[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Deleted User - 2075062

Guest
Well, je slaat de plank finaal mis. Mijn lijstje is op dit moment namelijk:

Batchieboy
TLF
Famdecibel (maar met een andere reden dan jullie denken, hoewel dit hele verhaal ook niet in haar voordeel spreekt)

Hieronder de redenen:

Jij bent echt te actief aan het trollen.

Ik vind dit echt een zeer interessante post. Dit is puur een post die wolven maken en vervolgens hopen dat iemand erop in haakt. Ze zeggen eigenlijk niks echt, ze sturen mensen een kant op. Hij laat ook enorm de negatieve klank in de post blijken waar ik dus een erg naar gevoel bij krijg. Ik heb geen verdere bewijslast tegen Batchieboy maar ik vind dit wel een aparte postkeuze en hou hem dus zeker in de gaten.

TLF die een BM stem zet op Dragonwoman met de letterlijke woorden dat ze niet altijd goed zit. Dat is in mijn optiek puur en alleen om in een eerste stemming al voor verdeeldheid en chaos te zorgen. Er komt een discussie op gang over helemaal niks en dat is denk ik ook de uitvalshoek geweest. Daarnaast vind ik het apart dat hij later nog zegt dat zijn stem toch geen nut gaat hebben. Als je dat weet, dan gooi je je stem dus weg, waarom je stem in de prullenbak gooien als je wil dat hij iets betekent? Wolven willen graag niet opvallen, dat is dus een interessante keuze van je TLF, leg uit.

Fam zegt uit het niets dat ze Pietertje nu verdacht vindt spelen vergeleken met vorig potje. Waar slaat dat op? Zonder ook maar iets erbij te zeggen. Dat is gewoon verdacht maken en iemand een kant op duwen voor de menigte. Misschien om hem in een later stadium makkelijk te kunnen lynchen Fam?

Daarnaast de BM stem opeens niet op mij, dat is serieus een nieuwe voor me. Je hebt me nergens gekrenkt en neem het je niet kwalijk maar Time haalde het al aan en ik geloof dat ook best, er kan best iets achter zitten.

Dit is dus mijn lijstje momenteel, whats yours Time?

En wat vinden anderen hiervan? Een wie zijn de verdachten voor jullie?
 

DeletedUser74597

Guest
Ik heb me toch ook verantwoord. Pieter heeft het vorige potje goed gespeeld.

Kijk, dat ik nu vind dat Pieter anders speelt dan het vorige potje, maakt dat ik hem weer verdacht vindt als wolf. Dus wat dat betreft ben ik net zo veranderlijk als het weer.

ik heb nog amper gepost hahaha :oops:
Maar zet me er straks eens aan wat betreft verdenkingen, wil de goede reputatie bij fam wel blijven behouden. :eek:

Daarom juist. Je hebt amper gepost terwijl je het vorige potje zo goed speelde, actief was en burger. Ik vind dat verdacht. Niks gek toch?

heb ongeveer hetzelfde aantal nietszeggende posts als vorig potje, bizarre verdenking zo ;)

Ben jij Pierre?

Ik moest t ff zo plaatsen omdat ik dit een gesprek over niets vind ... tja vorige potjes gesprek , geloof dat wat ik schreef minder vreemd is dan dit

graag hoor ik van anderen of ik juist er tegenaan kijk of dat ik krom kijk ernaar ...
 

DeletedUser74597

Guest
Well, je slaat de plank finaal mis. Mijn lijstje is op dit moment namelijk:

Batchieboy
TLF
Famdecibel (maar met een andere reden dan jullie denken, hoewel dit hele verhaal ook niet in haar voordeel spreekt)

Hieronder de redenen:



Ik vind dit echt een zeer interessante post. Dit is puur een post die wolven maken en vervolgens hopen dat iemand erop in haakt. Ze zeggen eigenlijk niks echt, ze sturen mensen een kant op. Hij laat ook enorm de negatieve klank in de post blijken waar ik dus een erg naar gevoel bij krijg. Ik heb geen verdere bewijslast tegen Batchieboy maar ik vind dit wel een aparte postkeuze en hou hem dus zeker in de gaten.

TLF die een BM stem zet op Dragonwoman met de letterlijke woorden dat ze niet altijd goed zit. Dat is in mijn optiek puur en alleen om in een eerste stemming al voor verdeeldheid en chaos te zorgen. Er komt een discussie op gang over helemaal niks en dat is denk ik ook de uitvalshoek geweest. Daarnaast vind ik het apart dat hij later nog zegt dat zijn stem toch geen nut gaat hebben. Als je dat weet, dan gooi je je stem dus weg, waarom je stem in de prullenbak gooien als je wil dat hij iets betekent? Wolven willen graag niet opvallen, dat is dus een interessante keuze van je TLF, leg uit.

Fam zegt uit het niets dat ze Pietertje nu verdacht vindt spelen vergeleken met vorig potje. Waar slaat dat op? Zonder ook maar iets erbij te zeggen. Dat is gewoon verdacht maken en iemand een kant op duwen voor de menigte. Misschien om hem in een later stadium makkelijk te kunnen lynchen Fam?

Daarnaast de BM stem opeens niet op mij, dat is serieus een nieuwe voor me. Je hebt me nergens gekrenkt en neem het je niet kwalijk maar Time haalde het al aan en ik geloof dat ook best, er kan best iets achter zitten.

Dit is dus mijn lijstje momenteel, whats yours Time?

En wat vinden anderen hiervan? Een wie zijn de verdachten voor jullie?

Castiel ...tegen wie heb je t nu ? zie t blauw gedrukte .)
 

DeletedUser17472

Guest
Fam zegt uit het niets dat ze Pietertje nu verdacht vindt spelen vergeleken met vorig potje. Waar slaat dat op? Zonder ook maar iets erbij te zeggen. Dat is gewoon verdacht maken en iemand een kant op duwen voor de menigte. Misschien om hem in een later stadium makkelijk te kunnen lynchen Fam?

Hoppa, gaan we weer. Jij weet mijn woorden lekker te verdraaien. Ik geef wel degelijk een redenen van mijn verdenking. Maar lynch me eruit vanavond, kan ik weer verder met mijn verhuizing. Ik ben een makkelijke aanvallende prooi, dus why not?
Er veel komt er bij jou ook niet uit hoor, sorry.
 

DeletedUser17472

Guest
@famdecibel die niet voor kasteel stemt, bang?
Nee, niet bang, maar ik vind Castiel niet zo lief meer de laatste tijd en ik had het Pieter beloofd. Daarnaast heeft hij gewoon goed gespeeld het vorige potje, al doet hij dit potje weer helemaal niks. Wat ik dus verdacht vind, sorry.

Nu vind ik veel BM stemmen gewoon snel stem plaatsen met totaal ondoordachte redenen
Je was zelf degene die een vroege BM zette zonder goede redenen. Time is wel heel makkelijk om een BM stem te geven, oude bekende dus why not, maar ook oude bekenden kunnen in het verkeerde kamp zitten.

Famdecibel (maar met een andere reden dan jullie denken, hoewel dit hele verhaal ook niet in haar voordeel spreekt)
Dan wil ik wel graag de redenen weten, anders kan ik me niet verdedigen. En kom nu niet aan dat ik anders speel dan anders, ik heb dat het vorige potje al uitgelegd. Ik ben relaxer en ik kan daar niets aan veranderen.
 
Reactiescore
2.196
Laatste citaat is antwoord op Castiel's lijstje.

Mijn lijstje is:

Batchieboy, precies om de reden die kasteel geeft, een vuurtje proberen aan te wakkeren en kijken wie er verder op ingaat. Ik vraag daarna wat zijn conclusie was en heb daar niet eens antwoord op gekregen.

Jess, en deze zat niet in mijn lijstje maar haar laatste post is gewoon verdacht:

jah ik denk ook dan dat mijn naam bij beide 2 naar voren komt ,maar geloof me maar als ik zeg dat ik niet bij de slechte kant thuis hoor..

lijstje zal bij beide dan iig dragonwomen ,jessica zijn alleen de 3de is een raadsel .

Ik heb nergens Jess als verdacht bestempelt en Kasteel ook niet echt uitdrukkelijk. Toch weet ze zeker dat ze in de lijstjes staat maar wanneer je goedje bent, ga je niet zulke dingen roepen aangezien het geen meerwaarde heeft.
Ik moest t ff zo plaatsen omdat ik dit een gesprek over niets vind ... tja vorige potjes gesprek , geloof dat wat ik schreef minder vreemd is dan dit

graag hoor ik van anderen of ik juist er tegenaan kijk of dat ik krom kijk ernaar ...

Dan komt ze opeens met deze post, wie ben je aan het beschermen Jess, om zonder enige aanleiding onderwerp te willen veranderen?


Hoppa, gaan we weer. Jij weet mijn woorden lekker te verdraaien. Ik geef wel degelijk een redenen van mijn verdenking. Maar lynch me eruit vanavond, kan ik weer verder met mijn verhuizing. Ik ben een makkelijke aanvallende prooi, dus why not?
Er veel komt er bij jou ook niet uit hoor, sorry.

Ga je nondeju gewoon verdedigen ipv te janken over alles. Altijd hetzelfde liedje.

En ja ik heb maar 2 targets, maar iedereen die inactief is, kan makkelijk wolf zijn. Ga daar niet een heel lijstje van maken aangezien dat toch geen meerwaarde gaat hebben nu.
 

DeletedUser17472

Guest
Time, ik zou niet weten tegen wat ik me moet verdedigen. Want wat ik ook zegt, wordt verdraaid.

Nogmaals mijn verdediging die ik al tig keer gezegd heb, maar ik praat tegen een muur, zowel tegen jou als tegen Castiel. Jullie lezen enkel wat jullie willen lezen.1 ding weet ik zeker, 1 van jullie twee zit in het wolvenkamp.

Verdediging BM stem op Pieter:
1) Hij heeft het vorige potje goed en zeer actief gespeeld
2) Hij had bijna alle wolven gevonden
3) Nadien heeft hij me gesmeekt om de BM stem het eerstvolgende potje omdat hij zo goed had gespeeld en ik heb ja gezegd (en dat zijn afspraken die meer spelers maken dus zo raar is dat niet. Dat is net zo'n redenen waarom ik altijd op Castiel gestemd heb omdat hij altijd bereid is geweest me te helpen (en nog, daar ben ik zeker van))

Verdediging mijn verdenking op Pieter:
1) Hij is minder actief tov het vorige potje.

Dat is ook het enige, maar in het begin kan ik nooit geen wolven vinden. Dus je zult het hier echt mee moeten doen. Ik blijf volgen en tegen 22 uur kijk ik op wie ik ga stemmen of meelopen... of wellicht moet ik tactisch stemmen omdat jullie zo idioot spelen.
 

DeletedUser76198

Guest
Dat is ook het enige, maar in het begin kan ik nooit geen wolven vinden. Dus je zult het hier echt mee moeten doen. Ik blijf volgen en tegen 22 uur kijk ik op wie ik ga stemmen of meelopen... of wellicht moet ik tactisch stemmen omdat jullie zo idioot spelen.

Nooit geen :eek:
 

DeletedUser74597

Guest
Laatste citaat is antwoord op Castiel's lijstje.

Mijn lijstje is:

Batchieboy, precies om de reden die kasteel geeft, een vuurtje proberen aan te wakkeren en kijken wie er verder op ingaat. Ik vraag daarna wat zijn conclusie was en heb daar niet eens antwoord op gekregen.

Jess, en deze zat niet in mijn lijstje maar haar laatste post is gewoon verdacht:



Ik heb nergens Jess als verdacht bestempelt en Kasteel ook niet echt uitdrukkelijk. Toch weet ze zeker dat ze in de lijstjes staat maar wanneer je goedje bent, ga je niet zulke dingen roepen aangezien het geen meerwaarde heeft.


Dan komt ze opeens met deze post, wie ben je aan het beschermen Jess, om zonder enige aanleiding onderwerp te willen veranderen?




Ga je nondeju gewoon verdedigen ipv te janken over alles. Altijd hetzelfde liedje.

En ja ik heb maar 2 targets, maar iedereen die inactief is, kan makkelijk wolf zijn. Ga daar niet een heel lijstje van maken aangezien dat toch geen meerwaarde gaat hebben nu.

Time ik word normaal altijd verdacht dat is volgens mij niets nieuws ..vandaar dat ik me in t rijtje plaatst
Al is t wel zo dat de laatste potjes t wel meeviel.

nu zeg ik gewoon hier wat ik denk ..of hebben jullie liever dat ik zwijg .. kan ook me oude gewoonte weer oppakken ..geen probleem ;0
 

DeletedUser74597

Guest
zal alvast mij stem opzetten ... helaas wederom is het bijna onmogelijk om een goed onderbouwende stem te zetten t is immers pas dag 1 .
TheEternity niet omdat ik m iets verkeerd zag zeggen of doen maar omdat jessica weer eens t niet weet .
 
Reactiescore
1.468
Ik weet het niet. Ik vind de beschuldigingen eigenlijk te makkelijk, maar er is weinig beters. Ik vind castiel wel wat makkelijk denken vandaag, maar dat kan om reacties uit te lokken zijn. Toch verbaast het me dat zowel hij als time nu zo makkelijk op een paar makkelijke targets gaan. ik vertrouw het maar niks.
Dit zijn easy targets voor een eerste lynch imo.
batchieboy is vgm nog een onervaren speler, wat direct zn posts kan verklaren. fam doet niet anders dan ze anders doet en TLF heb ik niet vaak genoeg zien spelen om er een oordeel over te geven.
Zelfde geld trouwens voor Time, die doet precies het zelfde maar dan met lynchstem.
Omdat Time zn lynchstem al heeft gezet ga ik nu op hem, ik denk dat hij en Castiel in ieder geval in het zelfde kamp zitten, ik neig naar het slechtjeskamp momenteel.

Ik geef direct toe dat dit niet waterdicht is maar ik vind het beter dan niets.


Voor nu zeg ik daarom Time4PlanB
 

Deleted User - 2075062

Guest
Batchieboy sowieso. Is voor mij nu het verdachtst.

Ik wil daarnaast Fam is vragen wat ik in godsnaam heb misdaan dat ik opeens "niet lief meer ben". Daarnaast is een BM stem totaal niet op hoe lief je iemand vindt.

Ik wil je er daarnaast ook op wijzen dat je gigantisch theatraal overdreven doet en dat ik me daar aan stoor. Het is dag 1 en je gedraagt je op zijn zachtst gezegd verdacht in meerdere post en je maakt vreemde sprongen. Als mensen je daarop wijzen in WvW moet je je gaan verdedigen en niet gaan roepen dat "daar gaan we weer" want daarmee verdedig je helemaal niks.

Ik wilde dit toch even kwijt. Want vind dat er allerlei dingen enorm uit hun verband worden getrokken in dit potje en dat al op dag 1.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik weet het niet. Ik vind de beschuldigingen eigenlijk te makkelijk, maar er is weinig beters. Ik vind castiel wel wat makkelijk denken vandaag, maar dat kan om reacties uit te lokken zijn. Toch verbaast het me dat zowel hij als time nu zo makkelijk op een paar makkelijke targets gaan. ik vertrouw het maar niks.
Dit zijn easy targets voor een eerste lynch imo.
batchieboy is vgm nog een onervaren speler, wat direct zn posts kan verklaren. fam doet niet anders dan ze anders doet en TLF heb ik niet vaak genoeg zien spelen om er een oordeel over te geven.
Zelfde geld trouwens voor Time, die doet precies het zelfde maar dan met lynchstem.
Omdat Time zn lynchstem al heeft gezet ga ik nu op hem, ik denk dat hij en Castiel in ieder geval in het zelfde kamp zitten, ik neig naar het slechtjeskamp momenteel.

Ik geef direct toe dat dit niet waterdicht is maar ik vind het beter dan niets.


Voor nu zeg ik daarom Time4PlanB

De pot die de ketel komt verwijten? Want je verwijt mij/ons van makkelijk denken op dag 1 maar zelf kom je met een zeer makkelijke gedachte. Je komt degenen die initiatief nemen en proberen informatie in te winnen op verschillende manieren beschuldigen. Ik snap daar werkelijk niks van.

Overigens moet ik zeggen dat ik van half 8 tot half 10 een voetbaltoernooitje had dus meteen daarna weer hier ben gekomen. Ben er nu gewoon tot 10 maar wel even douchen :p
 
Reactiescore
1.468
De pot die de ketel komt verwijten? Want je verwijt mij/ons van makkelijk denken op dag 1 maar zelf kom je met een zeer makkelijke gedachte. Je komt degenen die initiatief nemen en proberen informatie in te winnen op verschillende manieren beschuldigen. Ik snap daar werkelijk niks van.

Overigens moet ik zeggen dat ik van half 8 tot half 10 een voetbaltoernooitje had dus meteen daarna weer hier ben gekomen. Ben er nu gewoon tot 10 maar wel even douchen :p
Ik verwijt niet per se makkelijk denken, maar wel te makkelijke targets. Targets die zich altijd wat vaag gedragen in een potje of nieuw zijn. Dat vind ik verdacht.
 
Reactiescore
559
waarom vinden jullie (castiel en time) batchie verdacht?
alleen om zijn bm stem of is er meer?
 
Bovenaan