[Speeltopic] WvW #294

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
93
Hoezo denk je 3 wolven op 16 man?
3 was in het geval van een infectiewolf. Er staat bij de beschrijvingen het volgende: "Dit gebeurt in nacht 3 in plaats van de lunch"

Dus de infectie is er nog niet. Daarom zou het dan op het moment 3 slechtjes zijn. Als er geen infectiewolf zou zijn, zouden het er nu 4 zijn. De welp is sowieso in het spel, infectiewolf nog niet.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Time of Hope is wolf. Wie van de 2 is de vraag maar ik denk Time aangezien hij al aardig gepikeerd was dat we weer in tegenovergestelde teams zaten.

Kan ook nog dat ze allebei wolf zijn natuurlijk. Moet zo even een lijstje maken.
 

DeletedUser77141

Guest
3 was in het geval van een infectiewolf. Er staat bij de beschrijvingen het volgende: "Dit gebeurt in nacht 3 in plaats van de lunch"

Dus de infectie is er nog niet. Daarom zou het dan op het moment 3 slechtjes zijn. Als er geen infectiewolf zou zijn, zouden het er nu 4 zijn. De welp is sowieso in het spel, infectiewolf nog niet.

Is de kans niet erg klein op een infectie wolf en een welp op 4 wolven? zouden die dan niet OP zijn?


sorry ik bedoelde niet jou maar batchie zoals ik daarboven ook zeg ga ik in op de stemmen van hem om te kijken wat hij wist.
Enige zoals jessica ook zegt dat fam nu wel een bewezen goedje is in mijn ogen. Batchie zal haar gezien hebben en daarom zijn handen in het vuur daarvoor durven te steken.

Vitabis

Ik ben trouwens gewoon Burger hoor Hope. Geen wolfje ofzo!

Dit vind ik trouwens wel een hele makkelijke claim... Zo ken ik er nog wel een paar..

Als ik slechtje was geweest had ik dag 1 nooit vergeten. Ik ben het nu gewoon volledig vergeten wegens drukte en dat had nooit gebeurd als ik in een chat had gezeten. Ik heb dag 1 immers wel nog gepost.

Daarnaast heb je volledig een punt Time, had daar nog niet naar gekeken, op wie Batchie gestemd had. Wat zijn jouw bevindingen nu? We zitten nu immers nog alleen maar net actievelingen :)

Nou ja allemaal actieven? een jessica, delpfine en en dragon kan je niet echt heel actief noemen? dus hoop dat dit vanavond nog komt zodat ik ook over hun een mening kan vormen.

Ik zoek dan ook een beetje een wolf tussen hope, time en castiel.

Daarin zijn de meeloopstem op cryptic en de makkelijke claim van castiel mij wel erg opvallend.
lees niet te veel op de radar komen om op te vallen maar wel genoeg je best doen.

Wat denken jullie daarvan @.TimeforplanB , @Ik hou van Vitabiskoeken @famdecibel en @Hopeful ?
 
Reactiescore
93
Is de kans niet erg klein op een infectie wolf en een welp op 4 wolven? zouden die dan niet OP zijn?
Je zou het als OP kunnen aanschouwen, maar ik denk eigenlijk dat dat toch heel erg meevalt. Als er zowel een infectiewolf en een welp zouden zijn, zouden er aan het begin van het potje slechts 2 slechtjes geweest zijn, wat weer weinig overleg toestaat. 25% op 17 = 4.25, dus in de loop van het hele potje verwacht ik 4 slechtjes, niet gegarandeerd wolven. Houd er rekening mee dat wolven ook kunnen gaan lunchen op de welp. Of eventueel zelfs de welp infecteren, aangezien de infectie in nacht 3 plaats vindt, en aan het eind van nacht 3 groeit de welp op.

Welp is er sowieso. Er is sowieso minstens 1 wolf aanwezig, aangezien er aan het begin een lunch plaatsgevonden heeft. Ik vermoed dan ook of een 2e wolf met een ander slechtje erbij, of een infectiewolf.

De mogelijke slechtjes zijn:
Wolven
Welp
Infectiewolf
Ketter
Rattenval

Dus de mogelijke combinaties van slechtjes die ik mogelijk acht:
1: 1 wolf+infectiewolf+welp
2: 2 wolven+welp+rattenval/ketter
3: 1 infectiewolf+welp+rattenval/ketter

Puur kijkend naar de rollen en wat we tot nu toe gezien hebben acht ik dit de opties. In het geval van een ketter in het spel, vermoed ik dat deze diens actie bewaart tot die verdacht wordt. Ik denk dan ook niet dat iemand die op het moment serieus verdacht is geweest, een ketter is.

Zelf denk ik eigenlijk dat het optie nr 1 zal zijn, maar we kunnen daar helaas pas na de deadline van vandaag met zekerheid achterkomen; als er weer geen lunch is, zal het wel de infectie geweest zijn, aangezien de heks dood is en deze dus niet levensdrankje kan gebruiken. De kans dat er een 2e heks in het spel is, acht ik persoonlijk zeer klein. Dit zou te OP zijn aangezien ze beide er dan voor kunnen kiezen hun doodsdrankje te gebruiken, waardoor je wel heel veel doden in 1 nacht hebt.


Tevens snap ik je "op 4 wolven" niet. Bedoel jij 4 wolven EN een infectiewolf EN welp? Want dat zou wel degelijk OP zijn, 5/6 slechtjes op 17 man
 

Deleted User - 2075062

Guest

Wat?

Is de kans niet erg klein op een infectie wolf en een welp op 4 wolven? zouden die dan niet OP zijn?



sorry ik bedoelde niet jou maar batchie zoals ik daarboven ook zeg ga ik in op de stemmen van hem om te kijken wat hij wist.
Enige zoals jessica ook zegt dat fam nu wel een bewezen goedje is in mijn ogen. Batchie zal haar gezien hebben en daarom zijn handen in het vuur daarvoor durven te steken.



Dit vind ik trouwens wel een hele makkelijke claim... Zo ken ik er nog wel een paar..



Nou ja allemaal actieven? een jessica, delpfine en en dragon kan je niet echt heel actief noemen? dus hoop dat dit vanavond nog komt zodat ik ook over hun een mening kan vormen.

Ik zoek dan ook een beetje een wolf tussen hope, time en castiel.

Daarin zijn de meeloopstem op cryptic en de makkelijke claim van castiel mij wel erg opvallend.
lees niet te veel op de radar komen om op te vallen maar wel genoeg je best doen.

Wat denken jullie daarvan @.TimeforplanB , @Ik hou van Vitabiskoeken @famdecibel en @Hopeful ?

Ach hou toch op. Als slechtje zou ik NOOIT zeggen dat ik het niet weet en zou ook nooit zo'n meeloopstem plaatsen. Er is heel weinig om van uit te gaan en dus wist ik het niet. Ik ga dan mee met de beste wolvenvanger van ons allemaal. Maar gezien recente gebeurtenissen zou het heel goed kunnen dat deze wolvenvanger zelf een wolfje is dit potje. Sterker nog, het zou een hoop goedmaken.

Ik denk daarnaast ook dat de kans vrij groot is dat Delfine een wolf is aangezien die als enige nieuweling steeds weer een paar x komt posten. Duidelijk omdat mensen hem/haar hier op wijzen.

Voorlopig schaar ik Vitabis en Fam bij de goedjes. Dit vanwege de muizenval en de klaagmuur. Ik vraag dan ook eensgezind te stemmen vanavond.

Ik ga zelf voorlopig me stem op Time zetten. Vorig potje liet ik hem nog een ronde langer leven en dat was de doodssteek voor de goedjes. Dus zie er nu meer heil in nu al toe te slaan.
 

Deleted User - 2075062

Guest
@Castiel. , acht jij het wolvenkoppel Hope-cryptic mogelijk?

Je bedoelt Hope Time? Want Cryptic is al een tijdje dood nu :p

Hope Time acht ik zeker goed mogelijk dat beide slecht zijn. Maar ik verwacht dat 1 van de 2 een welpje is. Delfine verwacht ik ook wolf en dan nog 1 iemand erbij denk ik. Wie moet ik nog even kijken!
 
Reactiescore
376
Je bedoelt Hope Time? Want Cryptic is al een tijdje dood nu :p

Hope Time acht ik zeker goed mogelijk dat beide slecht zijn. Maar ik verwacht dat 1 van de 2 een welpje is. Delfine verwacht ik ook wolf en dan nog 1 iemand erbij denk ik. Wie moet ik nog even kijken!
tis de warmte denk ik :mad:

Ik heb bij Hope meer het gevoel slecht te zijn dan bij time
 

Deleted User - 2075062

Guest
tis de warmte denk ik :mad:

Ik heb bij Hope meer het gevoel slecht te zijn dan bij time

Ik vind Time ook niet meteen als slechtje spelen. Maar dat is de truc dan he?

Vorig potje praatte hij me net aan van hem af en toen bleek dat we als goedjes daardoor verloren. Die fout wil ik dit potje niet nogmaals maken.
 
Reactiescore
376
Ik vind Time ook niet meteen als slechtje spelen. Maar dat is de truc dan he?

Vorig potje praatte hij me net aan van hem af en toen bleek dat we als goedjes daardoor verloren. Die fout wil ik dit potje niet nogmaals maken.
Kan het zijn dat dat klaagmuurbericht ook van een van Hope of Time is?
 
Reactiescore
93
Kan het zijn dat dat klaagmuurbericht ook van een van Hope of Time is?
Als het klaagmuurbericht niet echt van Batchie is, zou het zeker een bericht van een ervaren welp zijn, om zo de rest op dwaalspoor te brengen. Welp ipv wolf aangezien het in combinatie met de welpactie is gebeurd. Zou te toevallig zijn als het los van elkaar gebeurde. En ik acht de kans dat het echt van Batchie is zeer klein aangezien Batchie nog op PlanB aan het gaan was met zijn lynch-stem, terwijl hij dan al wel jou gezien zou hebben met een vacht?

Dus als Hope of PlanB welp is, zie ik ze er wel voor in staat om een dergelijk klaagmuurbericht te posten
 
Reactiescore
2.196
Ik vind Time ook niet meteen als slechtje spelen. Maar dat is de truc dan he?

Vorig potje praatte hij me net aan van hem af en toen bleek dat we als goedjes daardoor verloren. Die fout wil ik dit potje niet nogmaals maken.

Ik ben geen slechtje, ja ik zat fout bij Cryptic maar die speelde net zoals toen hij lieveling was. Heel kortaf en nergens echt op ingaan.

Wolven zijn trouwens hopeful piet en jess.

"Ik maak het makkelijk voor jullie, ik stop met rappen. Dit is mijn laatste album en dan ga ik voor mijn dochter vechten."

Duidelijk welk bericht van mij is?
 

DeletedUser74597

Guest
Lunch dag 2

Ik moet iets bekennen
Ik ben trots op mezelf
Heel, héél erg trots
Op mijn woordspeling in het verhaaltje van de lynch!
Iemand die hem snapt please?
Anyway, dat jullie al deze spoilers openen is ivm de lunch ofc.
De mensen die dit als eerste lezen, willen jullie dit svp niet spoileren aan de mensen die nog na jullie deze spoilers moeten openen?
Dat is zeg maar het idee van een spoiler namelijk.
Anyway, de lunch dus.
Tsja..
Dit was er niet vandaag!

Welpactie dag 2

Zagen zagen
Wiede wiede wagen
Jan kwam thuis om een boterham te vragen
Moeder was niet thuis, vader was niet thuis
Piep zei de muis in het voorhuis

Dat muisje dat piep zei was in elk geval niet Batchieboy!
Ofwel: Batchieboy was de muizenval
Klaagmuur dag 2


maar ik geloof niet dat de muizenval dit schreef want de muis ging dood er net voor dus of de rat of een wolf die dit deed .
@time4plnB Als je echt denk dat ik het bent lynch me dan , time maar ik heb dan ook een verrassing voor jou ;)....nope ben geen wolf of welp.maar morgen wel jarig ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat heeft de dood van de muizenval met de tijd van het bericht te maken? Ik volg je even niet Jess
 
Reactiescore
2.196
maar ik geloof niet dat de muizenval dit schreef want de muis ging dood er net voor dus of de rat of een wolf die dit deed .
@time4plnB Als je echt denk dat ik het bent lynch me dan , time maar ik heb dan ook een verrassing voor jou ;)....nope ben geen wolf of welp.maar morgen wel jarig ;)

Schiet me maar. Ik weet van mezelf dat ik goedje ben. Fam en vitabis zijn geen wolven. Goed gevoel bij kasteel. Hou je jullie over.
 
Bovenaan