[Speeltopic] WvW #294

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Zie dikgedrukt: Is dit uberhaupt relevant voor jou om te weten als je tot het kamp van de goedjes behoort? Zijn we hier op zoek naar wolven of naar de muizenval..?

Mwa, een idee hebben van de rol van mensen kan helpen als ze verdacht worden.

Met die zin bedoel ik meer dat ik al langer meedraai en niks aan Batchie z’n speelstijl zag wat me aan muizenval deed denken, en de welp dat wel had. Waardoor mijn vermoeden dat de welp ervaren is ontstaat.
 

DeletedUser79601

Guest
Mwa, een idee hebben van de rol van mensen kan helpen als ze verdacht worden.

Met die zin bedoel ik meer dat ik al langer meedraai en niks aan Batchie z’n speelstijl zag wat me aan muizenval deed denken, en de welp dat wel had. Waardoor mijn vermoeden dat de welp ervaren is ontstaat.
Hmm, ik ga hierover nadenken en kom je later nog even terug lastig vallen :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Vitabis

Ik ben trouwens gewoon Burger hoor Hope. Geen wolfje ofzo!
 
Reactiescore
2.196
Als kasteel en ik beide slechtjes zijn en dus kunnen overleggen hebben de goedjes geen kans. Dit hebben we al bewezen.

Maar je gaat er dus vanuit dat we beide geen goedjes kunnen zijn maar wel slechtjes. Dit omdat iemand batchie als muizenval heeft gewelpt, moet iemand ervaren dat geweest zijn. Lekker maar je laat je eigen compleet buiten dat lijstje.

Ook ga ik niet op vitabis, reden hiervoor is dat batchie op mij zat en niet op vitabis, als batchie vitabis had gezien dan was hij doorgegaan op de verdenkingen daarop. Valt me tegen dat kasteel dit dan weer niet ziet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En time, als jullie niet allebei slecht kunnen zijn, maar ook niet allebei tot een ander kamp kunnen horen, dan moeten jullie dus altijd beiden goed zijn, en die informatie hebben is niet OP?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Als ik slechtje was geweest had ik dag 1 nooit vergeten. Ik ben het nu gewoon volledig vergeten wegens drukte en dat had nooit gebeurd als ik in een chat had gezeten. Ik heb dag 1 immers wel nog gepost.

Daarnaast heb je volledig een punt Time, had daar nog niet naar gekeken, op wie Batchie gestemd had. Wat zijn jouw bevindingen nu? We zitten nu immers nog alleen maar net actievelingen :)
 

DeletedUser17472

Guest
vitabis

Als het een welpactie is geweest, kan die klaagmuur ook van de welp zijn om verwarring te zaaien. We mogen ons dus niet blindstaren op dat klaagmuurbericht.
 

DeletedUser77141

Guest
Als ik slechtje was geweest had ik dag 1 nooit vergeten. Ik ben het nu gewoon volledig vergeten wegens drukte en dat had nooit gebeurd als ik in een chat had gezeten. Ik heb dag 1 immers wel nog gepost.

Daarnaast heb je volledig een punt Time, had daar nog niet naar gekeken, op wie Batchie gestemd had. Wat zijn jouw bevindingen nu? We zitten nu immers nog alleen maar net actievelingen :)

Dit had ik dus wel al gedaan nadat ik de muizenval las gisteravond. de BM stam was al gedaan voordat er een normale stem gedaan was dus zegt niets. Dag 1 heeft pieter niet gestemd, en dag 2 op time, maar dat was niet naar aanleiding van iets wat hij gezien kan hebben, dan zal hij dat toch wel op enige manier hebben aangegeven. zie ook hieronder de post. Dat is puur geweest om een persoonlijke aanval en niet over verkregen informatie.


Bovendien gaat time daarna zeuren dat die na dit potje niet meer meedoet omdat ze altijd op hem gaan.

Ik vind time daarom het meest verdacht op dit moment.

Maar kan het nog aanpassen omdat ik nog niet bij ben met 8 pagina’s lezen. Maar ben op vakantie dus hoop dat het zo allemaal kan.
Veel zegt dit dus niet over time.

we zijn nog met 9 man over als ik goed geteld heb. Als we 20-25% wolven nemen zijn er dus 4 wolven (inclusief welp en/of infectiewolf) komt er op neer dat dit D-day is.
 

DeletedUser74597

Guest
Nee fam is goedje. Durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.

Verder Castiel zeg ik dat time verdacht is omdat die zeurt dat die niet meer mee doet omdat mensen hem verdenken.

Dat hij dat zegt vind ik verdacht.
Oke hieruit heeft blijkbaar de welp zijn info kunnen halen ... enige zekerheid (tot nu toe ) Fam is goedje

de wolf was of aan het slapen dag 1 of niet aanwezig , wel moet naar mijn inzien de welp aanwezig zijn geweest kijk maar naar batchieboy ....dus op dag 2 was deze er wel
delfine was net paar seconden/minuten na deadline die postte dus mogelijk wolf imo ..
en vermoed time of castiel wolf/welpje . dit door gisteren
time riep castiel aan dus neig ik meer naar ons bm planB voor nu .

Zover mijn conclusie
 
Reactiescore
93
U hope so, als @Delfine ( :mad: )doodvalt is het sowieso gedaan :(
Als er een infectiewolf is, hebben we nog een kans als Delfine doodvalt. Dan zijn we namelijk met 8 mensen, waarvan 3 op dat moment slechtjes. Maar dan moeten we wel goed lynchen om te voorkomen dat er een goedje gelyncht wordt, waardoor het 4-3 wordt, met een infectie-actie, 3-4.
 
Reactiescore
376
Als er een infectiewolf is, hebben we nog een kans als Delfine doodvalt. Dan zijn we namelijk met 8 mensen, waarvan 3 op dat moment slechtjes. Maar dan moeten we wel goed lynchen om te voorkomen dat er een goedje gelyncht wordt, waardoor het 4-3 wordt, met een infectie-actie, 3-4.
Hoezo denk je 3 wolven op 16 man?
 
Bovenaan