[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser74005

Guest
Holy shit Gijs jij ziet spoken. Leuk hoe je meteen een groot deel als goedje erbij zet zodat ze eerder met je meestemmen :D benieuwd of daar morgen dan 1-2 spelers plotseling van weg zijn onder het mum van 'toch niet zeker'

Weppen zijn er niet meer en bij het doodgaan van een wof ben ik er vrij zeker van dat er al geïnfecteerd is. Dus waarom claimed nu niet iedereen? Mijn rage bericht omdat ik dacht dat je een lynch op me al had doorgepushed komt ook zo.

Omdat er mogelijk nog een Beul/Priester en gebroeders in zitten. Waarom zou je alles aan de wolven verklappen als het niet nodig is? Claimen zo lang mogelijk uitstellen.
 

DeletedUser74005

Guest
NIET CLAIMEN

Waarom? Er zitten nog belangrijke rollen in. Laat de wolven lekker de confirmed goedjes eruit halen. De overige goedjes met een goede claim kunnen na de lynch van LoyalPsycho eventueel claimen. Voorlopig geef je zo de wolven alleen maar onnodig veel info.
 

DeletedUser74005

Guest
Laten we trouwens pas na gaan denken over een eventuele infectie, als we een infectiewolf gevonden hebben. Voor nu is het gewoon nutteloos om daarover te speculeren, aangezien iedereen dan opeens slecht kan zijn. Nu lekker alles zoveel mogelijk afbakenen.
 

DeletedUser78825

Guest
Wat moet ik uitleggen? Mijn gevoelsstem? Onmogelijk.

Op basis van spelgedrag (anders spelen t.o.v. het vorige potje en verwarring zaaien).

Terwijl ik
> gewoon een feit heb opgenoemd. Die mogelijkheid is er, dus als een goedje verdacht speelt, wilt dit zeggen dat hij nog steeds speelt om via de derde partij te winnen. Hoezo slaat dat zelfs op verwarring?
> agressief speel. Heb ik vorige ronde ook gedaan, uiteindelijk heeft dat ons de DO gekost aangezien ik toen te agressief voor mijn rol speelde. Alleen deze dag ga ik minder hevig ten opzichte van de vorige

Ik stem momenteel op loyal omdat hij me momenteel het meest opvalt en ik me niet altijd kan vinden in zijn redeneringen en manier van spelen. Hebt bij hem het grootste wof buikgevoel.

Dus stem op Loyal

Hier zie je dat hij ook op buikgevoel/gevoel stemde. Wat dus hetzelfde is als wat jij doet tegen mij. En dat vond je dan aandacht afleiden omdat hij niet mee ging met de andere stemmogelijkheden?
 

DeletedUser79170

Guest
Oké ik ben terug thuis en heb net het fantastische nieuws gelezen :)

Aangezien ik op basis van buikgevoel (uitleg in vorige 2 posts) Loyal en Dragonfriend als hoofdverdachten zag en 1 van hen effectief een wof was, staat Loyal nog altijd bij mij op 1.

Ik wacht nog af om te stemmen tot morgen om de discussie wat te kunnen volgen en te zien wie er nog met goede argumenten. Loyal heeft me sinds ik mijn verdenking uitsprak allerminst kunnen overtuigen van zijn onschuld. De last second stem op Loyal vind ik dit ook extra bevestigen. Aangezien Dragonfriend toch wist dat hij gelyncht werd kon hij heel makkelijk proberen Loyal hierdoor minder verdacht te maken, of als Loyal uiteindelijk wel gelyncht zou worden, zichzelf een stuk minder verdacht maken. Denk dat je als wof in die situatie sowieso weet dat er die lynch een wof dood gaat en dus er maar het beste uit probeert te halen.

(edit: extra info toegevoegd en wou niet dubbelposten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.193
Mensen mogen ook wel van hope en vervanger af gaan nu. Vervanger wees 2 woffen aan.

Edit: die hierboven dus ^
 
Reactiescore
2.193
NIET CLAIMEN

Waarom? Er zitten nog belangrijke rollen in. Laat de wolven lekker de confirmed goedjes eruit halen. De overige goedjes met een goede claim kunnen na de lynch van LoyalPsycho eventueel claimen. Voorlopig geef je zo de wolven alleen maar onnodig veel info.

Ben het hier niet mee eens. Vind dit eigenlijk afstreep fase maar ik ga je gelijk geven totdat loyal dood is.
 
Reactiescore
2.193
Ik vind deze 2 wel erg makkelijk ik vermoed 1 wolf tussen hun 2 misschien wel allebij wolfjes
dus mijn hoofdverdachte timeb

Was ff aan het teruglezen en ik snap in jouw ogen dat mijn stem makkelijk leek. Dz heeft er een hele encyclopedie er van gemaakt en die vindt je makkelijk? :p
 

DeletedUser78825

Guest
Als loyal wof is, is draakje dit ook.
Als dragonwoman wof is dan is draakje een hoedje.

Aangezien we nu Draakje als wolf hebben, gaat deze stelling ook in de andere richting?

Dus met draakje een wolf, Dragonwoman een goedje en loyal slechtje ?

Aangezien we, waarschijnlijk allemaal, op Loyal gaan, wat als Loyal goedje blijkt te zijn?
 

DeletedUser74005

Guest
Aangezien we nu Draakje als wolf hebben, gaat deze stelling ook in de andere richting?

Dus met draakje een wolf, Dragonwoman een goedje en loyal slechtje ?

Aangezien we, waarschijnlijk allemaal, op Loyal gaan, wat als Loyal goedje blijkt te zijn?

Dan kijken we morgen weer verder. We hebben nog genoeg tijd om die laatste wolven op te sporen. Loyal vertoont wel echt alle eigenschappen van een wolf, dus lijkt me sterk dat hij een goedje is.
 

DeletedUser17472

Guest
TheEternity

Ik heb teruggelezen en Hopeful ontweek veel dingen. Steeds een excuus om weg te zijn. Ik denk dat de rol als wolf te zwaar op hem drukte en nu zit eternity met de gebakken peren. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik denk dat het vandaag beter is als dus iedereen inderdaad op Loyal gaat.

@famdecibel zowel Loyal als Dragonfriend stonden op de lijst van Eternity.
Verder, Hopeful had ook ergens half geclaimed, aangezien hij zelf vroeg om de lunch te worden omdat de kans bestond dat er geen vervanging ging zijn en hij dus liever een sportieve lunch wou.

Zijn wat dingen IRL gebeurd waardoor m’n hoofd ergens anders naar staat nu. Heb net om vervanging gevraagd, omdat ik niet de activiteit kan leveren die het spel zal bevorderen en dat vind ik jammer. Ik heb verder een verwaarloosbare rol, maar toch. Inactieven zijn nooit leuk.

Arlena zei alleen wel dat het lastig zoeken is naar vervangers, dus mocht een wolfje zo lief zijn om me te lunchen dan mag dat. (Graag)

Ik wacht zeker nog even af om te stemmen maar voor mij zijn Dragonfriend en Loyal momenteel het meest verdacht op basis van spelgedrag.

Aangezien ik een voetbalavond tegemoet ga zal ik nu al mijn stem uitbrengen. Ik vind dragonwoman niet echt verdacht al vind ik haar verdediging niet al te sterk maar het lijkt me eerder een burger die geen manier vindt om haar onschuld bewezen te krijgen dan een wof. Ik wacht dus zeker met mee te gaan in deze lynch.

Ook dragonfriend reageerde goed op mijn eerdere opemerkingen en dus wacht ik ook af voor ik een oordeel vel.

Ik stem momenteel op loyal omdat hij me momenteel het meest opvalt en ik me niet altijd kan vinden in zijn redeneringen en manier van spelen. Hebt bij hem het grootste wof buikgevoel.

Dus stem op Loyal
 

DeletedUser77898

Guest
Ik denk dat het vandaag beter is als dus iedereen inderdaad op Loyal gaat.

@famdecibel zowel Loyal als Dragonfriend stonden op de lijst van Eternity.
Verder, Hopeful had ook ergens half geclaimed, aangezien hij zelf vroeg om de lunch te worden omdat de kans bestond dat er geen vervanging ging zijn en hij dus liever een sportieve lunch wou.
Mee eens, verrassend genoeg :)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik kijk denk ik toch tegen dingen anders aan. Die wolven kunnen elkaar ook beschermen. Mijn stem blijft dus echt nog even staan. Vanaf dag 1 dat ik meedoe vind ik zijn gedrag al vreemd. Zo niet Hope. TheEternity ken ik niet, maar is een ervaren speler. Bovendien staat Cryptic ook op mijn lijstje.
Daarnaast snap ik jullie stem op Loyal niet. Als iemand mij dat kan uitleggen, ben ik bereid om mee te gaan. Time staat bij mij inmiddels aan de goede kant van de lijn.
 
Bovenaan