[Speeltopic] WvW #292

Deleted User - 2075062

Guest
Told ya ... Cryptic had ik en Time heeft me gvd sterk van zich af gepraat. Was alleen vandaag alsnog op je uit gekomen dan Kenneth. Maar heel sterk gespeeld ;)

Daarnaast snappen jullie nu misschien ook beter me speelstijl en keuzes nu jullie dit allemaal weten :)
 

DeletedUser78825

Guest
Told ya ... Cryptic had ik en Time heeft me gvd sterk van zich af gepraat. Was alleen vandaag alsnog op je uit gekomen dan Kenneth. Maar heel sterk gespeeld ;)

Daarnaast snappen jullie nu misschien ook beter me speelstijl en keuzes nu jullie dit allemaal weten :)

Haha, ik had je bijna dood met m'n doodsdrankje :p Ik wou echt op Arri gooien :D
 
Reactiescore
1.468
Told ya ... Cryptic had ik en Time heeft me gvd sterk van zich af gepraat. Was alleen vandaag alsnog op je uit gekomen dan Kenneth. Maar heel sterk gespeeld ;)

Daarnaast snappen jullie nu misschien ook beter me speelstijl en keuzes nu jullie dit allemaal weten :)
Je argumenten op mij waren nog steeds zwak tho
Ik was nog welp ten tijde van de argumenten op mij.
Bovendien kwam een deel er van van cryptic die zelf wolf was.
 

DeletedUser17472

Guest
Mijn complimenten voor Pieter die dit potje toch heel goed geleid heeft. Het was niet makkelijk voor hem, daar ben ik zeker van. Thnx Pieter.

Gefeliciteerd aan de wolven.
 

DeletedUser78825

Guest
Ja, maar waarom. Ik heb dit echt persoonlijk opgepakt. Had bijna gedacht dat Time hem op mij had gegooid, maar die zou toch voor Castiel gekozen hebben denk ik.

@Ik hou van Vitabiskoeken wie is er gered door het levensdrankje?

Miscommunicatie ^^.
Ik wou het drankje gewoon gebruiken aangezien mensen mij verdacht begonnen te vinden en ik dus niet wou dat het niet gebruikt werd.

En, een inactiefje :p
 
Reactiescore
93
Time
Dragon

Iene miene mutten.... ik weet het gewoon niet. Castiel in ieder geval niet. Maar er moet een ervaren speler in het wolventeam zitten. Time is niet altijd geneigd sportief te stemmen, doen vrouwen eerder. Kom ik toch op Dragon uit.
Nog even: mijn 1e lunch die ik ooit ingezonden heb, was Batchie hierna pas :p De 1e 2 lunches waren toch echt van Time :eek:
 
Reactiescore
376
Bovenaan