[Speeltopic] WvW #292

DeletedUser74418

Guest
Ik vond jou switch anders heel vreemd time. Was geen reden om toen nog naar jo han te switchen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hoe meer ik erover nadenk. Hoe meer ik begin te twijfelen aan Jo Han als slechtje en hoe meer ik begin te denken dat Time slecht is ... Wat denken anderen hiervan?

@laila jij denkt nog steeds dat ik slecht ben? :eek:

Arrighi is volgens mij gewoon goedje Cryptic.
 

DeletedUser78825

Guest
Hoe meer ik erover nadenk. Hoe meer ik begin te twijfelen aan Jo Han als slechtje en hoe meer ik begin te denken dat Time slecht is ... Wat denken anderen hiervan?

@laila jij denkt nog steeds dat ik slecht ben? :eek:

Arrighi is volgens mij gewoon goedje Cryptic.

Ik zie echt niet wat jou dat goedjes gevoel bij Arri geeft, hoor.

Continu springen van de ene verdachte naar de andere zonder logische verklaring erachter. Sorry hoor, maar dat vind ik dan toch wel serieus twijfelachtig.
 
Reactiescore
559
Hoe meer ik erover nadenk. Hoe meer ik begin te twijfelen aan Jo Han als slechtje en hoe meer ik begin te denken dat Time slecht is ... Wat denken anderen hiervan?

@laila jij denkt nog steeds dat ik slecht ben? :eek:

Arrighi is volgens mij gewoon goedje Cryptic.
ja ik vertrouw je nog steeds niet.
waarom zou je hinten naar je rol terwijl er kans is dat je gewelpt wordt
 

Deleted User - 2075062

Guest
ja ik vertrouw je nog steeds niet.
waarom zou je hinten naar je rol terwijl er kans is dat je gewelpt wordt

Daar had ik zo mijn redenen voor laila, zoals ik eerder al zei. Het zal je duidelijk worden na het potje.

Time, leg je switch is uit. Want volgens mij was die switch met een hele andere reden dan dat iedereen op dit moment denkt. Ik denk dat je namelijk heel goed geteld had en zag dat als jij zou switchen er net zo veel stemmen op Jo Han zouden staan als op Dragon. En dat zou dan een heel nieuw scenario in gang zetten nietwaar?

Met deze reden + dat ik toch zou verwachten dat Jessica jou idd een doodsdrankje zou geven ga ik daarom dus ook Time zeggen.
 
Reactiescore
1.468
Ik heb niet veel tijd om te verdedigen, zit op strand.
Iemand er aan gedacht dat Castiel perfect infectie target is/was?

Hij is niet gelunched of gewelpt. Dat is best vreemd?
 
Reactiescore
559
Daar had ik zo mijn redenen voor laila, zoals ik eerder al zei. Het zal je duidelijk worden na het potje.

Time, leg je switch is uit. Want volgens mij was die switch met een hele andere reden dan dat iedereen op dit moment denkt. Ik denk dat je namelijk heel goed geteld had en zag dat als jij zou switchen er net zo veel stemmen op Jo Han zouden staan als op Dragon. En dat zou dan een heel nieuw scenario in gang zetten nietwaar?

Met deze reden + dat ik toch zou verwachten dat Jessica jou idd een doodsdrankje zou geven ga ik daarom dus ook Time zeggen.

leuk theorie :)
zou zo maar eens kunnen, stemming kwam daarna wel op 4- 4
alleen jij moest nog stemmen dus dat scenario zou niet kloppen dan.

al kan ik me wel voorstellen dat jess dat drankje aan time zou kunnen geven, en die zou het met alle liefde op fam gooien :D
alleen was dr vertrouwen in jullie allebei laag :confused:
 
Reactiescore
2.196
Daar had ik zo mijn redenen voor laila, zoals ik eerder al zei. Het zal je duidelijk worden na het potje.

Time, leg je switch is uit. Want volgens mij was die switch met een hele andere reden dan dat iedereen op dit moment denkt. Ik denk dat je namelijk heel goed geteld had en zag dat als jij zou switchen er net zo veel stemmen op Jo Han zouden staan als op Dragon. En dat zou dan een heel nieuw scenario in gang zetten nietwaar?

Met deze reden + dat ik toch zou verwachten dat Jessica jou idd een doodsdrankje zou geven ga ik daarom dus ook Time zeggen.

Ik had geteld ja, maar ik ga voor zondebok geen uitzondering maken. Doordat bij niemand Dragon op lijstje stond en opeens iedereen op Dragon begon te stemmen ging ik eraan twijfelen. Mijn stem was uiteindelijk ook een counter.

Ik heb geen drankje gekregen btw, denk je echt dat ik die dan op fam zou gooien? Zou dan eerder op batchie gooien en fam als lunch zou ik slechtje zijn, dat is namelijk veel beter te verklaren. Dat doodsdrankje aan slechtje gegeven is is wel duidelijk tho.
 
Reactiescore
2.196
Stel kasteel, ik ben slechtje. Ben ik dan wolf of hulpje? Je bent voor mij al bewezen door je hint dus dan was je dag 3 lunch geweest. Dus wolf al weggestreept.

Hulpje, dan ga ik beginnen op Dragon terwijl niemand Dragon echt op lijstje heeft. Dragon was wel actief dus zou als slechtje ook geen reden hebben om haar te naaien.

Laatste optie is dan welp. Als je dit denkt dan ga ik je uitlachen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Stel kasteel, ik ben slechtje. Ben ik dan wolf of hulpje? Je bent voor mij al bewezen door je hint dus dan was je dag 3 lunch geweest. Dus wolf al weggestreept.

Hulpje, dan ga ik beginnen op Dragon terwijl niemand Dragon echt op lijstje heeft. Dragon was wel actief dus zou als slechtje ook geen reden hebben om haar te naaien.

Laatste optie is dan welp. Als je dit denkt dan ga ik je uitlachen.

Het zou perfect zijn mij met deze rol te laten leven nietwaar? Daarom zou ik wolf bij jou zeker niet uitsluiten en voor hulpje kom je uiteraard ook in aanmerking. Ik zou jou als Lieveling kiezen als ik die keuze had in de start. En het kan simpelweg zo zijn dat het niet de insteek was dat Dragon hier dood zou gaan maar dat het helaas fout verliep.

Maar vertel, wie zijn volgens jou de overige wolven dan?

@Jo Han ik denk niet dat ze op nacht 2 al zouden infecteren en anders was ik niet dat infectietarget kan ik je vertellen.
 
Reactiescore
2.196
Het zou perfect zijn mij met deze rol te laten leven nietwaar? Daarom zou ik wolf bij jou zeker niet uitsluiten en voor hulpje kom je uiteraard ook in aanmerking. Ik zou jou als Lieveling kiezen als ik die keuze had in de start. En het kan simpelweg zo zijn dat het niet de insteek was dat Dragon hier dood zou gaan maar dat het helaas fout verliep.

Maar vertel, wie zijn volgens jou de overige wolven dan?

@Jo Han ik denk niet dat ze op nacht 2 al zouden infecteren en anders was ik niet dat infectietarget kan ik je vertellen.

Nee want het maakt je een bewezen goedje dus zou dat risico niet lopen. Het geeft te veel sporen achter en dat wil je als wolf niet. Dus ja je was nu dood geweest zou ik slechtje zijn. Ook als lieveling had ik net zolang door zitten zeiken totdat je lunch werd.

Ik heb argihi puur als goedje omdat jij iets zei.

Cryptic of Loyal naast johan dan.

E: ik ga als hulpje geen wolf in gevaar brengen op die manier, dat je dit denkt doet me pijn. Dit zou ik enkel doen als iemand doet zoals yankee.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
559
ik moet er vandoor :(
ik moet gaan werken tot 1.
mss dat ik tussendoor nog op mobiel kan kijken, maar ligt eraan of het niet druk is
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nee want het maakt je een bewezen goedje dus zou dat risico niet lopen. Het geeft te veel sporen achter en dat wil je als wolf niet. Dus ja je was nu dood geweest zou ik slechtje zijn. Ook als lieveling had ik net zolang door zitten zeiken totdat je lunch werd.

Ik heb argihi puur als goedje omdat jij iets zei.

Cryptic of Loyal naast johan dan.

E: ik ga als hulpje geen wolf in gevaar brengen op die manier, dat je dit denkt doet me pijn. Dit zou ik enkel doen als iemand doet zoals yankee.

Noem me goedgelovig maar je hebt me overtuigd. Maar denk je dat Jo Han de beste lynch is? Time
 

DeletedUser76198

Guest
Nee want het maakt je een bewezen goedje dus zou dat risico niet lopen. Het geeft te veel sporen achter en dat wil je als wolf niet. Dus ja je was nu dood geweest zou ik slechtje zijn. Ook als lieveling had ik net zolang door zitten zeiken totdat je lunch werd.

Hoe wil je een slet dan dood krijgen?
 
Bovenaan