[Speeltopic] WvW #289 Dorp 2: Tempervale

DeletedUser74597

Guest
Laat me de vraag anders stellen. Waarom niet castiel of ik? Naast hopefull doen wij ook actief mee Toch? Wat is dan de doorslaggevende reden?

Waarom niet castiel e.d is simpel ik zie altijd de zelfde leden de BM krijgen en ik vind dat anderen ook een kans verdienen .
dus daarom.
En nu kies ik voor hope daardoor ...kijk eens naar mij het eeuwige goedje, hoevaak ik BM geweest ben ! weet jij het ook ?
 

DeletedUser79054

Guest
Je weet dat de BM stemming wel vanavond is toch?

Hoe denken jullie dat Rick en Gijs de verdeling heeft gemaakt in de slechtjes in de dorpen? Achten jullie het ook goed mogelijk dat er in 1 van de 2 dorpen een Moederwolf en enkel Welpen zit?

Daarnaast wil ik ook iedereen vragen actief mee te lezen in het andere dorp. Dit is voor de samensmelting straks gewoon echt belangrijk.

Wil toch nog even deze post aanhalen. Ik acht de kans op moederwolf ook groot na wat ik allemaal gehoord heb (Gijs is blijkbaar mede bedenker ervan).

Wat denken jullie van de verkouden wolf?
 

DeletedUser73016

Guest
Waarom ben ik een goedje? Omdat ik altijd goedje ben.

Reden te meer dat de kans groter is dat je statistisch gezien nu eens een slechtje bent, en met angst zit om een eventuele bm-stem te plaatsen, of iets bij te dragen. Ik vind dat je op Skype ook aarzelend overkomt. Zo vraag je mij random om je goedkeuring over jouw post op skype.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Castiel Hopefull.

Na wat gesprekken met beiden te hebben gevoerd ben ik toch enigszins meer geneigd naar Hopefull als BM.

Zeer interessante switch dit. Zou hier wel is een verklaring voor willen zien.

Ik twijfel zelf ook en jij stond ertussen maar vind dit wel een aparte actie.
 

DeletedUser77710

Guest
Zeer interessante switch dit. Zou hier wel is een verklaring voor willen zien.

Ik twijfel zelf ook en jij stond ertussen maar vind dit wel een aparte actie.

Tigor had een verklaring aangevraagd en deze had hij gegeven, waarom nog 1 vragen? Vind het beetje raar dat je jezelf uit het licht wilt houden tho
 

DeletedUser77710

Guest
Ik vind het altijd heel moeilijk kiezen voor een BM, omdat het altijd een risico kan zijn. Want op de eerste ronde weet je totaal niet veel over de spelers. Alleen ervaringen met vorige potjes, maar ja dit is een nieuw potje, dus nieuwe rollen.

Ik zet mijn BM stem op TIGOR

Ze komt heel rustig over en speelt lekker chill.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Iets wat me opviel in een aantal opmerkingen van Duncan als ik die naast de gesprekken leg die ik vanmiddag met hem hen gevoerd. Lekker mysteries heuuuj.

Maar zat vanmiddag al een beetje te twijfelen aan mijn stem. Castiel heeft vanmorgen binnen 5 minuten op 3 verschillende manieren geprobeerd over te brengen dat hij zeer zeker goedje is. En dan grijp ik me vast aan het eeuwenoude gezegde "1x kan, 2x is toeval, maar 3x is een patroon".

Vanmiddag dus al een beetje aan het netwerken geweest op zoek naar een andere kandidaat. Hopeful is voor mij het beste uit die test gekomen to be fair.

Lol meen je dit Single? Je maakt een grapje toch? Ik weet dat je er een tijdje niet bent geweest maar je slaat de spijker nu wel weer gigantisch ver mis.

Als ik een slechtje was geweest zou ik nooit zo opzichtig spelen als nu omdat je dan simpelweg snel door de mand valt. Ik speel zo omdat ik helemaal niks te verliezen heb. Als BM kan ik misschien de goedjes van dit dorp nog naar een goede uitgangspositie leiden en het initiatief nemen dit potje. Dit is de reden van mijn spel so far

Tigor had een verklaring aangevraagd en deze had hij gegeven, waarom nog 1 vragen? Vind het beetje raar dat je jezelf uit het licht wilt houden tho

Lol, je gaat me dus proberen in kwaad daglicht te zetten omdat ik een pagina nog niet heb gerefreshd en wel al reageer? Dat kunnen maar spelers met een paar rollen doen. Sir Thrones

@jessicavd als je BM wil zijn ga je initiatief moeten tonen en een hogere postcount hebben dan je tot nu toe in potjes hebt gehad. Daarom ben jij nooit BM en dat ligt nergens anders aan. Je argumentatie zijn enkel drogredenen en raakt kant noch wal.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wil toch nog even deze post aanhalen. Ik acht de kans op moederwolf ook groot na wat ik allemaal gehoord heb (Gijs is blijkbaar mede bedenker ervan).

Wat denken jullie van de verkouden wolf?

Ik verwacht dat zowel de moederwolf + welpen als de verkouden wolf erin zitten, alleen niet in hetzelfde dorp.
 

DeletedUser76681

Guest
Lol, je gaat me dus proberen in kwaad daglicht te zetten omdat ik een pagina nog niet heb gerefreshd en wel al reageer? Dat kunnen maar spelers met een paar rollen doen. Sir Thrones

@jessicavd als je BM wil zijn ga je initiatief moeten tonen en een hogere postcount hebben dan je tot nu toe in potjes hebt gehad. Daarom ben jij nooit BM en dat ligt nergens anders aan. Je argumentatie zijn enkel drogredenen en raakt kant noch wal.


Niet zo offensief spelen, das niks voor jou. Of toch niet op deze manier. Zeker als je nog niet alles had bij gelezen.
 

DeletedUser77710

Guest
Lol meen je dit Single? Je maakt een grapje toch? Ik weet dat je er een tijdje niet bent geweest maar je slaat de spijker nu wel weer gigantisch ver mis.

Als ik een slechtje was geweest zou ik nooit zo opzichtig spelen als nu omdat je dan simpelweg snel door de mand valt. Ik speel zo omdat ik helemaal niks te verliezen heb. Als BM kan ik misschien de goedjes van dit dorp nog naar een goede uitgangspositie leiden en het initiatief nemen dit potje. Dit is de reden van mijn spel so far



Lol, je gaat me dus proberen in kwaad daglicht te zetten omdat ik een pagina nog niet heb gerefreshd en wel al reageer? Dat kunnen maar spelers met een paar rollen doen. Sir Thrones

@jessicavd als je BM wil zijn ga je initiatief moeten tonen en een hogere postcount hebben dan je tot nu toe in potjes hebt gehad. Daarom ben jij nooit BM en dat ligt nergens anders aan. Je argumentatie zijn enkel drogredenen en raakt kant noch wal.


Nouja, dank u voor deze post. Want dit maakt mijn argument nog sterker. Ik geef gewoon aan dat dit merkwaardig is en stel hier een vraag. Deze vraag skip je vervolgens volledig en ga je terug vlug iemand anders proberen de aandacht te geven.
 

DeletedUser74597

Guest
Lol meen je dit Single? Je maakt een grapje toch? Ik weet dat je er een tijdje niet bent geweest maar je slaat de spijker nu wel weer gigantisch ver mis.

Als ik een slechtje was geweest zou ik nooit zo opzichtig spelen als nu omdat je dan simpelweg snel door de mand valt. Ik speel zo omdat ik helemaal niks te verliezen heb. Als BM kan ik misschien de goedjes van dit dorp nog naar een goede uitgangspositie leiden en het initiatief nemen dit potje. Dit is de reden van mijn spel so far



Lol, je gaat me dus proberen in kwaad daglicht te zetten omdat ik een pagina nog niet heb gerefreshd en wel al reageer? Dat kunnen maar spelers met een paar rollen doen. Sir Thrones

@jessicavd als je BM wil zijn ga je initiatief moeten tonen en een hogere postcount hebben dan je tot nu toe in potjes hebt gehad. Daarom ben jij nooit BM en dat ligt nergens anders aan. Je argumentatie zijn enkel drogredenen en raakt kant noch wal.

Er werd me alleen gevraagd waarom ik niet nu op je stemde , ik mag zelf beslissen en hoef niet elk potje op jou voor BM te gaan dat jij dat een drogreden vind is je recht maar er zijn ook anderen die wel altijd actief zijn die ook eens mogen in mijn ogen dan .
dat ik mezelf noemde tja is wel in het beginfase geweest dat ik meer actief was en ook wolven ving maar ook toen werd ik niet Bm (ik zeg nu ook niet dat ik dat nu moet worden want ik hoop daar niet eens meer op )
 

DeletedUser78393

Guest
Dag 0 - Het Begin van een Legende
76d2affeb0f4c4d7f6208ddad213bb16.png


De bewoners van Tempervale deden de naam van hun dorp eer aan: hun temperament was hoger dan de hoogste berg in Tearsong Valley. Zodra de boodschap van Marcus Zonderland door iedereen rondgeroddeld was, brak de hel dan ook los. Sommigen schreeuwden van verontwaardiging, anderen aten de voedselreserves leeg om hun verdriet weg te werken, maar iedereen was het eens over één ding: ze moesten en zouden Coldvault heroveren.

Maar daarvoor hadden ze natuurlijk een leider nodig. Een sterke en dappere man of vrouw die hen naar de overwinning zou leiden, en de wie het meest geschikt was voor die taak kon maar op 1 manier gevonden worden. Maar helaas was er geen tijd voor een landskampioenschap spijkerpoepen, en dus werd hun nieuwe leider met een ouderwetse stemming bepaald.

Hopeful zou deze nobele taak op zich nemen. Hij verzamelde de sterkste krijgers, haalde de beste paarden van stal en vertrok richting het oosten. Dit gevecht zal niet lang duren.

9ae48aabb3582532eb98b4d03cd796f6.png


Wij verwachten van iedereen morgen lynch-stemmen in het ROOD (DIKGEDRUKT).

Daarnaast zijn Speciale acties morgen ook mogelijk! Deadline: 22:00 uur.

EDIT
iets te makkelijke gekopieerd en geplakt van Gijs' post, er zijn hier geen juryleden en er is geen lunch. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Heyaaa thanks :)

Ik zal m’n best doen voor jullie.
 
Bovenaan