[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser77639

Guest
Dat je niet al te veel vertrouwen in mij hebt op het moment. Dat kon ik al opmaken voordat je überhaupt mijn naam in het rood zette. Wel leuk btw.

Maargoed, verder in het potje heb ik daar nog wel wat aan. Houding van mensen tegenover anderen zegt me vaak wel wat in het algemeen. Kan soms goede info zijn hoor.

als er dan niet, niks is. waarom moet hij je dan zo nodig vertrouwen?
 

DeletedUser78769

Guest
als er dan niet, niks is. waarom moet hij je dan zo nodig vertrouwen?
Wtf gaan mensen vandaag weer woorden in m'n mond leggen. Oprecht.

Ik zeg dat ik aan zijn houding algemeen tegenover mensen in het potje soms aardig wat op kan maken. Daar geef ik toch niet bij aan dat ik wil dat hij me vertrouwt?
 

DeletedUser79170

Guest
Kijk, het is op dit moment vooral belangrijk dat de wolven die permanente plaats niet krijgen maar we weten ook niet wie we kunnen vertrouwen. Het spel in nog niet in dat stadium dat we dingen kunnen opmaken uit wat er gezegd wordt, we weten ENKEL dat de wolven die plek heel graag zullen willen. Dus de mensen die met wat goedkope praatjes deze plek voor zichzelf willen, vind ik eerder verdacht. Ik stem dus liever op mensen waarvan ik weet dat ze een goede kijk op het spel hebben, persoonlijk denk ik dan vooral aan Time, en op mensen die ik al ken van het vorig potje (wat mijn eerste was) omdat ik hun speelstijl in een bepaalde rol al een beetje heb kunnen analyseren en ik ze hoop beter te kunnen inschatten dit potje.
 
Reactiescore
93
Hoeveel mensen vinden het goed om een overzichtje te maken van jury-stemmen? Dit houdt dus wel in dat iedereen aangeeft waar ze jury-stem opgezet hebben, nog voordat de leiding het overzichtje bekend maakt. Degene die het bijhoudt zou dit namelijk zichtbaar moeten maken voor de leiding de jury bekend maakt om effect te hebben
 

DeletedUser77639

Guest
Dat je niet al te veel vertrouwen in mij hebt op het moment. Dat kon ik al opmaken voordat je überhaupt mijn naam in het rood zette. Wel leuk btw.

Maargoed, verder in het potje heb ik daar nog wel wat aan. Houding van mensen tegenover anderen zegt me vaak wel wat in het algemeen. Kan soms goede info zijn hoor.

Wtf gaan mensen vandaag weer woorden in m'n mond leggen. Oprecht.

Ik zeg dat ik aan zijn houding algemeen tegenover mensen in het potje soms aardig wat op kan maken. Daar geef ik toch niet bij aan dat ik wil dat hij me vertrouwt?

ik zal je vorige post nog maals citeren dan.

Je zegt namelijk dat je kan zien dat hij je niet vertrouwt. Waardoor je dus eigenlijk aangeeft dat hij je zou moeten vertrouwen.
Ik leg dus geen woorden in je mond
 

DeletedUser78769

Guest
ik zal je vorige post nog maals citeren dan.

Je zegt namelijk dat je kan zien dat hij je niet vertrouwt. Waardoor je dus eigenlijk aangeeft dat hij je zou moeten vertrouwen.
Ik leg dus geen woorden in je mond
Nee, dit is letterlijk woorden in mijn mond leggen. Als ik dat niet neerzet, dan bedoel ik dat niet. Jij beslist nu voor mij dat ik vind dat hij me zou moeten vertrouwen.
 

DeletedUser77925

Guest
Hoeveel mensen vinden het goed om een overzichtje te maken van jury-stemmen? Dit houdt dus wel in dat iedereen aangeeft waar ze jury-stem opgezet hebben, nog voordat de leiding het overzichtje bekend maakt. Degene die het bijhoudt zou dit namelijk zichtbaar moeten maken voor de leiding de jury bekend maakt om effect te hebben

Lijkt me een goed idee.

1 Bloodwolf
2 Time
3 ????
 

DeletedUser77639

Guest
Nee, dit is letterlijk woorden in mijn mond leggen. Als ik dat niet neerzet, dan bedoel ik dat niet. Jij beslist nu voor mij dat ik vind dat hij me zou moeten vertrouwen.
ja ach dat is nu natuurlijk makkelijk gezegd. ik vond het echter overkomen alsof je wil dat hij je vertrouwt zonder reden. maargoed
 
Reactiescore
976
Hoeveel mensen vinden het goed om een overzichtje te maken van jury-stemmen? Dit houdt dus wel in dat iedereen aangeeft waar ze jury-stem opgezet hebben, nog voordat de leiding het overzichtje bekend maakt. Degene die het bijhoudt zou dit namelijk zichtbaar moeten maken voor de leiding de jury bekend maakt om effect te hebben

Kijk dit wou ik eigenlijk vermijden. Als we dit pas gingen vragen nadat iedereen gestemd had, dan hadden de wolven een probleem indien een medewolf voorzitter was. Het aantal stemmen van de voorzitter wordt bekendgemaakt dus indien we erna vroegen achter de stemmen moesten de wolven kiezen tussen ofwel liegen en hun voorzitterswolf op te offeren ofwel duidelijke linken tussen medewolven bloot leggen. Door de stemmen op voorhand bekend te maken worden ze bang om hun medewolf voorzitter te maken. Gemiste kans, maar ik had wel verwacht dat er een paar dit op voorhand onbewust gingen dwarsbomen.
 

DeletedUser79170

Guest
Ik deel mijn lijstje ook mee. Aangezien niemand op dit moment te vertrouwen valt, stem ik 3x op Time omdat ALS hij een goedje is, in mijn ogen de beste persoon is voor het permanent juryschap. De anderen kan ik niet inschatten hoe ze het gaan doen en zijn evenmin te vertrouwen.

3 Time
2 Dragonwoman
1 Generaal flügel, hem ken ik niet maar heb momenteel het beste gevoel bij zijn posts.
 

DeletedUser77639

Guest
Kijk dit wou ik eigenlijk vermijden. Als we dit pas gingen vragen nadat iedereen gestemd had, dan hadden de wolven een probleem indien een medewolf voorzitter was. Het aantal stemmen van de voorzitter wordt bekendgemaakt dus indien we erna vroegen achter de stemmen moesten de wolven kiezen tussen ofwel liegen en hun voorzitterswolf op te offeren ofwel duidelijke linken tussen medewolven bloot leggen. Door de stemmen op voorhand bekend te maken worden ze bang om hun medewolf voorzitter te maken. Gemiste kans, maar ik had wel verwacht dat er een paar dit op voorhand niet bewust gingen dwarsbomen.
niet bewust of net wel bewust?
 
Bovenaan