[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser69772

Guest
Ik kom nog net even kijken voor de DL, jammer dat sommigen zich laten vangen door wolf(ven) die ze vertrouwen :)

gg wp

Maar vond het superleuk voor dit eerste potje, dat er nog mogen volgen :)
 
Reactiescore
2.193
Als je geen argumenten geeft waarom iemand wolf is, dan kunnen wij er weinig aan doen. Argumentatie spreekt je tegen.

Goed om te horen dat je het leuk vond! :)
 

DeletedUser69772

Guest
Als je geen argumenten geeft waarom iemand wolf is, dan kunnen wij er weinig aan doen. Argumentatie spreekt je tegen.

Goed om te horen dat je het leuk vond! :)

sorry time, ik heb geprobeerd, maar het is meer gevoel dan zekerheid. dat is moeilijk om te bewijzen (hier moet ik nog aan werken xD)
 
Reactiescore
2.193
Voor het geval dat ik lunch ben: Eerst de onbewezen eruit en wanneer je een normale wolf/welp lynched is er geen infectie dus blijf je bij de onbewezen.

Is het een infectiewolf, dan is de kans groot dat Fam of Rick infectie is. Capri zou ook kunnen maar die is als laatste gezien.
 
Reactiescore
2.193
Rick is niet logisch trouwens want als goed is wisten enkel ik en blaasje daarvan dus was geen bewezen goedje.
 

DeletedUser17472

Guest
Ze hebben meer aan jou als wolf dan aan mij. Jij was degene die sander en jenske als laatste wilde lynchen, terwijl 1, van de twee zeker wolf is. Is dedman goed, dan ga ik morgen voor sander
 

DeletedUser17472

Guest
@time Voor mij ben enkel jij bewezen hoor. Minoor heeft hier niets gezegd. Is alleen mond op mond info
 
Reactiescore
2.193
maar ik bewijs capri en Rick dankzij blaasje.

Ik acht de kans op infectie klein dus gewoon lijstje afgaan begrepen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dag 7 Lynch en Lunch

3. Capricorno --> Dedman
4. Jenskeuh --> Dedman
6. Famdecibel --> Dedman
13. Rick --> Sander --> Dedman
15. Sander --> Dedman
16. Dedman --> Sander
21. Time --> Sander --> Dedman
25. donkergat --> Dedman

7 x Dedman
1 x Sander

Dedman is de lynch, hij was Burger.

Sander14 is de lunch, hij was Wolf.

Sorry, geen verhaaltje, jullie weten waarom.
 

DeletedUser17472

Guest
Nou, Jenske heeft gezegd dat hij en sander wolven waren.... Misschien geen trol?
 
Bovenaan