[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Reactiescore
1.468
Hallo we zijn begonnen. Ik ga eerst de flikkerstem geven aan johan aangezien kasteel nooit zijn kwaliteit heeft laten zien terwijl Johan meedeed, met andere woorden kan hij niet weten of kasteel een woffenvanger is of niet.
danku danku.
Zullen we eens bijhouden wie de meeste wolven vangt deze ronde? Jij of Castiel?
xDxD
 
Reactiescore
2.193
danku danku.
Zullen we eens bijhouden wie de meeste wolven vangt deze ronde? Jij of Castiel?
xDxD

Wacht even jij, ik heb nergens gezegd dat kasteel niet kan vangen (dit potje). Ik zeg dat jij dat niet kan weten omdat hij of wolf of niet in potje zit wanneer jij meedoet.
 
Reactiescore
93
En waarom is het typisch? Omdat mensen kasteel geen bm gunnen want ow hij is vast een slechtje, dan moeten ze ook b zeggen en hem lynchen.
Dat jij zo denkt wil niet zeggen dat jij dan maar je lynch-stem op hem moet zetten. Het zeggen kan ook al voldoende zijn.
 
Reactiescore
376
Ik wil graag een BM hebben die daadwerkelijk weet wat hij doet en ook serieus gaat zijn in het potje en het woffen vangen.
Mooi dat wederzijdse vertrouwen :D
Heb je het vorige potje niet gelezen? :(

Mijn stem gaat zoals gewoonlijk bij mij naar Castiel.
Is steeds een zeer solide bm (als hij geen wolf is), en kan het met zijn speelstijl iets beter vinden dan Time de zijne.
 
Reactiescore
93
We hebben nog niet eens de helft van de BM-stemmen binnen :( 7 van de 15

vROFANM.png
 

Deleted User - 2075062

Guest
Mooi dat wederzijdse vertrouwen :D
Heb je het vorige potje niet gelezen? :(

Mijn stem gaat zoals gewoonlijk bij mij naar Castiel.
Is steeds een zeer solide bm (als hij geen wolf is), en kan het met zijn speelstijl iets beter vinden dan Time de zijne.

Ik heb zeker vertrouwen in je. Maar je hebt ook zo nu en dan dat vertrouwen beschaamd dus laat eerst maar een aantal potjes zien dat je serieus blijft en je best blijft doen wolven te vangen door de potten heen ;)
 

DeletedUser79170

Guest
Ik stem op Time simpelweg omdat hij de enige is die ik ken en waar ik op kan vertrouwen dat hij weet wat doen in deze functie.
 
Reactiescore
559
srry nogal druk met school op het moment.
ik zal proberen om hier iig actief mee te doen :p

Bm naar castiel zie dat tie goed actief.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb zeker vertrouwen in je. Maar je hebt ook zo nu en dan dat vertrouwen beschaamd dus laat eerst maar een aantal potjes zien dat je serieus blijft en je best blijft doen wolven te vangen door de potten heen ;)
Pieter aanmoedigen kan toch geen kwaad lijkt me? Hij heeft vorig potje echt goed gespeeld en daarnaast heel goed meegedaan. Hopelijk doet hij dat dit potje weer.
 

DeletedUser74597

Guest
zoals t nu eruit ziet en de stemgedrag van de anderen ..dan is Castiel toch t meest logische als bm .

nog even op ,mijn voorgaande berichten ..ik meen wat ik zei ,het was ook geen aanval op jou persoonlijk Castiel ik legde alleen iets uit.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Ken jullie allen niet, zie dat er veel vertrouwen is in Castiel.
Ook actieve poster tot nu toe dus vandaar mijn stem.
 

DeletedUser78825

Guest
DEADLINE
Er mag niet langer spelinhoudelijk gepost worden tot het verhaaltje online staat.
 

DeletedUser78825

Guest
nacht0.png

Het idee van DragonWoman werd dus uitgevoerd. Een stemming voor wie de groep ging begeleiden. Maar, dat was niet het enige waarover gesproken werd. Sommigen dachten dat het was gedaan door mensen die in de groep zaten. Natuurlijk, niet iedereen dacht daar zo over. “Waarom zou iemand die met ons is meegekomen net zeggen dat we hier weg moeten gaan?” Vroeg Famdecibel. Dat was wel een redelijk slimme opmerkingen natuurlijk. “Ach! Heel dit gedoe is gewoon dom om mee te beginnen! Trek jullie plan!” Riep MOHNiels uit en hij ging weg van de groep.

Het lichaam van Cryptic werd ook naar beneden gehaald, en met een groepje begonnen ze het te analyseren. Het waren zeker klauwen, en niet een mes of iets dergelijks. “Hier klopt iets helemaal niet!” Riep Vitabis. Een paar facepalms waren duidelijk te horen na deze uitspraak, aangezien iedereen al wel doorhad dat er iets niet klopte.

DragonWoman was bij Hopeful gebleven, die wel terug bij kwam, maar in een complete shock verkeerde. “Rustig maar,” zei DragonWoman. Hopeful keek haar aan: “W-wat is er gebeurd?” Stotterde hij terug. Met een kalme stem antwoordde ze: “Daar moet jij je nu geen zorgen over maken.”

De dag ging verder en de avond brak aan. De deadline was om 22 uur en zowat iedereen had zijn of haar stem uitgewerkt en was er klaar voor. Eén iemand ging verantwoordelijk worden voor deze groep. Deze persoon werd Castiel.

Natuurlijk was niet iedereen het daarmee eens, maar de meerderheid had beslist en dus moest Castiel deze groep vooruit trekken. “Ik stel voor dat ik met Hopeful beslis over wat we morgen gaan doen, aangezien ik niet van plan ben om terug naar huis te gaan. Wij hebben hier allemaal naar uitgekeken en ik ga er vanuit dat we samen sterk genoeg staan! Wie weet was Cryptic wel gewoon op de verkeerde plek, op het verkeerde moment en is er verder niet veel aan de hand!” Sprak hij de groep toe. Er was wat onenigheid na die uitspraak, maar steeds meer mensen begonnen achter hem te staan.

Een kampvuur werd opgezet en iedereen ging er rond zitten - zelfs Hopeful. Mensen begonnen weer te praten over hoe het zover gekomen kan zijn, en de angst dat het iemand binnen de groep was, werd groter. Als een goede kampleider besloot Castiel hier iets aan te doen. Hij nam zijn GSM en begonnen te zoeken naar deze plek. Wakkerdam. Hij kwam uit bij verhalen over weerwolven, en dat als een weerwolf stierf, zijn ware aard duidelijk zou worden. Deze informatie ging hij natuurlijk goed gebruiken. “We gaan, om met jullie angsten om te gaan, elke dag democratisch beslissen over het lynchen van een bepaalde persoon. Zo komen we er vanzelf achter of er meer aan de hand is of niet!”

Dit idee gaf mensen wel vertrouwen in Castiel, aangezien hij meteen iets deed met hun problemen, angsten en input. En zo geschiedde het. Morgen zou de eerste lynch plaatsvinden.

Hierna begon iedereen met elkaar te praten, om elkaar een beetje te leren kennen. Ook Hopeful begon met de anderen te praten, en begon ook te praten over een bosspel. Dit bosspel vond iedereen wel een leuk idee, maar ze wouden het niet te laat maken. Iedereen bleef wel met elkaar praten, tot ze gingen slapen.

SAMENVATTING
Castiel is jullie nieuwe kampleider.
22b005d2a6b3d0d8cd6e2e7ef46c940d.png

DEADLINE
Vanaf nu is het elke dag 22:00 deadline voor zowel Lynch als Lunch.
Je mag voor de lynch niet op jezelf stemmen!

OPMERKINGEN

Krachten kunnen vanaf nu gebruikt worden.

@Loyalpsycho @yankee60 @mohniels1 - Waarschuwing wegens het niet stemmen.
Er zijn er ook een paar die wel gestemd hebben maar wat actiever mogen zijn! Zij zullen dit zelf wel weten.

Er zitten geen hints in de verhaaltjes!
 
Bovenaan