[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser77898

Guest
Kijk nu gaan time en eternity samen op pierre. Heb jullie al gewaarschuwd maar niemand luistert :) wellicht zitten we goed maar ik betwijfel het ten zeerste
 

DeletedUser77141

Guest
Zucht ik ben bewezen hij is bewezen en piet wil bewezen hoedje schieten. Gek dat we dan gaan redden.

uhm time ik hoop dat je gelijk heb dat ze mij dus wel gaan lunche, je zal zien waarom:p

E: en nee dat is niet omdat ik op jou zou schieten.
 

DeletedUser78769

Guest
~ Einduitslag! ~

Naar een paar roerige dagen keerde de rust weder. Er was vandaag fel gediscussieerd over wat er nu eigenlijk aan de hand was en wie er nog dood moest. Na afgelopen nacht was het zeker dat er nog een harig monster in het dorp rondliep.

Vandaag moest er dan ook beslist worden wie dat zou zijn. Er werden allerlei beschuldigingen over en weer gegooid, maar niemand kon het nu eigenlijk met zekerheid zeggen. Onze slet wist even niet meer wat te doen. Af en toe zei hij maar wat, wat dan weer leidde tot ergenis bij anderen.

Het overgebleven deel van de broers en tevens de burgemeester probeerde iedereen bij zinnen te krijgen, maar werd er zelf af en toe gek van. Wat een taak!

De laatste vrouwelijke burger bleef gelukkig rustig en volgde maar wat de anderen zeiden. Alle plannen leken haar logisch, en aangezien ze zelf wist dat zij het niet was was het prima. Zolang ze maar kon helpen!

Haar mannelijke medeburger probeerde graag met de burgemeester mee te denken en nam dan ook het voortouw in de zoektocht. Hij zou de burgemeester weleens een handje helpen. Een wolf in het dorp laten kon niet. Daar moest een stokje voor gestoken worden.

De dorpsoudste was eigenlijk alleen nog maar gefocust op de slet. Conservatief als ze was kon ze haar gedrag niet tolereren. Zomaar bij jan en alleman slapen. Wat dacht ze wel niet! Wolven komen daarna maar. Die doen dat tenminste niet.

En ons laatste harig monster... hij zweette de gehele discussies door. Hij voelde het touw van de strop al strakker om z'n nek zitten. Het zweet druppelde van z'n haren af. Als hij maar gelyncht zou worden! Dat kon hij z'n broeders niet aandoen. Hij had ze afgelopen dagen in de steek gelaten. Hij moest iets rechtzetten, en dus probeerde hij zo hard als hij kon om toch maar iemand anders aan de strop te krijgen. Maar helaas... vergane moeite...

Pierre the Pieter is jullie lynch! Hij was:
Weerwolf!!!

Daarmee hebben de inwoners van Wakkerdam de rust teruggebracht. De overgebleven bewoners kunnen rustig met hun leven verder. Of niet?....


Rolverdeling:
1. .TimeForPlanB - Gebroeder
2. RD507 - BE
3. Hopeful/TheEternity - Burger

4. Dragonwoman - Burger
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaars - Gebroeder

6. dragonfriend723 - Wolf
7. Castiel. - Doodsheks
8. Cryptic - Burger
9. LoyalPsycho - Wolf
10. TurnUpTheMusic - Slet
11. Pierre the Pieter - Wolf
12. RozeEenhoorn - Slet
13. DragonGoesOppai/famdecibel - DO
14. .Saphira - Burger
15. Nowhere In The Sun - Burger
16. Pietvanl - Jager

17. laila - Welp
18. jessicavd - burger

Namens Arlena en mij bedankt voor het spelen mensen! We vonden het nog een harstikke leuk potje zo :)

Ik heb ondertussen al wat feedback gehad op de verdeling en manier van leiden. Thanks daarvoor. Zal ik zeker meenemen naar een volgende keer ^^

De nieuwe spelers die het nu zonder mentor hebben moeten doen. Top gedaan :D
Graag tot in een volgende potje :)
 

DeletedUser77141

Guest
Mijn plan was om te forceren dat ik lunch zou worden, en een wolf zou alleen happen als die 2 goedjes kan pakken in 1 klap. zijn kans op winst.
ik hoopt dat jij en eternity op pierre zouden gaan. als die toch niet wolf is en ik lynch dan zijn alsnog de 3 spelers waar ji jen the eternity aan twijfelden er uit:p
 

DeletedUser77141

Guest
Hehe, daar heb ik veels te hard voor moeten vechten.

klopt.

hadden we kunnen netwerken had ik mijn plan kunnen vertellen. maar was dit al van plan sinds vanavond. denk ik zeg dat ik op time ga,
de wolf zou gewoon online zijn om kwart voor 10. die kan niet anders in zn eentje.

hij zou zn lunch omzetten naar mij mocht pierre de wolf niet weten. mijn schot stond op jessica. en volgens jullie was 1 van onze 3 de wolf. dus had ik jessica dan de wolf meegenomen in mn schot.

maark on dit moeilijk gaan vertellen hier op forum
 
Reactiescore
93
Maar dan gok ik dat een wolf het klaagmuur bericht had gezegd? Vandaar dat die niet openlijk ging claimen xD
 
Bovenaan