[Speeltopic] WvW #289 Dorp 2: Tempervale

Reactiescore
559
haha ja idd ik zit het net te lezen :p
 

DeletedUser73016

Guest
0337y9x.png


Lectori salutem,

Of misschien zou ik wel Ni Hou moeten zeggen als we naar de propagandaposter van dit uitmuntende potje kijken. Het schijnt dat ik elk WvW-potje een speech schrijf, dus lijkt het me ook mooi om dat deze keer wederom te doen.

Aangezien er hier vele menschen meedoen waarvan ik nog niet het plezier heb gehad om ze te spreken, zal ik mezelf even snel voorstellen. Ik ben donkergat, ook wel bekend als Maarten, ook wel bekend als praeses van de AWP en ook wel bekend als minister van propaganda. Elke keer dat ik WvW speel duik ik er vol motivatie in, om het keer op keer te verliezen aan overmatig gespam. Gezien het fijne postlimiet en het feit dat het een netwerkpotje is heb ik goede hoop dat het deze keer goed gaat komen.

Nu vraagt u zich misschien af waarom ik uw bm/voorzitterstem verdien. Hiervoor wil ik gebruik maken van een uitermate schittermagische infographic die ik even terug heb gecreëerd. Op twee puntjes na is het nog altijd van toepassing! Dagelijkse puzzels zijn er niet, maar dat haalt mijn geweldige talent nog niet weg! Daarbij heb ik geen herkansingen, maar juist enorm veel CoBo’s. Ik zal dus vaak brak of dronken zijn, ik vermoed 4 keer komende week.

Veel leesplezier en een fijne pot gewenst!


Hoogachtend,


Maarten
Praeses der AWP

89esec.png

Met alle respect voor de moeite die je hier in hebt gestoken, maar ik vind het nogal vreemd dat je dit bericht plaatst 1 minuut nadat de spelleider het spel voor geopend verklaart. Daaruit leid ik af dat je deze tekst + afbeeldingen voorbereid hebt, lang voor het spel van start is gegaan [wat je zelf ook aangeeft]. Bovendien ben je er dan nog zo snel bij om dit online te plaatsen 1 minuut nadat het spel geopend is, wat insinueert dat je vrij snel wist dat het spel effectief van start is gegaan. Misschien omdat je zo enthousiast ben over je rol dat je niet kan stoppen met op vernieuwen te klikken, of misschien omdat er al genetwerkt werd voor dat het spel van start is gegaan, wat de kansen aanzienlijk vergroot dat één van de personen die met jou netwerkten dit topic gezien heeft en gemeld heeft dat het posten van start kon gegaan zijn. Omdat we nog niet lang weten wie in welk dorp zat, vind ik dat dan bovendien nog eens erg vreemd, om dan al te beginnen netwerken. Tenzij je al als wolven netwerkten.

Ik vind bovendien een dergelijke post vrij intimiderend, alsof we op niemand anders mogen stemmen voor het burgemeesterschap.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Met alle respect voor de moeite die je hier in hebt gestoken, maar ik vind het nogal vreemd dat je dit bericht plaatst 1 minuut nadat de spelleider het spel voor geopend verklaart. Daaruit leid ik af dat je deze tekst + afbeeldingen voorbereid hebt, lang voor het spel van start is gegaan [wat je zelf ook aangeeft]. Bovendien ben je er dan nog zo snel bij om dit online te plaatsen 1 minuut nadat het spel geopend is, wat insinueert dat je vrij snel wist dat het spel effectief van start is gegaan. Misschien omdat je zo enthousiast ben over je rol dat je niet kan stoppen met op vernieuwen te klikken, of misschien omdat er al genetwerkt werd voor dat het spel van start is gegaan, wat de kansen aanzienlijk vergroot dat één van de personen die met jou netwerkten dit topic gezien heeft en gemeld heeft dat het posten van start kon gegaan zijn. Omdat we nog niet lang weten wie in welk dorp zat, vind ik dat dan bovendien nog eens erg vreemd, om dan al te beginnen netwerken. Tenzij je al als wolven netwerkten.

Ik vind bovendien een dergelijke post vrij intimiderend, alsof we op niemand anders mogen stemmen voor het burgemeesterschap.

Je gebruikt hier erg vaak het woord bovendien waarin je veel dingen in twijfel trekt bij Donkergat zijn post. Echter doet hij dit elk potje dus waarom probeer je hem op deze wijze in kwaad daglicht te zetten en verdacht te maken?

Indien hij dit niet elk potje deed zou ik een ingestudeerd stukje tekst ook vrij vreemd vinden omdat je op voorhand niet je rol weet. Echter vind ik het bij Donkergat niet apart omdat het elk potje gebeurt, ongeacht zijn rol.

Daarnaast is een netwerkpotje net even anders wat betreft wolvenchats enzo en mensen die als eerste posten. Iedereen kan met iedereen praten dus vind je gedachtegang dat hij een wolf zou kunnen zijn en daarom na 1 dag al stemt erg kort door de bocht.

Al met al een hele makkelijke post waarin je iemand zijn geloofwaardigheid wil doen afnemen en waar ik serieuze twijfels bij je motieven heb. Apart te noemen.
 

DeletedUser73016

Guest
Het is mijn eerste potje op twee of drie jaar tijd dat ik speel, dus op dat vlak zal ik de spelersstijlen niet bepaald kennen van iedereen. Bovendien vind ik het niet bepaald een makkelijke post, een makkelijke post is spammen, of gewoon niet posten. Dat kan je natuurlijk ook doen, en dat is makkelijk, want dan maak je je niet verdacht en begeef je je niet in de spotlights. En ik vind het vooral makkelijk of zelfs verdacht om elke poging tot initiatief meteen weer de kop in te slaan, maar misschien hebben jij en ik een andere definitie van het woord: makkelijk.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik vind de post van donkergat wel overtuigend. Mijn stem heb je alvast!
 

DeletedUser79054

Guest
Ik vind die post van donkergat ook wel intimiderend :oops:

Ik durf niet meer stemmen:confused:

Maar serieus tho, enkel BM-stemmen vanavond dus zeer actief zal ik niet zijn vandaag. Als je wilt netwerken voeg je me maar toe op skype. (Naam staat in inschrijftopic + zit in wvwchat)

E; ik had graag opgeroepen om zoveel mogelijk hier te spelen en niet op Skype. Geen idee hoe dat zit met een netwerkronde, maar ik had graag alle info hier gezien zodat iedereen kan meedenken naar mogelijke slechtjes.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ben het eens met RD507. Netwerken is natuurlijk allemaal prima maar laten we proberen zoveel mogelijk in het topic te spelen. Op die manier komt er de meeste informatie vrij over elke speler en wordt het dus automatisch lastiger voor de wofjes om ertussendoor te glippen.

@Lakigigar ik probeer helemaal geen initiatief meteen de kop in te drukken. Ik zag je post en vond dat je erg veel herhaalde en het kwam op mij over dat je donkergat direct verdacht probeerde te maken.

Wat betreft de intimidatie, daar zou ik me als ik jullie was niks van aantrekken. Zoals ik al zei doet hij dit al tig potjes en hij is volgens mij 1 keer BM geworden of heeft 1 keer veel stemmen gehad. Denk niet dat hij het ook maar iemamd kwalijk neemt als die niet de stem op hem zet.
 

Deleted User - 487776907

Guest
@donkergat, sorry maar mijn stem ga je nu zeker niet meer krijgen. Je plaatste deze lap met tekst -zoals anderen ook aangeven- al binnen een minuut na starten. Nu ga ik niet aanhaken op de assumpties dat je dan eventueel wolf kan zijn vanwege een wolvenchat, want dat is bullsh*t. Genoeg mensen die elkaar kunnen informeren via netwerken.
MAAR, ik stem liever op een BM die mij overtuigt van een goedjesrol. Daar jij je post al lang van te voren had voorbereid, was je ook al van plan BM stemmen te vergaren ongeacht welke rol je zou krijgen. Wat mij betreft heeft het voor mij dus geen enkel nut om je als BM te benoemen ;)
 
Reactiescore
559
Het is mijn eerste potje op twee of drie jaar tijd dat ik speel, dus op dat vlak zal ik de spelersstijlen niet bepaald kennen van iedereen. Bovendien vind ik het niet bepaald een makkelijke post, een makkelijke post is spammen, of gewoon niet posten. Dat kan je natuurlijk ook doen, en dat is makkelijk, want dan maak je je niet verdacht en begeef je je niet in de spotlights. En ik vind het vooral makkelijk of zelfs verdacht om elke poging tot initiatief meteen weer de kop in te slaan, maar misschien hebben jij en ik een andere definitie van het woord: makkelijk.

dat is wel heel erg makkelijk :D

mijn stem gaat voorlopig naar hopeful
hij kwam mij al enthousiast over en zegt veel tijd te hebben, dus eens even zien of hij dat waar maakt vandaag.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Daar jij je post al lang van te voren had voorbereid, was je ook al van plan BM stemmen te vergaren ongeacht welke rol je zou krijgen. Wat mij betreft heeft het voor mij dus geen enkel nut om je als BM te benoemen ;)

Nu is die post wel een standaard Donkergat eerste post, maar vind dit wel een goed punt.

Jammer dat we vandaag nog geen lynch hoeben plaatsen, ik hoop dat de activiteit er toch inblijft.

Ook ben ik het eens met RD - probeer inderdaad niet teveel op netwerken te gaan. Ik heb potjes meegemaakt waar dat wel gebeurde en daardoor had ik geen idee waarom mensen verdacht werden :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Jammer dat we vandaag nog geen lynch hoeben plaatsen, ik hoop dat de activiteit er toch inblijft.

Naar mijn mening niet heel vervelend hoor. Uit mijn oude ervaring weet ik dat op de eerste dag een lynch stem plaatsen eerder gokwerk was dan daadwerkelijk serieus lynchen. Nu met een dag extra tijd, kan men extra redenen zoeken om te lynchen :)

Ook ben ik het eens met RD - probeer inderdaad niet teveel op netwerken te gaan. Ik heb potjes meegemaakt waar dat wel gebeurde en daardoor had ik geen idee waarom mensen verdacht werden :p

Lijkt me toch vrij logisch dat men desondanks het netwerken een degelijke onderbouwing geeft in het speeltopic waarom diegene wordt gelynchd? Kan je dit niet krijg je van mij per direct een counter :p Begrijp me niet verkeerd, dit is mijn eerste netwerkpotje en heb geen flauw idee hoe dat gewoonlijk in z'n gang gaat.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Naar mijn mening niet heel vervelend hoor. Uit mijn oude ervaring weet ik dat op de eerste dag een lynch stem plaatsen eerder gokwerk was dan daadwerkelijk serieus lynchen. Nu met een dag extra tijd, kan men extra redenen zoeken om te lynchen :)

Eens, alleen ben ik een beetje bang dat mensen misschien denken van “vandaag nog geen lynch, ik kijk morgen wel”.

Ik ga in ieder geval wel proberen om met iedereen te praten, vind dat wel leuk :D

Lijkt me toch vrij logisch dat men desondanks het netwerken een degelijke onderbouwing geeft in het speeltopic waarom diegene wordt gelynchd? Kan je dit niet krijg je van mij per direct een counter :p Begrijp me niet verkeerd, dit is mijn eerste netwerkpotje en heb geen flauw idee hoe dat gewoonlijk in z'n gang gaat.

Ja dat is ook zo, alleen als er heel veel achter de schermen gebeurt en bijna alleen maar gelynchd wordt in het topic dan vind ik het vaak lastig om te volgen. Daarom lijkt mij het inderdaad ook logisch om het topic te gebruiken zoals in een normale ronde, en het netwerken puur te gebruiken als extra ondersteuning, ipv dat men daar volledig op bouwt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Eens, alleen ben ik een beetje bang dat mensen misschien denken van “vandaag nog geen lynch, ik kijk morgen wel”.

Ik ga in ieder geval wel proberen om met iedereen te praten, vind dat wel leuk :D

Waar is mijn berichtje dan!?

Ja dat is ook zo, alleen als er heel veel achter de schermen gebeurt en bijna alleen maar gelynchd wordt in het topic dan vind ik het vaak lastig om te volgen. Daarom lijkt mij het inderdaad ook logisch om het topic te gebruiken zoals in een normale ronde, en het netwerken puur te gebruiken als extra ondersteuning, ipv dat men daar volledig op bouwt.

Hmm snap enigszins wel wat je bedoelt ja. Laten we hopen dat mensen slim genoeg zijn om op z'n minst een beetje onderbouwing te geven bij hun stem, anders is het in de ogen van anderen puur gebakken lucht :p
 
Bovenaan