[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

DeletedUser78825

Guest
WvWBlub.png
Twijfels begonnen hun tol te eisen in de groep. Ja, er was een wolf overleden deze dag maar het leek nog allemaal niet voorbij. Mensen wisten het allemaal niet meer en twijfels begon het volledig over te nemen. ‘Wie is degene die hier achter zit?’ ‘Wie zou de slechte kunnen zijn?’

In tijden zoals deze waren twijfels nefast voor mensen hun gedachten. Castiel was wel, als kampleider, met het idee gekomen om gewoon te gaan wandelen als groep. Dit zou dienen als afleiding en zou ook mensen helpen kalmeren. Tijdens de middag kwamen ze uit bij een mooi zicht op een vijver, en hier besloten ze dan ook de rest van hun dag te spenderen. Eerst een picknick, want natuurlijk had good guy Hopeful wel een mand met allemaal lekkere broodjes en hapjes klaar gemaakt voor de groep om van te genieten. Hij probeerde er echt nog het beste van te maken, ook al was hij zo getraumatiseerd.

Toen de tijd voor de lynch weer aanbrak, besloten ze het daar gewoon te doen. Er was over het algemeen wel een grote duidelijke groep die dit keer besloot dat Loyal degene was die eraan moest geloven. Vitabis pakte Loyal bij zijn nekvel en trok hem richting het water. “Ik zal eens laten zien hoe je dit doet!” Zei hij. Hij wou zijn stoere kant eens laten zien. Hij tackelde Loyal en begon hem met z’n hoofd onder water te houden tot hij niet meer ademde.

Aangezien het te laat was om terug te gaan, besloten ze daar maar te gaan slapen. Toen ze wakker werden, waren de lichamen van Laila & Dragonwoman weg, alleen sleepsporen vanaf de plek waar ze had geslapen.


Samenvatting
Loyal was de lynch. Hij was Burger.
In de nacht stierf Laila, zij was Jager.
In de nacht stierf Dragonwoman, zij was Wreker.

PyZ13Cb_aL91r4s5DDUeYfrWstiMg4mY_O_kPK9HMUUWObbdFIfamtOrdIU7osee1Lkus6dMBDOlf8qrxgAIv-gEkX-bPOK5G1oa-q-Nt5PmNFjgA8k4fDnTwL5PnSiJD5iJBfV5
 
Reactiescore
93
Ik zei toch dat je fout zat Vitabis! :p
 
Reactiescore
559
oeps :oops:
srry nog voor de inactiviteit, gl nog :p
 
Reactiescore
2.191
Oke ik ga hier een aantal scenario's neerzetten. Normaal baseer ik niet veel op lunches maar dit is zelfs gewoon grappig.

Iedereen weet wat ik ben doordat ik mijn actie al gedaan heb, om mijn logica kracht te geven ga ik me eigen aan beide kanten zetten.

De lunch: De lunch was gewoon dom, Laila was voor de wolven makkelijk te lynchen dus voor ervaren spelers geen lunch kandidaat. Wie was dit wel? Nou een beul die actie gedaan heeft, ik dus.

Scenario 1: Ik ben goede beul, dan is Kasteel never nooit wolf. Die laat een ervaren speler als bewezen goedje nooit leven, vooral iemand die hem altijd in het oog houd.

Scenario 2: Ik ben slechte beul, en Kasteel wolf. Dit scenario zou kunnen, maar dan is mijn beul actie gewoon dom geweest. Als ik een goedje gebeult had, dan hadden wij (in dit scenario) nu al gewonnen.

Scenario 3: Ik ben slechte beul en Kasteel goedje. Dan had ik Kasteel al gebeuld de eerste moment dat iemand hem ook maar ging verdenken.

De 3 scenarios in acht nemen kan ik zeggen dat Kasteel een goedje is, anders was ik allang lunch. Mogelijkheid dat ik slechte beul is, kan maar dan hadden de wolven al gewonnen.

Dan kom ik erop dat de wolven beginnelingen zijn:

5. TimeForPlanB
7. Castiel - Kampleider
11. Jessica
12. The Self-made Man
15. Ik hou van Vitabiskoeken

Dan kom ik uit op The Self-made Man als wolf.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Wow ik heb me echt blind zitten staren op loyal, zonde dit. 3 goedjes in 1 klap eruit.

Voor mij zijn de wolven nu wel duidelijk, Castiel en Jessica.

De o zo ervaren castiel heeft nog in geen enkele post maar een wolfje benoemd. Hoe zou dit nou toch kunnen? Zijn theorien dit potje zijn ook nergens op gebaseerd al dit gehele potje. Meerdere keren geprobeerd door onzin-redenen de lynch te sturen op goedjes.

Jessica is zelf nog met geen enkele theorie gekomen, volgt de meerderheid vaak of stemt zomaar in het rond. Blijft verder vooral lekker op de achtergrond.

Jessica viel gister al over vitabis dat die een rare opmerking maakte en vermelde dat castiel naar goedachtig neigde. Castiel viel mij al aan, ik zie hier 2 wolfjes castiel + jessica de 2 overgebleven onbewezen goedjes aanvallen.

Time en vitabis, lees alsjeblieft alles nog eens goed door en trek je conclusies.

Oke ik ga hier een aantal scenario's neerzetten. Normaal baseer ik niet veel op lunches maar dit is zelfs gewoon grappig.

Iedereen weet wat ik ben doordat ik mijn actie al gedaan heb, om mijn logica kracht te geven ga ik me eigen aan beide kanten zetten.

De lunch: De lunch was gewoon dom, Laila was voor de wolven makkelijk te lynchen dus voor ervaren spelers geen lunch kandidaat. Wie was dit wel? Nou een beul die actie gedaan heeft, ik dus.

Scenario 1: Ik ben goede beul, dan is Kasteel never nooit wolf. Die laat een ervaren speler als bewezen goedje nooit leven, vooral iemand die hem altijd in het oog houd.

Scenario 2: Ik ben slechte beul, en Kasteel wolf. Dit scenario zou kunnen, maar dan is mijn beul actie gewoon dom geweest. Als ik een goedje gebeult had, dan hadden wij (in dit scenario) nu al gewonnen.

Scenario 3: Ik ben slechte beul en Kasteel goedje. Dan had ik Kasteel al gebeuld de eerste moment dat iemand hem ook maar ging verdenken.

De 3 scenarios in acht nemen kan ik zeggen dat Kasteel een goedje is, anders was ik allang lunch. Mogelijkheid dat ik slechte beul is, kan maar dan hadden de wolven al gewonnen.

Dan kom ik erop dat de wolven beginnelingen zijn:

5. TimeForPlanB
7. Castiel - Kampleider
11. Jessica
12. The Self-made Man
15. Ik hou van Vitabiskoeken

Dan kom ik uit op The Self-made Man als wolf.

Je vergeet alleen bij je scenario 1 dat castiel ook wel snapt dat je dat zou verwachten. Waarom zou die in godsnaam dan jou lunchen, maakt hij zichzelf alleen maar verdachter mee. Verder kan jij ook geen verdere dagacties eventueel uitvoeren, gezien je die al benut hebt, wat je geen direct gevaar maakt. Dus kijk nog eens naar de inhoud van de posts, ipv op deze lunch af te gaan.

Verder kan ik opmaken uit je post dat je mij een beginneling vindt, ik heb hier op het forum in een ver verleden als goedje zowel als slechtje al potjes gewonnen, dus ben alleen vrij roestig gezien het een tijdje geleden is maar zeker geen beginner.
 

DeletedUser74597

Guest
Wow ik heb me echt blind zitten staren op loyal, zonde dit. 3 goedjes in 1 klap eruit.

Voor mij zijn de wolven nu wel duidelijk, Castiel en Jessica.

De o zo ervaren castiel heeft nog in geen enkele post maar een wolfje benoemd. Hoe zou dit nou toch kunnen? Zijn theorien dit potje zijn ook nergens op gebaseerd al dit gehele potje. Meerdere keren geprobeerd door onzin-redenen de lynch te sturen op goedjes.

Jessica is zelf nog met geen enkele theorie gekomen, volgt de meerderheid vaak of stemt zomaar in het rond. Blijft verder vooral lekker op de achtergrond.

Jessica viel gister al over vitabis dat die een rare opmerking maakte en vermelde dat castiel naar goedachtig neigde. Castiel viel mij al aan, ik zie hier 2 wolfjes castiel + jessica de 2 overgebleven onbewezen goedjes aanvallen.

Time en vitabis, lees alsjeblieft alles nog eens goed door en trek je conclusies.



Je vergeet alleen bij je scenario 1 dat castiel ook wel snapt dat je dat zou verwachten. Waarom zou die in godsnaam dan jou lunchen, maakt hij zichzelf alleen maar verdachter mee. Verder kan jij ook geen verdere dagacties eventueel uitvoeren, gezien je die al benut hebt, wat je geen direct gevaar maakt. Dus kijk nog eens naar de inhoud van de posts, ipv op deze lunch af te gaan.

Verder kan ik opmaken uit je post dat je mij een beginneling vindt, ik heb hier op het forum in een ver verleden als goedje zowel als slechtje al potjes gewonnen, dus ben alleen vrij roestig gezien het een tijdje geleden is maar zeker geen beginner.
Jou post is zo wolfachtig ...The Self-Made Men zoals ik t zie met de lunchgedrag moet het iemand zijn die nog weinig gespeeld heeft ,dacht eerlijk gezegd eerst dat het vitabis moest zijn maar na jou post is het wel erg duidelijk dat je een richting wil aangeven .
 

Deleted User - 2075062

Guest
Wow ik heb me echt blind zitten staren op loyal, zonde dit. 3 goedjes in 1 klap eruit.

Voor mij zijn de wolven nu wel duidelijk, Castiel en Jessica.

De o zo ervaren castiel heeft nog in geen enkele post maar een wolfje benoemd. Hoe zou dit nou toch kunnen? Zijn theorien dit potje zijn ook nergens op gebaseerd al dit gehele potje. Meerdere keren geprobeerd door onzin-redenen de lynch te sturen op goedjes.

Jessica is zelf nog met geen enkele theorie gekomen, volgt de meerderheid vaak of stemt zomaar in het rond. Blijft verder vooral lekker op de achtergrond.

Jessica viel gister al over vitabis dat die een rare opmerking maakte en vermelde dat castiel naar goedachtig neigde. Castiel viel mij al aan, ik zie hier 2 wolfjes castiel + jessica de 2 overgebleven onbewezen goedjes aanvallen.

Time en vitabis, lees alsjeblieft alles nog eens goed door en trek je conclusies.



Je vergeet alleen bij je scenario 1 dat castiel ook wel snapt dat je dat zou verwachten. Waarom zou die in godsnaam dan jou lunchen, maakt hij zichzelf alleen maar verdachter mee. Verder kan jij ook geen verdere dagacties eventueel uitvoeren, gezien je die al benut hebt, wat je geen direct gevaar maakt. Dus kijk nog eens naar de inhoud van de posts, ipv op deze lunch af te gaan.

Verder kan ik opmaken uit je post dat je mij een beginneling vindt, ik heb hier op het forum in een ver verleden als goedje zowel als slechtje al potjes gewonnen, dus ben alleen vrij roestig gezien het een tijdje geleden is maar zeker geen beginner.

Een wolfje zijn laatste stuiptrekkingen dit? Je bent al het hele potje op de achtergrond mensen aan het beschuldigen etc. etc. ... Je bent er lang mee weg gekomen maar het begint nu doorzichtig te worden. Ik denk dat veel mensen je ook wilden ontzien puur omdat je nieuw bent of terug bent gekomen van weg geweest.

Wat je ook aanhaalt bewijst voor mij alleen maar dat je wolfje bent. Dat ik als wolf Time niet zou lunchen omdat iedereen hier dat ook wel zou verwachten. Time is de beste wolvenvanger van dit forum dus dat hij niet gelunchd is bewijst alleen maar dat ik niet in staat ben lunches door te sturen.

Wat je zegt bewijst voor mij alleen maar dat jij het wolfje bent die zijn laatste spartelpoging doet zijn lynch te ontlopen.

Self made man
 

Deleted User - 487920325

Guest
Jou post is zo wolfachtig ...The Self-Made Men zoals ik t zie met de lunchgedrag moet het iemand zijn die nog weinig gespeeld heeft ,dacht eerlijk gezegd eerst dat het vitabis moest zijn maar na jou post is het wel erg duidelijk dat je een richting wil aangeven .

Een wolfje zijn laatste stuiptrekkingen dit? Je bent al het hele potje op de achtergrond mensen aan het beschuldigen etc. etc. ... Je bent er lang mee weg gekomen maar het begint nu doorzichtig te worden. Ik denk dat veel mensen je ook wilden ontzien puur omdat je nieuw bent of terug bent gekomen van weg geweest.

Wat je ook aanhaalt bewijst voor mij alleen maar dat je wolfje bent. Dat ik als wolf Time niet zou lunchen omdat iedereen hier dat ook wel zou verwachten. Time is de beste wolvenvanger van dit forum dus dat hij niet gelunchd is bewijst alleen maar dat ik niet in staat ben lunches door te sturen.

Wat je zegt bewijst voor mij alleen maar dat jij het wolfje bent die zijn laatste spartelpoging doet zijn lynch te ontlopen.

Self made man

De wolfjes zijn het weer lekker eensgezind. Nogal wiedes dat ik een richting wil aangeven, gezien ik weet dat time en mijzelf goedjes zijn. Dan blijft er nog 3 man over, waarvan ik vitabis niks verdachts zie doen. Dan kom ik dus ook weer automatisch bij jullie uit.

Sorry, maar echt, ik ben nog door geen een van de 2 kanten overtuigd. :confused:

Vitabis, stel je verdenkt mij als wolf, welke van jessica/castiel zou je dan nog meer als wolf zien? Ik ben bereid jou in je stem op jessica/castiel te volgen.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Zet mijn stem trouwens voor nu op jessica

Kan nog veranderen naar castiel als time en vitabis dat beter vinden
 
Reactiescore
2.191
Ow maar ik zie jess en vitabis ook zulke lunches uitvoeren. Alleen kwa speelstijl vind ik vitabis meer naar goedje neigen. Voor mij is het dus self made of jess.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Je raakt kant noch wal in alles wat je zegt gast ... Pietertje als je hier in trapt ga ik echt stuk van het lachen
 

DeletedUser74597

Guest
Ow maar ik zie jess en vitabis ook zulke lunches uitvoeren. Alleen kwa speelstijl vind ik vitabis meer naar goedje neigen. Voor mij is het dus self made of jess.
Time t doet me zeer wat je zegt ...ik zou never en te nimmer als ik wolf was op die manier lunchen ...dacht dat je me wel beter kon .:confused:
 

Deleted User - 487920325

Guest
Goed een laatste oproep om de posts van jessica nog eens door te lezen en te zien dat zij een woflje is.
 

DeletedUser74597

Guest
ik ben iig misschien nog van nut ... voor ons goedjes ,gooi me er niet uit .
 

Deleted User - 487920325

Guest
Kan je mijn dan vertellen waarom je elke stemming maar random stemt zonder enige argumentatie of simpelweg gewoon meeloopt? Elke keer dingen als ik weet het niet etc gebruiken
 
Bovenaan