[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser78769

Guest
Mensen, ik ga ook mee op CI.

De eerste dag bleef hij veel op de achtergrond. Daardoor kwam hij easy door de eerste dag heen. Zijn jurystemmen maakte hij gelijk bekend. Ik schat in dat de wolven dat wel gelijk zouden doen om hun 'goede aard' te tonen.

Ikzkt nu op phone dus kan de citaten niet terughalen, maar ergens weet ik me ook te herinneren dat hij makkelijk op mensen mee verdacht, maar daarnaast een stuj of 3 spelers niet als verdacbten zag terwijl die wel verdacht werden door anderen. Mochten zij goed blijken (dat idee had ik nog) dan kon hij later zeggen dat hij daar goed zat.

Nu had hij ook stemmen op NITS omdat die bekende van hem was. Ik heb hier over nagedacht en het kan een legit argument zijn, maar bijna niemand stemde NITS. Toch zat hij als wolf in de jury. Dat betekent dat er ergens wss wel stemmen op hem zijn gekomen van medewolven. Ze willen namelijk toch enige invloed hebben op de stemmen.

Nu er enige verdenkingen komen komt hij ook plots met veel reacties. Dat duidt voor mij op het wolf zijn van hem. Eerst een beetje rustig mee verdenken, dan NITS stemmen voor jury (en voor vandaag in principe weer) en wanneer hij verdenkingen krijgt pas echt actief worden en komen met veel reacties.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Nouja ook prima dit, stem dan maar 1 van de weinige actieve goedje eruit, ben toch geen jury dus kan mij het schelen.

Overigens had ik het niet in het groen gezet, maar voor mij is kratje schultenbrau zo duidelijk wolf.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Mensen, ik ga ook mee op CI.

De eerste dag bleef hij veel op de achtergrond. Daardoor kwam hij easy door de eerste dag heen. Zijn jurystemmen maakte hij gelijk bekend. Ik schat in dat de wolven dat wel gelijk zouden doen om hun 'goede aard' te tonen.

Ikzkt nu op phone dus kan de citaten niet terughalen, maar ergens weet ik me ook te herinneren dat hij makkelijk op mensen mee verdacht, maar daarnaast een stuj of 3 spelers niet als verdacbten zag terwijl die wel verdacht werden door anderen. Mochten zij goed blijken (dat idee had ik nog) dan kon hij later zeggen dat hij daar goed zat.

Nu had hij ook stemmen op NITS omdat die bekende van hem was. Ik heb hier over nagedacht en het kan een legit argument zijn, maar bijna niemand stemde NITS. Toch zat hij als wolf in de jury. Dat betekent dat er ergens wss wel stemmen op hem zijn gekomen van medewolven. Ze willen namelijk toch enige invloed hebben op de stemmen.

Nu er enige verdenkingen komen komt hij ook plots met veel reacties. Dat duidt voor mij op het wolf zijn van hem. Eerst een beetje rustig mee verdenken, dan NITS stemmen voor jury (en voor vandaag in principe weer) en wanneer hij verdenkingen krijgt pas echt actief worden en komen met veel reacties.

Ik ging al gelijk op time op dag 1 in tegenstelling tot vele andere die toch niets zeiden. Dit slaat echt helemaal nergens op.
 
Reactiescore
93
Ik kan me aardig vinden in het bericht dat Bloodwolf typte over CI. Ik vrees dat ik zelf niet echt iets heb wat ik verdacht vond vandaag... Ik zit zelf ook nog met Kratje in mijn maag, maar dit is nog altijd puur gebaseerd omdat hij gister heel direct was met rol vragen. Maar als ik als enige uit de jury op hem ga heeft het ook weinig nut.

Tevens, mijn excuses voor mijn inactiviteit vandaag. Was vandaag meer in het huis bezig en 's avonds tv aan het kijken waarbij ik de tijd wat verloor :p

Maar: CI
 

DeletedUser79185

Guest
CI zo duidelijk goedje nu zoveel mensen zo makkelijk meelopen. Maarja valt niks aan te doen. En nee CI ik ben geen wof ;)
 
Reactiescore
93
JcM1gmZ.png
 
Reactiescore
93
Ik heb de eerste dag ook gestemd dragonwoman, dat lijk je ook zo bij te houden :)
Mijn excuses, ik had al het idee dat ik meer groene Loyal-stemmen gezien had dan 1... Weet je toevallig de tijd?:p Dan kan ik die erbij zetten.
 

DeletedUser77925

Guest
20:25, heb het even teruggekeken. Beetje vroeg, maar dacht daarna niet meer online te zijn. Vandaar!
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 2 - De Verrader

maxresdefault.jpg


Na het grote verlies van gisteren was het moraal van de groep niet al te best. 3 man verloren op zo'n dag en dan was dat puur door de natuur, alsof God het zo gewild had en tegen hen was. En ze waren nog steeds in de woestijn en daar zouden ze nog wel zeker een dag doorheen moeten lopen, want de woestijn was flink uitgestrekt.

Ze waren inmiddels alweer verder gegaan met hun tocht. Het weer was vandaag een stuk aangenamer; de wind was gaan liggen en ook de temperatuur was iets afgenomen naar een aangenamere 35 graden. Ze hadden gelukkig veel water meegenomen, want ze wisten van te voren dat ze door deze woestijn heen moesten trekken, wilden ze ooit Mineender bereiken.

Uren gingen voorbij en het begon alweer donker te worden.

'Laten we hier ons kamp opzetten'

Alle mannen voerden hun taken uit en binnen enkele minuten stonden de tenten weer. De aanvoerder keek goedkeurend en liep rond door het kamp, dat zojuist in minder dan een half uur gevormd was. Hij wist alleen meer dan dat de andere strijders wisten; tijdens de zandstorm had hij namelijk gezien dat een van de strijders Momske neergestoken had. Momske was niet omgekomen in de zandstorm, nee... Hij was neergestoken door een verrader die ten midden van hen was.

Vannacht zou hij wel even met Calamus Incendium, degene die hen verraden had, afrekenen..

Zo gezegd, zo gedaan.

b1cf6c314cdd06c47b99a9cd87a95ada.png


Calamus Incendium was de Lynch. Hij was Ketterse Weerwolf!


Lunch:

Er is géén Lunch vandaag!

De jury voor morgen ziet er als volgt uit:

791b18299f3b75be09ff798f22a6a20b.png


Voor dag 4 mogen ook weer stemmen ingestuurd worden. De jury bestaat dan uit slecht 4 leden!
 

DeletedUser78769

Guest
Ik ging al gelijk op time op dag 1 in tegenstelling tot vele andere die toch niets zeiden. Dit slaat echt helemaal nergens op.
Klopt. En dat was dan ook zo'n beetje het enige dat je deed. Pagina 9 kwam je pas met je eerste reactie. Daarna heb je enkel laten weten dat je Time wolf vond en de stemmen op mij, Eternity, Light en Loyal niet snapte. Ekte wolvenzoeker.

Andere reacties gingen over instellingen of als korte reactie ergens op. Geen wolven zoeken.

Pas nu je verdenkingen kreeg kwam je in actie. Geeft mij nou niet bepaald de indruk dat je als goedje op zoek was. En dan zeggen dat je een van de meest actieven was. Ja, omdat je verdenkingen naar je hoofd kreeg geslingerd.

Oh hoppa, 2e wolf eruit. En dan zouden de jurystemmen er niks te maken mee hebben. Ja dag.
 

DeletedUser77639

Guest
zozo. mijn verdenkingen 2 dagen op rij.
1e dag: gek dat NITS in jury zit -> is wof
2e dag: CI of Loyal is wof, ik zeg CI lynchen dan weten we ook meer over Time -> CI is wof.

en ik zit nu pas in de jury. jongens jongens jongens toch
 
Bovenaan