[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Deleted User - 2075062

Guest
Time? Jij nog inzichten die je wil delen? Of anderen hier natuurlijk?
 

DeletedUser74597

Guest
Voor mij is time bewezen ... castiel acht ik met enig voorzichtigheid naar goedachtig
Laila heb ik nu de meeste vraagteken voor ze is te rustig en de rest heb ik geen idee van.
 
Reactiescore
93
Sorry, ik kon tot nu even niet actief zijn omdat we bezig zijn met terrarium voor een slang, die bij de andere weggehaald moest worden vandaag (pokkebeesten, gaan vechten terwijl ik de enige thuis ben :(), en heb net vandaag het nieuws gehad een kamer in Enschede te kunnen krijgen:D


Maar Vitabis, het enige wat ik hierover kan zeggen is dat je fout zit. Mijn spelgedrag is niet echt anders, normaal kom ik ook voornamelijk met informatie over regels/opties. Maar mijn bericht over dat afgelopen lunch er niet was werd ook genegeerd... Ik ben altijd al slecht in niet 'regel-gerelateerde' posts samenstellen geweest, kun je prima teruglezen in mijn vorige potjes. Dit is ook al vaker tegen mij gebruikt, maar het is niks nieuws.

Ik ben verder nog even aan het teruglezen zodat ik met mijn verdenkingen voor vandaag kan komen
 
Reactiescore
559
Voor mij is time bewezen ... castiel acht ik met enig voorzichtigheid naar goedachtig
Laila heb ik nu de meeste vraagteken voor ze is te rustig en de rest heb ik geen idee van.

klopt en ook srry hiervoor.
had het gister geloof ik ook al gezegd en vervanging gevraagd maar die is er jammer genoeg niet.

maar zit met een DL afsluiting van periode en moet zorgen dat ze mn opdracht voor mijn afstudeerstage goedkeuren en daar is op het moment een hoop gedoe mee -.-
 

DeletedUser74597

Guest
klopt en ook srry hiervoor.
had het gister geloof ik ook al gezegd en vervanging gevraagd maar die is er jammer genoeg niet.

maar zit met een DL afsluiting van periode en moet zorgen dat ze mn opdracht voor mijn afstudeerstage goedkeuren en daar is op het moment een hoop gedoe mee -.-
ik heb altyd al erg moeite met zoeken , ik snap prima dat rl voor gaat maar t is moeilijk voor me om zo een juiste foute te vinden ... zou t opprijs vinden en dat is niet alleen tegen jou ...maar er moet meer gespoken worden onder elkaar hier ...
 

DeletedUser74597

Guest
Time wat is je advies ? ik vind ivm de lage aantal berichten erg moeilijk een goede keus te maken
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik zet momenteel veel vraagtekens bij eem hoop spelers. Ik twijfel nu tussen Self Made en Dragonwoman.
 
Reactiescore
93
Er zijn pas 3 van de 8 lynch-stemmen geplaatst, op 3 verschillende mensen... Loyal op Vitabis, Self-Made Men op Loyal, Vitabis op mij.

Als ik kijk tussen Loyal en Vitabis, zou ik toch het snelst op Loyal gaan. Hij is toch 1 van de meer ervaren spelers namelijk, niet zo ervaren als PlanB en Castiel volgens mij, maar PlanB is bewezen goedje met zijn beul-actie. Castiel weet ik niet, hij zou best een slechtje kunnen zijn.

Ik denk dat OF Loyal, OF Castiel een slechtje is, maar dit is voornamelijk op ervaringen gebaseerd, met het idee dat er een meer ervaren wolf zal zijn. Ik vermoed zelf dat dit een meer ervaren infectiewolf is, dus wat dat betreft zou het beide kunnen zijn die slechtjes zijn ondertussen.

Maar voor nu, Loyal
 

DeletedUser74597

Guest
morgen moeten we wel allemaal wat actiever zijn ... vandaag zal ik maar op loyal mee gaan .. maar ik twijfel..
 

Deleted User - 2075062

Guest
Self made man ... Ik weet het echt niet maar bij hem heb ik gewoon een heel slecht gevoel ... Hoopte op een ingeving van Time
 
Reactiescore
2.181
Ik acht castiel meer goedje door zijn argumentatie, daar zitten we vaak bij elkaar in de buurt.

Ik moet werken tot 22:00 en aflossen etc dus ik ga mee op loyal sorry ook zo mijn verplichtingen.
 
Reactiescore
93
@laila Volgens mij heb jij nog geen stem? Of heb ik m gemist
 
Reactiescore
376
Fack shit, waarom maak ik zulke schrijffouten waardoor ik weer verdacht lijk? :/

Maar ben ook bezig met deadline, dus ben al de hele dag verward :D
 
Bovenaan