[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Reactiescore
2.193
Belachelijk? Ik denk dat je niet beseft hoe belangrijk het voorzitterschap voor de goedjes is. Een goedje die daarover bedenkt beseft dat. Waarom ga je er zo lichtzinnig over? Wolf?

Meen je dat je zo simpel gaat denken?

Ik herhaal mijn statement, bloodwof of westkip is wof.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Iedereen die niet op mij stemt begaat een potentiële misstap met mogelijk drastische gevolgen. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?

Stem je dan ook ff op mij grtz.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Meen je dat je zo simpel gaat denken?

Ik herhaal mijn statement, bloodwof of westkip is wof.

We zijn nog maar net bezig of je weet al zeker dat 1 van deze wolf is. Interessante dingen.
 
Reactiescore
976
Meen je dat je zo simpel gaat denken?

Ik herhaal mijn statement, bloodwof of westkip is wof.

Simpel denken? Mijn denkwijze is logisch. Het enige wat ik proberen te doen heb is ervoor zorgen dat het voorzitterschap zeker bij een goedje (mezelf dus) terecht kwam. Missie mislukt denk ik. Jammer, dan maar hopen op een goedje als voorzitter.

Stem je dan ook ff op mij grtz.

Jep, 1 of 2 stemmen heb je van mij gekregen.
 
Reactiescore
1.049
Belachelijk? Ik denk dat je niet beseft hoe belangrijk het voorzitterschap voor de goedjes is. Een goedje die daarover nadenkt beseft dat. Waarom ga je er zo lichtzinnig over? Wolf?
Jij hangt net iets teveel aan de andere kant. Als er 5 goedjes vd 7 in panel zitten boeit die Jury geen fuck
Maar bij 4 vd 7 en Jury is wof boeit t wel degelijk. Vandaar dat je die positie graag wilt? Wofje van me
 

DeletedUser78769

Guest
Jij hangt net iets teveel aan de andere kant. Als er 5 goedjes vd 7 in panel zitten boeit die Jury geen fuck
Maar bij 4 vd 7 en Jury is wof boeit t wel degelijk. Vandaar dat je die positie graag wilt? Wofje van me
Hoe bedoel je?
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 0 - Het Begin van een Legende
2799083487d0a3e05fff7d6d1a1239c6.png


Al gauw was het nieuws van de brief van Marcus Zonderland, opperaanvoerder van Het Verzet, bekend onder alle inwoners van de het kleine bergdorpje Highland Home en iedereen wist wat hem of haar te doen stond. Ze hadden allemaal om één reden hun vaderland verlaten en ze waren allemaal om één reden toegetreden tot Het Verzet; gerechtigheid. En nu de belangrijke nederzetting van Het Verzet in het bezit was van een van de grootste vijanden, een van de vijanden die hen in het verleden overigens veel kwaad gedaan had, en de mijnen en geheimen gangen rondom de nederzetting in gevaar bleken te zijn, was hét moment daar om in actie te komen.

Zo verzamelden alle volwassen mannen en jonge knapen zich in het centrum van het dorp, bij de Brink. De plek rondom waar de dorpelingen een nieuw bestaan opgebouwd hadden en een nieuw begin gemaakt hadden. Ze waren daar vandaag niet om dit begin te vieren, ook al was het deze maand precies 10 jaar geleden dat ze zich daar gevestigd hadden en zich met succes heer en meester hadden gemaakt van de omgeving, nee; ze waren er om een leider, een aanvoerder aan te wijzen voor de tocht, die mogelijk over honderden jaren legendarisch genoemd zou gaan worden. Met het begin van deze reis was er hoop op het einde van Het Kwaad.

De dorpelingen van Highland Home, de aanhangers van Marcus Zonderland, de strijders van het goede, ze hebben allemaal gekozen.

.TimeforplanB, gefeliciteerd. Jij bent vanaf nu de Aanvoerder (Voorzitter) en jij zult de tocht naar Mineender leiden. Moge god u bijstaan.

De jury ziet er als volgt uit:


e2d091e6ccb23a8dfee88ca3d890bfc6.png


Wij verwachten van alle juryleden morgen lynch-stemmen in het ROOD (DIKGEDRUKT).

Daarnaast mogen ALLE spelers morgen ook weer stemmen voor een nieuwe jury, die de Lynch van dag 2 zal mogen bepalen. Gelieve dit wederom in PM te doen! (Let op: .Time blijft lid van de jury aangezien hij Voorzitter is, daarnaast zal de jury voor dag 2 bestaan uit 6 i.p.v. 7 leden)

Daarnaast zijn Speciale acties/Lunch morgen ook mogelijk! Deadline: 22:00 uur.
 

DeletedUser76198

Guest
Boys wtf is er met Loyal,
T valt me ongelofelijk op
Zou iedereen die Loyal stemt het voor mij kunnen beargumenteren?

Geen idee activiteit overdag maybe?

Ik heb geen idee. Loyal voegde mij toe op skype maar reageert niet op mij. Terwijl ik wel het gevoel heb dat hij juist stemmen krijgt door zijn netwerken.

Je hebt mij niet geaccepteerd dus kan ik je niks terugschrijven.

ik ga gewoon bij de slechtste 8 behoren geweldig :').
Misschien tijd om terug wat meer mee te spelen :D
Dat loyal al boven mij gaat eindigen, dan is het spel toch al heel erg hard verlaagd.

no offence loyal :D

No offence hoe? Mono is een mongooltje, no offence
 
Reactiescore
1.049
Opvallend: NITS en Dragonwoman ipv Loyal
Wie heeft op hen gestemd?
En wat ik zag zou Loyal er in moeten komen met deze stand,
 
Reactiescore
93
Opvallend: NITS en Dragonwoman ipv Loyal
Wie heeft op hen gestemd?
En wat ik zag zou Loyal er in moeten komen met deze stand,
Ik weet enkel dat PlanB mij noemde met stemmen, verder weet ik het niet. Maar waarom ik in de jury zit is mij ook een raadsel xD
 

DeletedUser78769

Guest
Opvallend: NITS en Dragonwoman ipv Loyal
Wie heeft op hen gestemd?
En wat ik zag zou Loyal er in moeten komen met deze stand,
Van wat mij bekend is zou Loyal max 4 punten ofzo kunnen hebben. Waarvan 1 punt zeker voor mij.

Wat mij verbaast is dat NITS toch aardig wat stemmen heeft en Kratje ook. NITS omdat ik daar eigenlijk niemand over gehoord heb en Kratje omdat het toch een nieuwe speler is. Enkel Westkip blijkt vanuit reacties die ik heb gezien vertrouwen in te hebben. Dat verklaart echter niet de overige 5 punten die hij binnen heeft gesleept.
 
Bovenaan