zijn 2 verschillende mensen. Verder zegt iedereen wel over apart spel gebaseerd op potjes van jaren geleden en het gedrag daarvan? Naïef.

Oh lol had het toch beter morgen kunnen sturen. Effe slapen maar, dan komt morgen mijn theorie.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Geen lunch, dat kan (correct me if I’m wrong) het volgende betekenen, om in ieder geval al wat te hebben om over na te denken:
  1. De wolven hebben geen lunch ingestuurd
  2. De bengel heeft de lunch beschermd
  3. De heks heeft een levensdrankje gebruikt
  4. De lunch was weerhamster of dorpsoudste
Nu dingen die me wel/niet logisch lijken:
  1. Lijkt me niet. Zou erg sneu zijn als ze allemaal inactief zijn. Tenzij de lunch op het lynchtarget stond, maar dat zou ik ook erg dom vinden.
  2. Kan dit nog? De DO ging dood en de bengel verliest zijn krachten — gaat de bengelactie dan nog door?
  3. Kan prima.
  4. De lunch was DO lijkt me sterk, aangezien er een DO dood is gegaan. Weerhamster zou eventueel kunnen, maar dat moet wel erg toevallig zijn, niet?
Het meest logische lijkt mij de heks, hoe denken jullie hierover?
 
Reactiescore
1.468
Geen lunch, dat kan (correct me if I’m wrong) het volgende betekenen, om in ieder geval al wat te hebben om over na te denken:
  1. De wolven hebben geen lunch ingestuurd
  2. De bengel heeft de lunch beschermd
  3. De heks heeft een levensdrankje gebruikt
  4. De lunch was weerhamster of dorpsoudste
Nu dingen die me wel/niet logisch lijken:
  1. Lijkt me niet. Zou erg sneu zijn als ze allemaal inactief zijn. Tenzij de lunch op het lynchtarget stond, maar dat zou ik ook erg dom vinden.
  2. Kan dit nog? De DO ging dood en de bengel verliest zijn krachten — gaat de bengelactie dan nog door?
  3. Kan prima.
  4. De lunch was DO lijkt me sterk, aangezien er een DO dood is gegaan. Weerhamster zou eventueel kunnen, maar dat moet wel erg toevallig zijn, niet?
Het meest logische lijkt mij de heks, hoe denken jullie hierover?
Was jij niet dronken?
Bijzonder overzichtelijke post zo ineens :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Was jij niet dronken?
Bijzonder overzichtelijke post zo ineens :eek:

Toen ik merkte dat het erg hard ging even rustig aangedaan en nu valt het wel mee :p

Wandelingetje in de kou naar huis helpt ook
 

Deleted User - 487963986

Guest
Je kiest nu echt precies de post eruit die handig voor je uitkomt, Tigor. Anthraxxis heeft ongeveer de helft van de spelers aangewezen als 'bewezen wolf'. Dus dat persé ik van al die mensen door hem gezien zou zijn lijkt me onzin
Ik vind je hier wel een vreemde opmerking maken. Jij zou net de persoon zijn wie bekeken moet worden. Omdat je de BM bent. Van al die mensen ben jij diegene die verkozen is tot bm. Dus ja ik zie er wel logica in waarom jij gezien bent.

Ik ga even mij vermoedens neerpennen:

Dit is ook een goede vangst. Dus we hebben dan hannibal en greenbang en die ene die ik net quotte. Híer kan evenwel een welp tussen zitten. Ik vermoed dat we er nog 1 a 2 missen afhankelijk van de rolverdeling welke ik nog niet gelezen heb

Ik dacht eerst dat anthraxx hier hinte naar zijn rol, maar met het oog op dorpsgek. Als je de beschrijving leest dan weet je dat dorpsgek 3 namen mag op vragen. En dan in willekeurige volgorde de rollen krijgt. En deze op oneven nachten mag vragen.
Dit was voor nacht 1. Dus toen had hij nog geen spelers kunnen insturen.


dus uit al deze posten kunnen we concluderen dat capricorno hier de wolf is samen met mijn 3 eerder genoemde targets?
capri is me iets te goed op de hoogte van alle zaken.
denk wel dat ze in een wolvenchat zit en hierdoor zoveel weet !
capri bewezen medewolf van purpletail
loopt alleen maaar te miepen over dat we niet kunnen zien dat ze online is. like lkkr relevant xD
als je dat zelf niet ziet dan kan ik het beter ook niet uitleggen :p
nou het is heel simpel.
purpletail weet zich geen houding te geven en heeft toen zijn medewolven capricorno en greengang om advies gevraagd.
aangezien capri erg veel waarde hecht aan het bm-schap heeft ze hem geadviseerd om het vooral over de bm te hebben om toch een soort van iets bij te dragen maar eigenlijk niets bij te dragen.



Het was vlak voor de lynch zou plaatsvinden en de beul had er weer zin in vanavond!
Zoveel zin dat hij, zonder het medeweten van de anderen alvast iemand had gepakt, zo op jou ga ik oefenen voor vanavond, zei purpletail

Met een machtige steek, van zijn grote zwaard doorboorde hij de nek van Anthraxxis

Anthraxxis de ziener sprak zijn laatste woorden: 'maar iek bien biek?'


Maar als je dan de posts van anthrax na de eerste nacht erbij pakt, en dan de rol van anthrax er naast zet. Dan lijkt het me gewoon vele logischer dat hij jou wel gezien heeft nacht 1. Maar omdat iedereen op tlf en purple zat. En we allemaal weten hoe anthraxx speelt, weten we ook dat de helft van de spelers hier geen aandacht aan geeft.

Dus bij deze vertrouw ik er wel op at jij 100% wolf bent
 
Reactiescore
1.733
Doorstreept Capri

Miketijger


Meeloop stem zonder onderbouwing?

tlf
Miketijger

Meeloop stem zonder onderbouwing.

Miketijger al gaat het niet helpen
Purpletail

Zich zelf redden dus deze stem snap ik wel.


Meeloop stem.
Uhhhhhh

godver ben dronken

ik kan die kutstreep niet vinden

tlf met streep en miketijger

sorry

Meelopen. Al hoop ik dat je genoten heb van je avond.



Ik denk dat hier de wolven tussen zitten. Sowieso thelightfighter. En een aantal die hem met het wijzigen van zijn stem hem hebben kunnen redden.
 
Reactiescore
2.386
Ik kom voor 11u nog met mijn excel-schema btw; even druk nu.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hier hoort de mislukte citaat van mohniels

Dat er daar wolven tussen zitten geef ik je geen ongelijk in. Maar TLF had ook een claim geplaatst. Kan zijn om hem te redden en niet volledig klopt. Maar kan ook zijn dat het wel klopt. En als we nu weer een speciaaltje lynchen zou wel heel zuur zijn. Vind ik persoonlijk
 
Bovenaan