[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser65921

Guest
Maar dan gok ik dat een wolf het klaagmuur bericht had gezegd? Vandaar dat die niet openlijk ging claimen xD

Ja, was een voorzetje naar dat de volgende dag claimen. Ik had al een heel verhaal waarom ik dag 1 drankje gebruikt had, omdat ik redelijk zeker was tegen dan dat er geen levensheks in zat en lunch dag 1 gebengeld was.

Maar toen ging ik opeens random dood en was ik te druk met babysitten om toen te beseffen dat ik heks moest claimen. Besefte ik me 2u nadat ik dood was ofzo dat ik me zo had kunnen redden.

Geen idee waarom de anderen het niet hebben geclaimed.

Voor de rest, we hebben dus echt 2x die welp gelunched he, na dag 1 dachten we, als die do is of gebengeld was is dat het zekerste lunchtarget vandaag. Tada tweede lunch op laila en welp weg :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
TheEternity

Ik heb teruggelezen en Hopeful ontweek veel dingen. Steeds een excuus om weg te zijn. Ik denk dat de rol als wolf te zwaar op hem drukte en nu zit eternity met de gebakken peren. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over.

Eindelijk kan ik op deze post reageren.

De reden dat ik minder actief was dan van te voren gedacht heeft te maken met het feit dat het plotseling mentaal niet lekker met me ging. Ik kreeg weer last van een fase waarin ik geen zin en energie had om iets te doen, waaronder nadenken over WvW. Tijdens dag 2 merkte ik dat ik de zin en motivatie niet kon opbrengen om mee te doen, en zag ik dat ik daardoor onterecht verdacht werd. Omdat ik dat niet leuk vond besloot ik vervanging aan te vragen, iets wat ik normaal niet zo snel zou doen.

Als ik het zwaar krijg als wolf dan vind ik het juist leuk om er alles aan te doen om niet meer verdacht te worden - druk van een rol oid zal er nooit voor zorgen dat ik vervanging aanvraag. Als ik dat wel doe, dan gaat het dus echt even niet goed.

Ook complimenten aan @TheEternity. Je zat vanaf het eerste moment goed op de wolven en ik vond het fijn om je te zien spelen en hoop tijdens de volgende ronde met je te kunnen spelen :)
 

DeletedUser76681

Guest
Voor de rest, we hebben dus echt 2x die welp gelunched he, na dag 1 dachten we, als die do is of gebengeld was is dat het zekerste lunchtarget vandaag. Tada tweede lunch op laila en welp weg :D

Wie vreet er nou ook zijn soortgenoten op sjonge sjonge o_O:D
 

DeletedUser79170

Guest
Ook complimenten aan @TheEternity. Je zat vanaf het eerste moment goed op de wolven en ik vond het fijn om je te zien spelen en hoop tijdens de volgende ronde met je te kunnen spelen :)
Hey bedankt! Ik ben blij je toch waardig te hebben kunnen vervangen. Je had me blijkbaar wel een rugtasje van verdenkingen overgedragen blijkbaar (ik snap nog altijd niet waarom eigenlijk) maar ben blij dat ik de kans kreeg dit potje al mee te doen. Je ziet me ook zeker terug ;)
 

DeletedUser79170

Guest
@.TimeforplanB en @TheEternity niet boos vanwege mijn actie?

Vond hem zelf wel goed bedacht of toch niet?
Nee want als je gewoon zei dat je op Pierre ging schieten waren we ook sws gewonnen. Er was geen reden om verwarring te zaaien.

Heerlijk wel om al die verwijten van o.a TUTM naar mijn hoofd gezwierd te zien worden, heerlijk leedvermaak. Als ik dan één keertje ironisch reageer ben ik de reden dat hij geen WvW meer wilt spelen. Denk dat TUTM dacht dat dit een potje Wie is de Mol was fzo.
 

DeletedUser74005

Guest
Kan iemand zeggen dat ik goed gespeeld heb en man of the match was?

Dankuu
Mvg
 
Bovenaan