[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

DeletedUser76198

Guest
Denk dat Castiel dan ook wof is, meestal word er toch een betere wolf ertussen gezet?

@selfmademan, maak een filmpje als je je schoen opeet. Nog nooit iemand zien doen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Denk dat Castiel dan ook wof is, meestal word er toch een betere wolf ertussen gezet?

@selfmademan, maak een filmpje als je je schoen opeet. Nog nooit iemand zien doen.

Gelijk heb je. Meestal een ervaren wof in het woffenteam. Maar waarom ben ik dat per definitie? Ik begrijp wel hoe je denkt hoor maar ik moet je helaas teleurstellen dat ik geen slechtje ben.

Ik denk ook als ik alles zo bekijk en me eigen rol zie dat ze alles totaal random hebben gedaan. Hope heeft eerder al tegen mij gezegd dat hij niet meer aan de randomizer verdeling gaat zitten tenzij het echt zeer vreemde verdeling is geworden. Hij hield dat in het vorige potje dat hij leidde ook vol. Het zou in mijn optiek een hoop verklaren over de woffen om eerlijk te zijn. Het komt allemaal een beetje onervaren over met de eerste lunches en dan deze 3e dag waar geen lunch is. Kan door allerlei dingen komen, weet ik. Maar het kan ook gewoon komen doordat de woffen totaal onervaren en/of inactief zijn.

Dit is me laatste post nu, morgen verder.
 
Reactiescore
93
Kan een slet, inbreker, levensheks of beschermengel zijn geweest he. wordt niet vernoemd als er niemand sterft door bovenstaande acties van die rollen.
Of een infectie, niet die vergeten

"- Dit gebeurt in een willekeurige nacht/nacht 3 in plaats van de lunch."

Het is in plaats van de lunch namelijk en afgelopen DL was wel nacht 3
 

DeletedUser76198

Guest
Na 3 lange en vooral heel spannende nachten, zijn er nog 8 spelers over waarvan er waarschijnlijk 1-2 spelers slecht van zijn (bij 1 is verdeling 20%,vrij laag en bij 2 is de verdeling 26,66 wat vrij hoog klinkt)

De huidige spelerslijst bestaat nog uit:

laila
TimeForPlanB
Castiel - Kampleider
LoyalPsycho
Jessica
The Self-made Man
Dragonwoman
Ik hou van Vitabiskoeken

En hoe vreemd het ook is, ik heb dit potje echt bij niemand een goed gevoel, ook niet na teruglezen.

Laila is afwezig en zegt allleen dat ze niet veel heeft om op te gaan (zeker waar maar toch jammer). En als ik zie hoe vaak ze daarvoor al foutief is gelyncht lijkt zij mij geen goede lynch voor vanavond.

PlanB is de van Helsing van de 21e eeuw, beter geven we hem ook alvast het jager geweer met een zilveren kogel erin.

Castiel heeft bij mij het slechtste gevoel, tunnelt net zo strak als ik op 1 speler met als grote verschil dat je van hem beter verwacht. Heeft buiten succes met de welp, iets dat je als wolf zelf ook zeker niet met zekerheid kunt zeggen dus niet vrijsprekend, niet heel veel goeds gedaan. Dan heb je nog het punt dat hij en Time de ervaren spelers zijn die nog overzijn en ik van eentje zeker weet dat die goed is.

Jessica speelt niet echt zoals Jessica normaal speelt, ik heb het gevoel dat ze dit potje beter haar best doet om mee te doen dan dat ze normale potjes deed. Dit lijkt mij eerder niet wolven gedrag dan dat het wolven gedrag is omdat Jessica als wolf op de achtergrond bleef en het spel netjes probeerde uit te zitten.

The Self-made Man, Valt een beetje vreemd over mijn stemmen terwijl ik dag 2 heb aangegeven niet aan de stemming mee te doen. Noemt mij verdacht omdat ik de lynch best op mij wilde leggen ipv op Jo Han.

Dragonwoman vertoont naar mijn mening ook afwijkend spel van haar normale spel. Normaal zit ze overal tussen en reageert ze eigenlijk op alles en iedereen, deze keer houd ze zich meer op de achtergrond.

Ik hou van Vitabiskoeken is Ik hou van Vitabiskoeken

Conclusie, ik weet verdomd weinig.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Loyal, ik ben het over veel spelers met je eens. Ik snap ook wat je over mij zegt, maar kan enkel zeggen dat ik geen slechtje ben dit keer. Ik ben denk ik na het succes op dag 1 overmoedig geworden en ben me gaan doodstaren op de mensen die ik in me hoofd had. Daar ben ik volledig de mist in gegaan en ik begrijp dat je mij daar op afrekent. Ik zou meer moeten brengen dan dit. Ik zal daarom vandaag ook alles nogmaals heel aandachtig door gaan lezen. Time heeft ons met de Beulsactie wat ruimte gegeven maar we moeten vanavond echt goed lynchen! Een goedje eruit zou echt funest zijn.

Ik ben het met je eens wat betreft Laila, ik denk niet dat we daar moeten zoeken.

Jessica, eens dat ze afwijkend gedrag vertoont. Maar waarom kan ze daardoor niet juist wolf zijn? Nu ik erover na ga denken zie ik het wel gebeuren dat Jessica zichzelf vanwege het wolventeam genoodzaakt zag actiever te gaan posten. Dit is zeker niet waterdicht, maar het zou haar gedrag zeker verklaren.

The Self Made Man weet ik ook niet van wat ik van hem moet denken. Hij manouvreert zich steeds weer slim op de achtergrond terwijl hij wel beschuldigingen in het rond smijt. Dit kan onervarenheid zijn en niet weten wat te doen maar ik vind het allemaal wel heel toevallig worden.

Dragonwoman viel me aan op dat ze vooral posts maakt over de regels. Als iemand vraagt hoe iets zit laat ze snel weten wat de regelgeving tijdens dit potje is op de vraag maar ze reageert zeer weinig inhoudelijk.

Wat wil je zeggen met je post over Pietertje? Want hier schieten we weinig mee op.

Ik ga alles nog nalezen maar ik denk zomaar dat ik Time ga volgen vanavond. Want hij is ook dit potje weer erg sterk bezig.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik heb niet het gevoel dat Pieter echt mee wilt doen, is veel aanwezig maar zegt niks. Goede lynch/lunch als het nu 10 goed op 1 slecht zou zijn, had ik die lynch naar voren geprobeerd te schuiven.

Edit: ik heb Jessica maar 2x als wolf gezien, jullie waarschijnlijk vaker :)
 

DeletedUser76198

Guest
Ik ben trouwens vanavond vanaf ongeveer half 9 tot half 11 sporten. Als de stemming vandaag dus iets eerder plaatsvinden kan ben ik daar niet rouwig om.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik heb niet het gevoel dat Pieter echt mee wilt doen, is veel aanwezig maar zegt niks. Goede lynch/lunch als het nu 10 goed op 1 slecht zou zijn, had ik die lynch naar voren geprobeerd te schuiven.

Edit: ik heb Jessica maar 2x als wolf gezien, jullie waarschijnlijk vaker :)

Ik snap wat je hiermee wil zeggen, maar Pietertje was vorig potje juist erg inhoudelijk actief terwijl hij dat nu achterwege laat. Vind je dat niet verdacht? Ik vraag me af waarom je hem ontziet.
 
Reactiescore
376
Het ene potje is helemaal anders als het andere potje he. Als ik deze keer amper aanleidingen zie tot een verdenking, ga ik die ook niet delen.
In tegenstelling tot vorig potje waar ik enorm veel aanwijzingen zag.

Anyways vanavond heb ik wel wat werk om me te bewijzen tegenover jullie, zie ik zo.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het ene potje is helemaal anders als het andere potje he. Als ik deze keer amper aanleidingen zie tot een verdenking, ga ik die ook niet delen.
In tegenstelling tot vorig potje waar ik enorm veel aanwijzingen zag.

Anyways vanavond heb ik wel wat werk om me te bewijzen tegenover jullie, zie ik zo.

Ik zou graag is zien hoe jij het speelveld nu ziet ja. Je mag wel is wat meer uit de schaduw stappen als ik eerlijk mag zijn
 

DeletedUser74597

Guest
Dat ik normaal rustiger ben dat klopt inderdaad maar dat betekend niet dat ik een wolf ben ...

Ik ben een goedje dat is alles wat ik erover mag zeggen volgens mij
 
Reactiescore
376
Ik zou graag is zien hoe jij het speelveld nu ziet ja. Je mag wel is wat meer uit de schaduw stappen als ik eerlijk mag zijn
ofcourse ben dit potje zeer inactief :D
En als ik actief ben wordt er niet geluisterd kuch fam kuch

Anyways ik ga even samenvattingetje maken
Vitabiskoek ik ben sporten.
goede onderbouwing vooral
 
Reactiescore
376
1. famdecibel: fam zit een beetje met een rare redenering in een tunnelvisie op mij, ja ik speel anders dan vorige wvw maar heb dat reeds uitgelegd. Desondanks denk ik dat ze gewoon een dom goedje is met een verkeerde blik.
2. laila: nog niet enorm veel gelezen, wel aanwezig maar is me niet erg opgevallen, eerder neutraal voor mij, me dunkt.
3. Yankee60: same as laila, al vind ik het verdacht dat ze toch een vrij makkelijke meeloopstem plaatst.
4. TLF: niet erg aanwezig, kan er geen hoogte van krijgen.
5. TimeForPlanB: vrij agressief as usual, neigt voor mij toch naar goed.
6. Jo han: staat op mijn verdachtenlijstje vanwege zijn post eerder (zie spoiler 1), io vind hem daar persoonlijk een beetje hypocriet uit de hoek komen en hij gaf me daar al direct een slecht gevoel.
7. Castiel - Kampleider: idk why maar Castiel is atm mijn hoofdverdachte, eerst batchie proberen lynchen en dan nog met de eer lopen strijken terwijl het puur geluk was vgm mij. Denk dat hij zich in de ideale positie bevindt om wolf te zijn.
9. LoyalPsycho: amper aanwezig.
10. TheEternity: same als LP.
11. Jessica: Jessica zoals ze altijd is
12. The Self-made Man: bizarre stem op LP waar ik mijn twijfels bij heb.
13. Dragonwoman: eerder neutraal.


Ik bouw in ieder geval hier even op verder.
Van de nog levende spelers komen we op:
*laila
*Time
*Castiel
*Loyalpsycho
*Jessica
*The self-made men
*Vitabiskoeken
*dragonwoman
--> waarvan ik er van uit ga dat Time wel de goede beul is.

Dus voor nu even:
Goedjes:
-Vitabiskoeken
-Time

Neutraal:
-castiel
-LP
-Jess
-Self-made men
-laila
-dragonwoman

Van deze laatste 6 acht ik er 2 (?) slechtjes.
In mijn optiek is één van hen zeker Dragonwoman
Ze is actief, maar komt met amper overzichtelijke of nuttige posts. En probeerde wat goodwill te kweken door die situatie met fam en het verdedigen.
Ze heeft zelf niets ingebracht naar mijn mening en maakt veelal regel-gerelateerde posts. Volledig anders gedrag dan in andere potjes (waarin ze goedje is).
En wat mij nog meer haar richting doet gaan, is het feit dat zij praktisch exact hetzelfde gedrag vertoont als ik wanneer ik wolfje ben.

**Castiel: heeft het niet gemakkelijk dit potje, zette aan tot de lynch van 2x een goedje hoewel er steeds mensen waren die de lynchkandidaat bleven verdedigen.
Nog steeds niet echt duidelijk over hem.
**Loyal: komt met een post over dat ik gedrag vertoon zoals ik me in andere potje ook gedraag, en leidt daaruit af dat ik slechtje ben? Een stem die ik niet echt begrijp
**Jess: speelt op z'n Jessica's, vrij onopvallend en op de achtergrond, neemt geen speciale positie in. Ben zeker op m'n hoede voor haar.
**Self-made men: Probeert zich te opvallend op de achtergrond te houden. Zet hier toch wel mijn vraagtekens bij.
**laila: hmm, deze is een lastige, is me niet erg opgevallen. Maar ik denk dat we haar wolfcapaciteiten echt niet mogen onderschatten, en zeker op onze hoede moeten blijven voor haar.


Zo dat was het voor even, als ik tot meer inzichten kom, laat ik dat zeker weten! :oops:

Joekes

PS: @Loyalpsycho als je er nog even bent? :)
 
Bovenaan