[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser77898

Guest
Haal mijn post er maar gerust bij. Be my guest.

Ik ben vrij zeker dat lager als dit niet kan:

01cbf5a7fc7ab2c86e0db95fb7080028.png
Ik laat het hierbij. Excuses aan fam iig.
 
Reactiescore
93
Dus als ik het goed heb nog 2 wolven? Krijgen we het te horen als we de geinfecteerde lynchen? Of staat er dan ook gewoon wolf?
Ik zal mijn stem dan maar plaatsen aangezien ik het gevoel heb dat er vandaag nog weinig gaat veranderen. Dan wachten we lynch en lunch af en staan we hopelijk een stuk verder.

Voor eerder genoemde redenen (zelfde als gisteren) stem ik op Loyal
Als een geïnfecteerde wolf dood gaat staat er enkel wolf. De oude rol vervalt volledig wanneer ze geïnfecteerd worden
 

DeletedUser77898

Guest
30adada7ec0d291ab93c562dd3c8e330.png


Deze post aanhalen in een verdenking slaat letterlijk nergens op. Waarom zou je iemand verdenken op basis van dit, nota bene op dag 1?




ed7f3ace86d58e6b03848c05455f0d9f.png


Zijn stem heeft nooit op NITS gestaan voor Dag 1, dus ik denk dat ook hier de kracht van jouw argument zwak is. Ik ga zelf ook nooit stemmen op iemand als ik verwacht dat de stem fout is.




Hier begin ik letterlijk te denken dat jij een blinde troll bent in alle eerlijkheid.

45caaa61558eab6729adf0aff5df4e8a.png


Op de eerste dag zo makkelijk een goedje verliezen, door mensen die gewoon meestemmen is gewoon kut. Hier gaat het dus over de lynch. Hier is vrij weinig informatie gekomen voordat de stemming begon, dus ik begrijp dat hij het een kutdag noemt. Verder, hij draait niet compleet om en zegt letterlijk "LUNCH IS IDEAAL EN EEN LEKKERE WIN". Hierbij praat hij specifiek over de LUNCH. Of moet het in lettergrootte 400 staan voor je?




Zwak argument. Eigenlijk niet eens mijn tijd waard. Lees maar wat bold is. Gebruik het niet als je denkt dat het toch niets specifiek tegen jou was maar eerder gewoon een regel die in zijn hoofd op kwam.



Ik ben degene die op dag 1 op RD is gegaan, wat ik al heb aangehaald en waar jij (zoals je echt wel veel te veel doet naar mijn mening) besluit om gewoon geen antwoord te geven. Get your fucking facts straight.



Verder, de screenshot van Dragonwoman ontkracht je hele post over dat Castiel eerste zou zijn voor deze dag zelf.







Makkelijk te zeggen nu RD zijn rol bekend is. Maar, het is geen netwerk ronde dus je had totaal geen zicht op zijn rol. Jammer hoor! Zwak argument nummer ikbendetelalkwijtondertussen.



Trolling much?



Maar, jij was toch zo overtuigd van Castiel? Dan maakt het toch niet uit of er meer kans is? Jij bent degene die overtuigd is, handel er dan ook naar.





Claimbait.





Claimbait use.





Waar the fuck slaat dit zelfs op? Was Castiel eerst niet sowieso een wolf?













Deze hele reeks is gewoon een shitfest. Als je 100% overtuigd bent, en zelf aanhaalt op speciaaltje dat hij 'een speciale wolf is', maar toch nog zijn claim gaat baiten om dan je stem van hem af te halen, ben je echt niet de slimste thuis.











Jij verdenkt mij, sinds je lange shitpost maar hier noem je mijn naam nog niet eens. Het feit dat iemand vervangen heeft aanhalen bij een verdenking is nog zoiets wat mij echt doet facepalmen. Is fam dan ook verdacht? Juissssssssssst.



Ik dacht dat jij hem geloofde? Ga je hem toch nog aanvallen.

Let zelf eens op hoe je post. Daarom staat mijn stem op jou. Maar, niet dat ik antwoord van je verwacht hoor. Ben het al gewoon ondertussen dat jij alleen antwoord op dingen waar je zelf graag op antwoord :)
Toch nog even besloten te reageren op Cryptic. Hoe ik op Fam reageerde is inderdaad niet netjes en dat moet ik niet zo doen. Maar hoe Cryptic zich zonder reden tegen mij opstelt vind ik zelf ook belachelijk. Als dit 1 x is, helemaal prima. Maar Cryptic loopt elke dag op mij te zeuren en zeiken en doen. Dat is al zo sinds dag 1. Als we het dan gaan hebben over normaal doen, vind ik dat hij hier ook op aangesproken moet worden. Zal er even een paar zinnen uitlichten:

- "Hier begin ik letterlijk te denken dat jij een blinde troll bent in alle eerlijkheid."
- "Of moet het in lettergrootte 400 staan voor je?"
- "Get your fucking facts straight."
- "Jammer hoor! Zwak argument nummer ikbendetelalkwijtondertussen."
- "Trolling much?"
- "Jij bent degene die overtuigd is, handel er dan ook naar."
- "Waar the fuck slaat dit zelfs op?"
- "Deze hele reeks is gewoon een shitfest."
- "ben je echt niet de slimste thuis."
- "Jij verdenkt mij, sinds je lange shitpost maar hier noem je mijn naam nog niet eens."

Al deze zinnen zijn voorbeelden van taalgebruik dat onrespectvol is in mijn ogen. Omdat ik dit niet pik heb ik hier met soortgelijke termen in een post erna op geantwoord. Het feit dat er nu opeens op mij wordt gereageerd als ik iets niet netjes post en hier niks van word gezegd, vind ik erg jammer. Heb voor deze post niks raars gedaan en alleen maar nette posts gemaakt en geprobeerd bij te dragen aan het spel op mijn manier. Dat @Cryptic hier vervolgens niet tegen kan, vind ik geen reden om zo te mogen reageren.

Aangezien ik het de komende tijd erg druk ga krijgen en weinig zin heb om met zo iemand te spelen + mensen die daarin mee gaan, heb ik besloten helemaal te stoppen met wvw. Jullie zullen mij hier dan ook niet meer zien. Dit potje schrijf ik mij uit en jullie mogen mij dood laten vallen.

Veel plezier nog allemaal en groetjes, TUTM
 

DeletedUser79170

Guest
Ik ga sowieso niet oordelen op wat er in de eerste dagen gebeurd is omdat ik er toen niet was. Ik vond je reactie over Fam haar verdenking gewoon heel erg ondermaats. Ik zou dan ook oproepen je gewoon niet uit te schrijven, mekaar gerust te laten en enkel nog onderbouwde spelgerelateerde verdenkingen over mekaar te plaatsen. Wat Cryptic postte was zeker ook niet altijd netjes en onnodig maar jullie jutten mekaar enkel maar op door mekaar te blijven uitdagen en er dan nog op te reageren. Ik zou liefst gewoon nog een leuk potje hebben dat andere mensen warm maakt om de volgende keer ook mee te doen maar op deze manier gaat het niet lukken. Dus man (or woman) up en ga wat wolven vangen.
 

DeletedUser78825

Guest
Toch nog even besloten te reageren op Cryptic. Hoe ik op Fam reageerde is inderdaad niet netjes en dat moet ik niet zo doen. Maar hoe Cryptic zich zonder reden tegen mij opstelt vind ik zelf ook belachelijk. Als dit 1 x is, helemaal prima. Maar Cryptic loopt elke dag op mij te zeuren en zeiken en doen. Dat is al zo sinds dag 1. Als we het dan gaan hebben over normaal doen, vind ik dat hij hier ook op aangesproken moet worden. Zal er even een paar zinnen uitlichten:

- "Hier begin ik letterlijk te denken dat jij een blinde troll bent in alle eerlijkheid."
- "Of moet het in lettergrootte 400 staan voor je?"
- "Get your fucking facts straight."
- "Jammer hoor! Zwak argument nummer ikbendetelalkwijtondertussen."
- "Trolling much?"
- "Jij bent degene die overtuigd is, handel er dan ook naar."
- "Waar the fuck slaat dit zelfs op?"
- "Deze hele reeks is gewoon een shitfest."
- "ben je echt niet de slimste thuis."
- "Jij verdenkt mij, sinds je lange shitpost maar hier noem je mijn naam nog niet eens."

Al deze zinnen zijn voorbeelden van taalgebruik dat onrespectvol is in mijn ogen. Omdat ik dit niet pik heb ik hier met soortgelijke termen in een post erna op geantwoord. Het feit dat er nu opeens op mij wordt gereageerd als ik iets niet netjes post en hier niks van word gezegd, vind ik erg jammer. Heb voor deze post niks raars gedaan en alleen maar nette posts gemaakt en geprobeerd bij te dragen aan het spel op mijn manier. Dat @Cryptic hier vervolgens niet tegen kan, vind ik geen reden om zo te mogen reageren.

Aangezien ik het de komende tijd erg druk ga krijgen en weinig zin heb om met zo iemand te spelen + mensen die daarin mee gaan, heb ik besloten helemaal te stoppen met wvw. Jullie zullen mij hier dan ook niet meer zien. Dit potje schrijf ik mij uit en jullie mogen mij dood laten vallen.

Veel plezier nog allemaal en groetjes, TUTM

Ik weet dat er bepaalde uitspraken bij zitten die ik anders had kunnen verwoorden maar ze zijn heus niet allemaal onrespectvol. Maar dat wil ik nu even in het midden laten.

Het was totaal niet mijn intentie om jou de zin doen te verliezen in het spel, en al helemaal niet om jou te doen stoppen met WvW te spelen. Ik zou net het liefst meer mensen hebben die hier WvW komen spelen.

Dus, ik zal niet meer op je in gaan, tenzij dat het spel gerelateerd is. Dus, dan kunnen we nu gewoon verder spelen.
 

DeletedUser77898

Guest
Ik weet dat er bepaalde uitspraken bij zitten die ik anders had kunnen verwoorden maar ze zijn heus niet allemaal onrespectvol. Maar dat wil ik nu even in het midden laten.

Het was totaal niet mijn intentie om jou de zin doen te verliezen in het spel, en al helemaal niet om jou te doen stoppen met WvW te spelen. Ik zou net het liefst meer mensen hebben die hier WvW komen spelen.

Dus, ik zal niet meer op je in gaan, tenzij dat het spel gerelateerd is. Dus, dan kunnen we nu gewoon verder spelen.
prima ik zal dit potje afmaken. Alleen spel gerelateerd. Ben iig zaterdag en zondag al de hele dag weg, dus zal niet meer zo actief zijn als eerst.
 
Reactiescore
93
Aangezien ik ga zwemmen en pas om 21:45 (met geluk) weer op laptop ben alvast lynchstem

Ik ben het ermee eens dat Loyal en Dragonfriend aardig bij elkaar leken te passen, daarom Loyal
 

DeletedUser77898

Guest
@TurnUpTheMusic Heb jij trouwens een idee waar Loyal het over had met zijn post over dat lachen? Aangezien je het geliked had. Wou weten of jij misschien een idee had waar hij het over zou kunnen hebben aangezien hij zelf niets meer heeft gezegd.
Ik had het geliked omdat ik het grappig vond dat dit zijn enige verdediging is. Ik denk dat de kans 90% is dat hij wolf is. Anders is er wel iets heel vreemds gaande en moeten we helemaal opnieuw gaan zoeken bij andere mensen. Denk dus niet dat er iets gaande is.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik had het geliked omdat ik het grappig vond dat dit zijn enige verdediging is. Ik denk dat de kans 90% is dat hij wolf is. Anders is er wel iets heel vreemds gaande en moeten we helemaal opnieuw gaan zoeken bij andere mensen. Denk dus niet dat er iets gaande is.

Fair enough. Dacht misschien dat ik ergens iets gemist had.
 

DeletedUser77141

Guest
Loyal

een andere stem heeft momenteel weinig waarde, al ik wel mn bedenkingen na de 2 post van vanmidag/avond.
toch een beetje een claim op een goedje, maar zie weinig verdediging.

was het een laatste stuiptrek van een wolf of de laatste zucht van een goedje om er toch nog wat aan proberen te doen maar geen puf meer hebben na 2 dagen verdedigen....
 
Bovenaan