[Speeltopic] WvW #294

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Als ik nou vertel dat het klaagmuurbericht van mij was gaan jullie me dan lynchen
 

Deleted User - 2075062

Guest
Idd laat Priester aub op Hope gooien. Hoewel Time ook prima is, als er niks gebeurt weten we gelijk dat we dus bij de anderen moeten kijken.

Delfine zal vanavond dood vallen dus dat zal dan wolfje minder zijn. Wie hebben we nog meer over? Dragonwoman nog? En verder?
 
Reactiescore
2.196
Idd laat Priester aub op Hope gooien. Hoewel Time ook prima is, als er niks gebeurt weten we gelijk dat we dus bij de anderen moeten kijken.

Delfine zal vanavond dood vallen dus dat zal dan wolfje minder zijn. Wie hebben we nog meer over? Dragonwoman nog? En verder?

Gooi water over mij en lynch een van de 3 die ik opnoemde. Drankje op jou vind ik zelf ook geen slecht idee, maar ik ben allang tevreden als t maar niet over fam of vitabis gaat.

Voor diegene die zich afvragen waarom vitabis , die stemde gistere op zichzelf terwijl hope op hem zat en er geen duidelijke lynch was.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom zou je dat doen?

Maar goed ik ben dus nog steeds overtuigd van pieter als wolfje, dus dat is reden 1 en reden 2 is dat ik wilde kijken hoe mensen erop zouden reageren. Wie heel snel zouden happen en dat soort dingen.

Dat dezelfde nacht de muizenval toevallig gewelpt wordt is wel stom toeval
 

DeletedUser74597

Guest
Schiet me maar. Ik weet van mezelf dat ik goedje ben. Fam en vitabis zijn geen wolven. Goed gevoel bij kasteel. Hou je jullie over.

t zal je pijn doen als ik als goedje verdwijn , echt geloof me.

Klaagmuur bericht zou niet gepost worden als batchie bericht geschreven had. Duurde ff voordat ik snapte wat ze bedoelde.
He je begreep me ;)
Oh dus als je dood gaat dan gaat je klaagmuurbericht niet door? Dat wist ik niet eens tbh.
Niemand is te oud om te leren ...
 

DeletedUser74597

Guest
Idd laat Priester aub op Hope gooien. Hoewel Time ook prima is, als er niks gebeurt weten we gelijk dat we dus bij de anderen moeten kijken.

Delfine zal vanavond dood vallen dus dat zal dan wolfje minder zijn. Wie hebben we nog meer over? Dragonwoman nog? En verder?
Mijn verdachten waren hope time dragon en ook aan jou heb ik gedacht als wolf ... maar dat komt door dag 1 dat er geen lunch was.
 
Reactiescore
2.196
1. Hopeful
3. Time4planB
4. Jessicavd
11. Pietvanl
14. Ik hou van vitabiskoeken
15. Delfine
16. Dragonwoman

Overtuigd dat Fam iig geen wolf is, anders had ze nooit constant Johan inactief genoemd.

Heb goed gevoel bij Castiel, ondanks dat hij inactief is.

Hou je over

1. Hopeful
3. Time4planB
4. Jessicavd
11. Pietvanl
14. Ik hou van vitabiskoeken
15. Delfine
16. Dragonwoman

Als de priester op een van deze namen water heen flikkert, ben ik tevreden, Kasteel mag ook.

Nu Hope gezegd heeft Vitabis op klaagmuur gezet te hebben weet ik niet meer of vitabis wolf is ja of nee.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Time wat vind je ervan dat Pieter wel al online is geweest maar nog niet echt op het bericht gereageerd heeft
 
Bovenaan