[Speeltopic] WvW #294

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser74597

Guest
nou ik heb eerste dag de schot op castiel geplaatst 2 dagen op time en daarna toch maar op dragonwomen....
 
Reactiescore
93
Want Time deed dit express wil je zeggen? Wat een onzin! Time kan hier helemaal niks aan doen.

Ik dacht gisteravond toen Hope tegen mij zei dat hij Burger was dat het potje klaar zou zijn. Dus ik appte Time omdat wij vaak na de potjes even napraten over het potje. Bleek opeens dat het potje nog gaande was.

Wat was het geval, Time dacht dat ik lunch was en dus zei hij wat hij was. Niet wetend dat ik nog in leven was.

Nu zou ik vol op Time gegaan zijn of ik nou wist wat hij was of niet, maar dat is even een heel ander punt.

Ik wil me excuses aanbieden voor mijn aandeel in deze verpesting van het verdere potje. Erg jammer dat het zo is gelopen maar ik moet ook zeggen dat het potje aardig ontsiert is door inactiviteit. Het is logisch met dit weer dus ik neem het niemand kwalijk maar het is wel jammer want het potje had super tof kunnen zijn! Maar opeens is het al D-day op dag 3 en dat kan gewoon niet. Je moet als goedje 2 dagen krijgen om fout te zitten en zo het veld in te zien en fouten van wolven te gaan herkennen.

Wolven, goed gespeeld. Vooral Piet vond ik erg sterk. Er waren wel weinig posts maar daar had iedereen last van.

Nogmaals mijn excuses. Had het graag anders gezien :(
Jij noemt dingen waar ik dan weer helemaal geen weet van had.

Jij was ik dag 2 de lunch, alleen die was gestopt.

Wat ik spelverpester vind van Time is zijn post. DAT is wat ik wist.
 
Reactiescore
93
Lol dus ik mag niet opgeven? Laten we 3 dagen doorgaan terwijl uitslag al duidelijk is. Niks spel verpesten aan dus ga eerst opzoeken wat spel verpesten betekend
Jij hebt voor mij het spel verpest met je post. Opgeven mag, maar had dat dan gedaan door niet meer mee te doen-.-'
 
Reactiescore
1.468
Jij hebt voor mij het spel verpest met je post. Opgeven mag, maar had dat dan gedaan door niet meer mee te doen-.-'
Time had de spelregels anders geïnterpreteerd dan wij bedoeld hadden en was in de veronderstelling dat winst niet meer mogelijk was daardoor.
Hij heeft niet bewust het potje verpest.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.181
Wtf

Ik heb geen potje verpest, je kan dit blijven roepen maar wat heb je zelf bijgedragen aan de winst? Welke mislynch heb je geleid? Ow wacht dat was ik allemaal maar me dan wel spelverpester noemen. Jij verpest het meer dan mij als je het gaat bekijken.

Dag.
 
Bovenaan