[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser70854

Guest
Er zitten trouwens helemaal niet veel burgers in het potje dus wie dat argument geeft snapt het spel niet.

Pierre is een idioot en speelt altijd achterlijk. Geen idee of dat nu is omdat die wof is of het gebruikelijke.

Wat ik apart vind is dat piet het allemaal goed plan vind maar voor de rest alles doet om geen lynch te worden.
:(
 

DeletedUser70854

Guest
Gast Eternity zit met een dikke tunnel op mij. Geef ik eens tegenargumenten is ie plots weer verdwenen.
 

DeletedUser79170

Guest
Hij doet toch niet alles? Hij zegt gewoon dat hij het liever niet heeft en ik ben ook niet overtuigd dat de jager vandaag lynchen beter is dan morgen. Over de kwantiteit van roles kun je eeuwig discussiëren, kunnen we niet weten maar dat is ook niet mijn enige punt. Ik vind 7 veel maar het doet er eigenlijk niet eens toe, ze kunnen het alledrie zijn ja. Maar dat de wolf geen levensheks heeft geclaimd na het klaagmuur bericht is wel teken van een heel domme wolf. Hij heeft zijn enige manier om te winnen weggegooid.
 

DeletedUser70854

Guest
Hij doet toch niet alles? Hij zegt gewoon dat hij het liever niet heeft en ik ben ook niet overtuigd dat de jager vandaag lynchen beter is dan morgen. Over de kwantiteit van roles kun je eeuwig discussiëren, kunnen we niet weten maar dat is ook niet mijn enige punt. Ik vind 7 veel maar het doet er eigenlijk niet eens toe, ze kunnen het alledrie zijn ja. Maar dat de wolf geen levensheks heeft geclaimd na het klaagmuur bericht is wel teken van een heel domme wolf. Hij heeft zijn enige manier om te winnen weggegooid.
Leer eens gadverdamme lezen foef da je zijt.
Ik zeg nu al 10x wat ik denk, maar neen daar lezen we over zodat we kunnen zeggen dat Pierre niets inbrengt :mad:
 

DeletedUser79170

Guest
Leer eens gadverdamme lezen foef da je zijt.
Ik zeg nu al 10x wat ik denk, maar neen daar lezen we over zodat we kunnen zeggen dat Pierre niets inbrengt :mad:
Je zegt dat ik in een tunnel zit, terwijl ik dat zelf toegeef maar ik zit gewoon goed, ben ik nu nog meer dan ooit zeker van. Ik heb mijn argumenten al zo vaak gegeven dat jij nu blind als je rond slaat nu je op het punt van verliezen staat, ga ik niet nog eens alles herhalen. Je bent erbij, dus ik ga er geen aandacht meer aan verspillen.
 
Reactiescore
2.196
Als je zo overtuigt bent van pierre dan gaat die ook dood vanavond. Probleem opgelost dus gewoon jager stemmen. Als piet en pierre het niet zijn is het jess maar haar reactie was tot nu toe het beste.

Dus gvd piet stemmen.
 

DeletedUser70854

Guest
Je zegt dat ik in een tunnel zit, terwijl ik dat zelf toegeef maar ik zit gewoon goed, ben ik nu nog meer dan ooit zeker van. Ik heb mijn argumenten al zo vaak gegeven dat jij nu blind als je rond slaat nu je op het punt van verliezen staat, ga ik niet nog eens alles herhalen. Je bent erbij, dus ik ga er geen aandacht meer aan verspillen.
GAST leer fcking lezen ik heb uitgebreid op die post met argumenten gereageerd??????
Ga je daar nog op reageren?
 

DeletedUser79170

Guest
Als je zo overtuigt bent van pierre dan gaat die ook dood vanavond. Probleem opgelost dus gewoon jager stemmen. Als piet en pierre het niet zijn is het jess maar haar reactie was tot nu toe het beste.

Dus gvd piet stemmen.
Ik wacht nog af of Piet nog iets zegt en wat Fam beslist, als het dan beter is om op Piet te stemmen dan switch ik gewoon van stem.
 

DeletedUser79170

Guest
Time en eternity, waarom kunnen jullie geen kopprl zijn? Ik heb het gevoel van wel.
1) time beschuldigt me al dagen voor g/s koppel. hij legt de nadruk enorm op dat ik g/s koppel zou zijn. ik ben niet geloofwaardig en verdacht geweest door die claim. lijkt me een heel vreemde actie als hij mijn koppel zou zijn aangezien buiten time niemand daar aan dacht. hij is de enige die daar rekening mee hield. als hij er zelf in zou zitten zou hij wel het wat op de achtergrond houden en hopen dat jullie het niet door hebben. nu hakt hij die mogelijkheid er heel hard in.

2) ik en time hebben eerst samen alle wolven gelyncht, waardoor het evenwicht goed/slecht enorm int voordeel is van de goedjes. nu zullen de goedjes gewoon de wolf vinden en zou het koppel sterven, als wij als koppel wouden winnen hadden we wel gewoon een extra wolf als 'afleiding' in leven gelaten tot het moment we zelf konden winnen. nu hebben wij beide de lynch geleid samen met DZ op de 2 wolven.

3) time heeft me oprecht confirmed als goedje na de lynch van draakje en loyal. dan ga ik op mijn verdenking in en gaat hij opeens heel hard in discussie met mij, hij maakt me verdacht, hij verdenkt me van g/s, hij gaat ook totaal niet mee met mij. als koppel ga je toch eerder wat meer samen spelen. ik zie niet wrm ik dus met time een koppel zou zijn.
 

DeletedUser70854

Guest
Dus je kan toch een post schrijven?
En wat vind je van mijn tegenargumenten?
 

DeletedUser70854

Guest
3) time heeft me oprecht confirmed als goedje na de lynch van draakje en loyal. dan ga ik op mijn verdenking in en gaat hij opeens heel hard in discussie met mij, hij maakt me verdacht, hij verdenkt me van g/s, hij gaat ook totaal niet mee met mij. als koppel ga je toch eerder wat meer samen spelen. ik zie niet wrm ik dus met time een koppel zou zijn
Hahaha dat is letterlijk hetzelfde als wat Draakje en ik deden. Maar bij mij betekent het dat ik zogezegd wolfje ben maar bij jou is het wel in jouw voordeel?
Jahaha je wordt met de post ongeloofwaardiger.
 

DeletedUser79170

Guest
Goed Piet ik vertrouw op jou. Schiet alsjeblieft op Pierre. Sorry dat je hiervoor moet sterven.

Pietvannl
 
Reactiescore
2.196
Mijn verdachte van de 3

1. Pierre
2. Piet
3. Jess

Met jagerschot haal je 1 en 2 weg en daar9m wil ik dus liever jager lynchen dan afwachten.

Is het fout dan geef je mij maar de schuld

Dat gevoel heb ik dus ook. Echt letterlijk hetzelfde

Nee tuurlijk ik sta hem constant van g/s te beschuldigen en dan ben ik zelf koppel.

En @TheEternity Ik heb ook compromie gesloten door pierre te laten schieten en niet jess, ondanks dat ik nog steeds loyal's lijstje in mijn hoofd heb.
 
Bovenaan