[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Reactiescore
93
DragonWoman,
Zit niet altijd evengoed maar doet wel haar best ervoor. Respect
Mijn BM stem is voor jou
Ik denk dat we beter voor iemand kunnen gaan die beter is in het vinden van wolven;) Maar toch bedankt :)
 

DeletedUser17472

Guest
Belofte maakt schuld, en zeg eerlijk hij heeft goed gespeeld vorig potje.. Maak je dus maar eens waar.

Ik hou van Vitabiskoeken
 

Deleted User - 2075062

Guest
Je wordt het niet maar wil toch even laten blijken dat ik t tof vindt hoe je meedoet ;)

Je wil je stem dus niet laten tellen in de BM stemming en wil dus makkelijk stemmen op iemand die het toch niet wordt. Waarom? Vind dit vrij apart als ik eerlijk mag zijn.
 
Reactiescore
1.049
Je wil je stem dus niet laten tellen in de BM stemming en wil dus makkelijk stemmen op iemand die het toch niet wordt. Waarom? Vind dit vrij apart als ik eerlijk mag zijn.
Ik zeker niet.
Ik gun het iemand dus zet ik mijn stem erop ondanks mn logische redenering zegt dat zij het niet gaat worden.
 

DeletedUser74597

Guest
Dit is gewoon bm stemming ontwijken.

@famdecibel die niet voor kasteel stemt, bang?

Of juist slim , ik zal waarschijnlijk namelijk niet op castiel gaan stemmen ... hij heeft in de laatste 30 potjes tevaak een slechte rol gehad (ja meestal als hij goedje is is hij een goede vanger )en daarom ook de keuze om niet op hem te stemmen .

denk dat er meer zo denken (hoef geen angst te zijn maar juist slim)
 
Reactiescore
2.193
Dus iemand is veel wolf dus zal die dat nu ook wel zijn?

Oke en dan verwacht ik nu stemmen op Kasteel
 

DeletedUser20001

Guest
Dragonwomen. Omdat ze WvW weer leven in heeft geblazen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Of juist slim , ik zal waarschijnlijk namelijk niet op castiel gaan stemmen ... hij heeft in de laatste 30 potjes tevaak een slechte rol gehad (ja meestal als hij goedje is is hij een goede vanger )en daarom ook de keuze om niet op hem te stemmen .

denk dat er meer zo denken (hoef geen angst te zijn maar juist slim)

Deze hele redenatie klopt dus van geen kant he. Je gaat niet op me stemmen omdat ik in eerdere potjes vaak wolf ben geweest? De kans dat ik hier wolf ben is net zo groot als die voor elke andere speler dus waar slaat deze redenatie op?

Nee, een belofte aan Pieter. En Castiel heb al te lang niet meer gesproken helaas.

Een belofte aan Pietertje om je stem op hem te zetten? Gaan we nu allemaal stemmen op beloftes en ons woord? Want dan weet ik sowieso nog wel een aantal mensen die lynchstemmen op anderen hebben "beloofd" en noem maar op.

Ik wil graag een BM hebben die daadwerkelijk weet wat hij doet en ook serieus gaat zijn in het potje en het woffen vangen. Ik hoef dit niet per definitie te zijn, Time is wat mij betreft een uitstekende keus en er zullen voor anderen vast ook argumenten zijn maar die wil ik dan wel horen.

Nu vind ik veel BM stemmen gewoon snel stem plaatsen met totaal ondoordachte redenen en dat vind ik naast verdacht ook gewoon dom aangezien het de woffen in de kaart kan spelen.

Als je je BM stem kan verantwoorden en kan zeggen waarom je denkt dat iemand een sterke leider zal zijn dit potje ben ik bereid te luisteren! Maar deze redenen gaan ons als goedjes echt niet vooruit helpen en ik vraag me af waarom jullie daar niet over nadenken.

Dragonwomen. Omdat ze WvW weer leven in heeft geblazen.

Lees aub alles wat ik hierboven gezegd heb. Als je met argumenten kan verdedigen waarom Dragon dan prima. Maar anders snap ik niet helemaal waarom je zo makkelijk stemt.
 

DeletedUser74597

Guest
Dus iemand is veel wolf dus zal die dat nu ook wel zijn?

Oke en dan verwacht ik nu stemmen op Kasteel

dat is iets wat je lekker met t trolgedrag van je uit verband rukt ... zo time-achtig.

Deze hele redenatie klopt dus van geen kant he. Je gaat niet op me stemmen omdat ik in eerdere potjes vaak wolf ben geweest? De kans dat ik hier wolf ben is net zo groot als die voor elke andere speler dus waar slaat deze redenatie op?



Een belofte aan Pietertje om je stem op hem te zetten? Gaan we nu allemaal stemmen op beloftes en ons woord? Want dan weet ik sowieso nog wel een aantal mensen die lynchstemmen op anderen hebben "beloofd" en noem maar op.

Ik wil graag een BM hebben die daadwerkelijk weet wat hij doet en ook serieus gaat zijn in het potje en het woffen vangen. Ik hoef dit niet per definitie te zijn, Time is wat mij betreft een uitstekende keus en er zullen voor anderen vast ook argumenten zijn maar die wil ik dan wel horen.

Nu vind ik veel BM stemmen gewoon snel stem plaatsen met totaal ondoordachte redenen en dat vind ik naast verdacht ook gewoon dom aangezien het de woffen in de kaart kan spelen.

Als je je BM stem kan verantwoorden en kan zeggen waarom je denkt dat iemand een sterke leider zal zijn dit potje ben ik bereid te luisteren! Maar deze redenen gaan ons als goedjes echt niet vooruit helpen en ik vraag me af waarom jullie daar niet over nadenken.



Lees aub alles wat ik hierboven gezegd heb. Als je met argumenten kan verdedigen waarom Dragon dan prima. Maar anders snap ik niet helemaal waarom je zo makkelijk stemt.

zeg ook dat het een tactiek kan zijn /een reden ,zeg ook niet dat t juist is
zeg alleen dat t kan ...en ja t zoeken lukt je over t algemeen best goed >>>top 3 imo
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nou er gaan in elk geval al meer dan genoeg rode vlaggen af hier.
 

DeletedUser74597

Guest
Nou er gaan in elk geval al meer dan genoeg rode vlaggen af hier.
Als je bedoelt dat ik nu actief mee denk tja dat is inderdaad vreemd misschien is het gewoon zo dat ik eens gewoon reageer ipv zwijg ...
Maar ik probeer t gewoon weer een keer .
En als ik verdacht word door mijn mening te spuien dan is het maar zo . ;)
 
Reactiescore
93
Dus iemand is veel wolf dus zal die dat nu ook wel zijn?

Oke en dan verwacht ik nu stemmen op Kasteel
Typisch dat je nu zowel je BM als lynch stem op hem hebt staan. Nou weet ik dat dit slechts trollen is, maar typisch blijft het wel.


Ik ben zelf nog verder aan het kijken, maar aangezien ik denk dat we beter een BM kunnen hebben die goed is in wolven vangen dan mij als BM, zet ik voor nu mijn stem op Castiel. Dit omdat de BM-stemmen stand op het moment 1 op Vitabis, 2 op mij, 2 op Castiel en 1 op Time is.

Het kan nog veranderen, omdat ik weet dat Castiel goed is in wolven vinden, maar hij kan ook een goede wolf zijn hebben potjes in het verleden uitgewezen.

Castiel
 

DeletedUser17472

Guest
Een belofte aan Pietertje om je stem op hem te zetten? Gaan we nu allemaal stemmen op beloftes en ons woord? Want dan weet ik sowieso nog wel een aantal mensen die lynchstemmen op anderen hebben "beloofd" en noem maar op.
Je kunt moeilijk zeggen dat hij vorig potje slecht gespeeld heeft. Ik vind dus dat hij het ook verdient dit keer.
 
Bovenaan