[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Reactiescore
93
3 stemmen voor PlanB
2 stemmen voor Loyal
1 stem voor TheEternity


Maar dat is om eerlijk te zijn grotendeels besloten dmv het netwerk-contact dat ik met ze heb gehad...
 

DeletedUser77639

Guest
3 stemmen voor PlanB
2 stemmen voor Loyal
1 stem voor TheEternity


Maar dat is om eerlijk te zijn grotendeels besloten dmv het netwerk-contact dat ik met ze heb gehad...
jij wil ook niet netwerken, mijn skype staat in het topic en ik heb je nog steeds niet :(
 

DeletedUser79185

Guest
Ik blijf bij Eternity als wof. Ach laat ook maar ik zal me wel niet gaan bemoeien vandaag aangezien mijn inzet blijkbaar niks toevoegt.
 
Reactiescore
93
jij wil ook niet netwerken, mijn skype staat in het topic en ik heb je nog steeds niet :(
Die van mij stond in het inschrijftopic en ik heb jou ook niet :p
 

DeletedUser77639

Guest
even aan iedereen die nog leeft. Nu ik in de jury zit, hoop ik dat mensen die niet in de jury ook leuk meedenken en verdenkingen plaatsen.

Als je denkt dat niemand naar je luistert dan heb je het mis! Ook jou inbreng is van belang voor de jury leden.
 

DeletedUser78769

Guest
Mensen, nogmaals de vraag: Hoe veel wolven verwachten we in dit dorp, en hoe denken we dat de lunch vannacht is gestopt? Ik heb deze info even nodig, maar krijg geen meewerking privé.

Voor iedereen die mij nog altijd verdenkt: Geef even aan waarom en benoem dit gewoon. Ik wil me verdedigen en jullie overtuigen van mijn goed zijn.

Denk er even om mensen: Als alle wolven uit ons potje zijn, dan moeten we gewoon doorgaan met lynchen tot de samensmelting. Betekent dat we dan bewust goedjes moeten opofferen. Ik wil me daarvoor beschikbaar stellen mochten we morgen een mogelijke laatste wolf eruit werken. Ik heb dit weekend namelijk nauwelijks tijd.
 

DeletedUser79185

Guest
We moeten ook sowieso rekening mee houden dat er een lieveling in zal zitten. Weet niet hoe dat gaat met 2 dorpen principe. Verder denk ik per dorp 3 slechtjes. Dit geval denk ik in dit dorp nog welp. Maar gezien ketterse wof ook niet van hele grote waarde is voor de slechtjes kan het ook nog een normale wof ofzo zijn. In ieder geval nog 1 slechtje hier.

E: gezien er geen lunch is (lynch is eerder dan de lunch) is de kans groot dat er dus een slechtje in zit die niet kan lunchen. Dus inderdaad een welp of lieveling. Of er moet een lunch gestopt zijn, dat is de andere mogelijkheid.
 

DeletedUser77639

Guest
We moeten ook sowieso rekening mee houden dat er een lieveling in zal zitten. Weet niet hoe dat gaat met 2 dorpen principe. Verder denk ik per dorp 3 slechtjes. Dit geval denk ik in dit dorp nog welp. Maar gezien ketterse wof ook niet van hele grote waarde is voor de slechtjes kan het ook nog een normale wof ofzo zijn. In ieder geval nog 1 slechtje hier.

E: gezien er geen lunch is (lynch is eerder dan de lunch) is de kans groot dat er dus een slechtje in zit die niet kan lunchen. Dus inderdaad een welp of lieveling. Of er moet een lunch gestopt zijn, dat is de andere mogelijkheid.
enige wat ik hierop kan zeggen is dat jou redenatie echt regelrechte bullshit is xD
 
Bovenaan