[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser76681

Guest
~ Lynch dag 4 ~

Van een rustige dag gesproken, werd het een nachtmerrie tussen een welles nietes spelletje.

Lijkt wel een speeltijd van de lagere school, jij hebt het gedaan, nee jij hebt het gedaan. Maar wat hebben ze concreet gedaan?

1. .TimeForPlanB -> dragonwomen
3. Hopeful/theEternity -> loyal
4. Dragonwoman -> dragonfriend
5. thelightfighter/DZ -> dragonfriend
6. dragonfriend723 -> loyal
7. Castiel. -> dragonfriend
8. Cryptic -> dragonfriend
9. LoyalPsycho -> dragonwomen
10. TUTM -> dragonfriend
11. pierre the pieter -> dragonwomen
13. DragonGoesOppai/fam -> cryptic
17. Pietvanl -> loyal
18. Jessica -> Time

Er werd gestemd en gediscussieerd en er werd besloten dat er een draak het leven moest laten!

Dragonfriend is jullie Lynch hij was
Wolf!
 
Reactiescore
93
~ Lynch dag 4 ~

Van een rustige dag gesproken, werd het een nachtmerrie tussen een welles nietes spelletje.

Lijkt wel een speeltijd van de lagere school, jij hebt het gedaan, nee jij hebt het gedaan. Maar wat hebben ze concreet gedaan?

1. .TimeForPlanB -> dragonwomen
3. Hopeful/theEternity -> loyal
4. Dragonwoman -> dragonfriend
5. thelightfighter/DZ -> dragonfriend
6. dragonfriend723 -> loyal
7. Castiel. -> dragonfriend
8. Cryptic -> dragonfriend
9. LoyalPsycho -> dragonwomen
10. TUTM -> dragonfriend
11. pierre the pieter -> dragonwomen
13. DragonGoesOppai/fam -> cryptic
17. Pietvanl -> loyal
18. Jessica -> Time

Er werd gestemd en gediscussieerd en er werd besloten dat er een draak het leven moest laten!

Dragonfriend is jullie Lynch hij was
Wolf!
Als loyal wof is, is draakje dit ook.
Als dragonwoman wof is dan is draakje een hoedje.

Oftewel ik ben nu een goedje? Of ging het enkel de andere kant op?
 

DeletedUser65921

Guest
Wat een onzin dit.
Die paar argumenten die gegeven werden doe ik ook of zelfs meer als goedje :redface::redface::redface:
 

DeletedUser76681

Guest
~ lunch dag 4 ~

Maar nagenoeg werd na de hongerstaking en de guitig aantal braakballen het tijd om eens deftig te eten.

Al snel hadden ze een sappig vleesje gezien. Dus van de honger kwamen ze zeker niet om! Beetje extra maakt het net af om de nacht weer door te brengen.

Castiel werd de lunch hij was
doodsheks
 

DeletedUser17472

Guest
Wat een rare lunch.

Ik ga morgen in ieder geval Dragon teruglezen. Cryptic blijft 1 van mijn verdachten en ook Time staat nog steeds op mijn lijstje.
 
Reactiescore
2.193
Nou daar gaat me.verdachten ...kan nu wel aannemen time en dz toch goedjes vermoedelijk

Door werk was ik te laat met stemmen dus stond ie nog op dragonwoman.

En ja dat is hoedje maar ga nondeju niet negeren. Ik ben een doorbijter, en mijn andere statement klopte wel.

Dz bewezen, tutm bewezen, dragonwoman bewezen, fam legit claim.

Doei wofjes
 

DeletedUser74005

Guest
1. .TimeForPlanB
3. Hopeful/TheEternity
4. Dragonwoman
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
10. TUTM
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

Goedjes (infectie buiten beschouwing gelaten):

1. .TimeforplanB - Vanwege eerder genoemde redenen (zie vorige analyse)
4. Dragonwoman - Draakje bashte heel erg op haar. Daarbij geloof ik niet dat zij slechtje kan zijn vanwege haar gedrag van vanavond.
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar - Zit al vanaf dag 1/2 op Draakje. Samen met TUTM deze lynch gestuurd, dus confirmed goedje.
10. TUTM - confirmed slet
13. DragonGoesOppai/Famdecibel - DO

Dan houd je over:

3. Hopeful/TheEternity
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
17. Pietvanl
18. Jessica

Hierbij wil ik afraden om op TheEternity te stemmen vanwege eerder genoemde redenen. Daarbij vind ik het gedrag van Jessica ook eerder dat van een goedjes-Jessica, dus zie ik haar liever ook niet gelyncht worden. De volgende spelers blijven dan over:

8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
17. Pietvanl

Loyal stemde uiteindelijk niet op Draakje en Draakje stemde pas heel laat (ja hij was aan het babysitten, maar als nog had ie zijn stem al veel eerder kunnen zetten, want hij was wel aanwezig) op Loyal, dus voor nu lijkt LoyalPsycho het beste lynchtarget. Pierre en Piet kan ik eerlijk gezegd nog niet pijlen. De kans dat een van hen wolf is, als Loyal wolf is, is alleen niet heel groot, aangezien we dan al 3 beginwolven hebben. Het hangt er nu even van af of Loyal een infectiewolf is of niet.
 

DeletedUser77141

Guest
hmm de lunch snap ik ik deels.
je bent zeker dat je een goedje pakt. en met tutm en fam zijn er nog 2 bewezen goedjes die je kan infecteren.
Alleen had ik zelf dan wel voor een onbekend goedje gekozen aangezien er ook geen welp meer in zit die was na dag 3 al wolf geworden als er al 2 waren...
 

DeletedUser77141

Guest
Op basis van?
ik heb hierbij gekeken naar de bewezen goedjes, die kan je afstrepen,
samen met loyal en draakje had k nog 6 spelers over. die andere 4 deden er nu niet toe.

draakje heeft mij goed voor de gek gehouden vond hem echt goede opmerkingen maken, en dan heb ik het niet jagen op dragon woman, maar ook inhoudelijk goede post vandaar dat ik op loya ging met mn stem.
 

DeletedUser77898

Guest
Loyal alvast. Lijkt me wel duidelijk he mensen :) Ben morgen weer online!
 

DeletedUser78769

Guest
~ Klaagmuur ~

Even tijd voor wat extra info, ik heb mijn drankje gebruikt op nacht 1.
Kusjes
De levensheks
 

DeletedUser76198

Guest
1. .TimeForPlanB
3. Hopeful/TheEternity
4. Dragonwoman
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
10. TUTM
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

Goedjes (infectie buiten beschouwing gelaten):

1. .TimeforplanB - Vanwege eerder genoemde redenen (zie vorige analyse)
4. Dragonwoman - Draakje bashte heel erg op haar. Daarbij geloof ik niet dat zij slechtje kan zijn vanwege haar gedrag van vanavond.
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar - Zit al vanaf dag 1/2 op Draakje. Samen met TUTM deze lynch gestuurd, dus confirmed goedje.
10. TUTM - confirmed slet
13. DragonGoesOppai/Famdecibel - DO

Dan houd je over:

3. Hopeful/TheEternity
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
17. Pietvanl
18. Jessica

Hierbij wil ik afraden om op TheEternity te stemmen vanwege eerder genoemde redenen. Daarbij vind ik het gedrag van Jessica ook eerder dat van een goedjes-Jessica, dus zie ik haar liever ook niet gelyncht worden. De volgende spelers blijven dan over:

8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
17. Pietvanl

Loyal stemde uiteindelijk niet op Draakje en Draakje stemde pas heel laat (ja hij was aan het babysitten, maar als nog had ie zijn stem al veel eerder kunnen zetten, want hij was wel aanwezig) op Loyal, dus voor nu lijkt LoyalPsycho het beste lynchtarget. Pierre en Piet kan ik eerlijk gezegd nog niet pijlen. De kans dat een van hen wolf is, als Loyal wolf is, is alleen niet heel groot, aangezien we dan al 3 beginwolven hebben. Het hangt er nu even van af of Loyal een infectiewolf is of niet.

Holy shit Gijs jij ziet spoken. Leuk hoe je meteen een groot deel als goedje erbij zet zodat ze eerder met je meestemmen :D benieuwd of daar morgen dan 1-2 spelers plotseling van weg zijn onder het mum van 'toch niet zeker'

Weppen zijn er niet meer en bij het doodgaan van een wof ben ik er vrij zeker van dat er al geïnfecteerd is. Dus waarom claimed nu niet iedereen? Mijn rage bericht omdat ik dacht dat je een lynch op me al had doorgepushed komt ook zo.
 

DeletedUser78825

Guest
ik heb hierbij gekeken naar de bewezen goedjes, die kan je afstrepen,
samen met loyal en draakje had k nog 6 spelers over. die andere 4 deden er nu niet toe.

draakje heeft mij goed voor de gek gehouden vond hem echt goede opmerkingen maken, en dan heb ik het niet jagen op dragon woman, maar ook inhoudelijk goede post vandaar dat ik op loya ging met mn stem.

Ik heb het over waarom ik verdacht sta bij jou.

Wat een rare lunch.

Ik ga morgen in ieder geval Dragon teruglezen. Cryptic blijft 1 van mijn verdachten en ook Time staat nog steeds op mijn lijstje.

Op basis van? Dat ik zogezegd verwarring zaai en anders speel dan anders?

Vorige ronde speel ik ook even agressief, al dan niet agressiever aangezien ik toen letterlijk op dag 1 gebeuld heb.
 
Bovenaan