[Speeltopic] WvW #292

DeletedUser17472

Guest
Ik zit op een rondje van jou te wachten. Eind vorig rondje werd geopperd dat jij zou leiden :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik wil eventueel wel een keer leiden, heb dan alleen wel hulp nodig van een ervaren leider omdat het mijn eerste potje als leider zou zijn.

Wie wil deze man helpen?! Ik zou het doen ware het niet dat ik echt de tijd niet heb komende tijd en eigenlijk ook gewoon wil spelen en het leiden even wil laten voor wat het is :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wil eventueel wel een keer leiden, heb dan alleen wel hulp nodig van een ervaren leider omdat het mijn eerste potje als leider zou zijn.

Vanwege jou geweldige handtekening (I love it) wil ik wel samen met jou gaan leiden als je dat wil :) Stuur me dan even een bericht op Skype (niet Capricorno maar Susan | Tiphiène, die zit ook in de WvW chat) want ik heb jou niet op mijn nieuwe Skype :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Vanwege jou geweldige handtekening (I love it) wil ik wel samen met jou gaan leiden als je dat wil :) Stuur me dan even een bericht op Skype (niet Capricorno maar Susan | Tiphiène, die zit ook in de WvW chat) want ik heb jou niet op mijn nieuwe Skype :p

Ik kan geen handtekeningen meer zien? Dafuq happened?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik kan geen handtekeningen meer zien? Dafuq happened?

Zit je op je telefoon? Want daar laat 'ie de handtekeningen niet meer zien.
Als je ook op je PC geen handtekeningen zit, moet je ff bij instellingen kijken want ik geloof dat er daar ook iets over handtekeningen wel of niet laten zien.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wil eventueel wel een keer leiden, heb dan alleen wel hulp nodig van een ervaren leider omdat het mijn eerste potje als leider zou zijn.

Je wil niet met mij? :(

Vanwege jou geweldige handtekening (I love it) wil ik wel samen met jou gaan leiden als je dat wil :) Stuur me dan even een bericht op Skype (niet Capricorno maar Susan | Tiphiène, die zit ook in de WvW chat) want ik heb jou niet op mijn nieuwe Skype :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ja go ! Morgen gooien jullie inschrijf online? Mij op 7. Alvast ;)

Ik zal helpen met mensen regelen en actief houden dit potje.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja go ! Morgen gooien jullie inschrijf online? Mij op 7. Alvast ;)

Ik zal helpen met mensen regelen en actief houden dit potje.

Begin dan maar met ervoor zorgen dat je niet op dag 1 al lynch bent xD
 

Deleted User - 2075062

Guest
Begin dan maar met ervoor zorgen dat je niet op dag 1 al lynch bent xD

Hahahaha kop dicht Suzan :p

Nee dit was oprecht in alle potjes die ik gespeeld heb, en dat zijn er echt heel wat, de 2e keer dat ik dag 1 lynch ven geweest en die eerste x maakte ik een fout. Deze keer sloeg werkelijk waar helemaal nergens op en daar blijf ik bij.

Mijn inziens was ik echt de minst verdachte speler met mijn spel. Was de enige die de hele dag gesprekken op gang probeerde te brengen om info te vergaren. Het mooiste vond ik dat dag 2 en 3 ik vrijwel iedereen heb zien zeggen dat ze er moeite mee hadden gesprekken op gang te brengen ...
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hahahaha kop dicht Suzan :p

Nee dit was oprecht in alle potjes die ik gespeeld heb, en dat zijn er echt heel wat, de 2e keer dat ik dag 1 lynch ven geweest en die eerste x maakte ik een fout. Deze keer sloeg werkelijk waar helemaal nergens op en daar blijf ik bij.

Mijn inziens was ik echt de minst verdachte speler met mijn spel. Was de enige die de hele dag gesprekken op gang probeerde te brengen om info te vergaren. Het mooiste vond ik dat dag 2 en 3 ik vrijwel iedereen heb zien zeggen dat ze er moeite mee hadden gesprekken op gang te brengen ...

SuSan! :mad2:
 
Bovenaan