[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser8414

Guest
Sander, ik wist het :D

Donkergat dus inderdaad.

Wat jij wil Kenneth.

ZWARTE DOOD
 
Reactiescore
2.181
Luister, het is nu duidelijk dat er geen infectie is dus Het is of Jens of Donkergat.

Jens heeft zwarte dood geclaimd dus wat kan je nu doen. Deze dag afwachten of het gewoon opgeven en niet een hele dag laten afwachten :)

Winnen doen we sws, vooral nu.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik denk dat er wel infectie wolf is namelijk donkergat, ik geloof niet in Sander als beginwolf. Al maakt dat allemaal niet uit.

Moest ik wolf zijn gaf ik wel op want dan was ik idd kansloos.

Donkergat
 

DeletedUser78303

Guest
Nou lieve schattige supergoedjes. Bij deze hebben jullie gewonnen. Ik laat het prachtig verhaaltypen over aan Castiel, die is daar een topper in. Wij wolven vertellen graag in de chat hoeveel pech we dit potje wel niet gehad hebben (was echt enorm). Ik, de laatste wolf geef hierbij op.

Goed gespeeld allemaal! Op nog veel leuke potjes! (waar ik actiever ben)
 

Deleted User - 2075062

Guest
En dan beëindig ik bij deze het spel door Donkergat dood te laten vallen.

Het is een privilege geweest dit potje te mogen leiden. Het ging niet helemaal zoals ik hoopte dat het zou gaan maar daar kon weinig aan gedaan worden helaas. Ik heb genoten van het spel en van de wendingen die sommige rollen erin gesmeten hebben. Ook het semi-netwerken is aardig aangeslagen in mijn ogen, prima alternatief voor netwerkpotjes want met 62 pagina's in 7 dagen hebben we het zeker niet slecht gedaan.

Hoop in de toekomst nog is een potje te leiden en hoop dan wel de tijd te hebben om alle verhaaltjes gewoon af te typen. Misschien dat Gijs vanavond nog inspiratie heeft en dat er nog een eindpost komt voor dit potje en de verhaaltjes daarin.

Het goed heeft gezegevierd, ondanks vele verliezen hebben Ichabod Crane en de andere goeden de demonen weer verslagen net als in 1781.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik was gewoon burger :eek:

Was donkergat nu eigenlijk gewone wolf of infectiewolf?

Ik heb wel fantastisch gespeeld.:cool:
 

DeletedUser73803

Guest
Wil dus even kwijt dat @WatBlaasJeInMijnOor? een tering geluksvogel is.

Hij was op dag 1 gewelpt op Holle, maar de huidenwisselaar wisselde toevallig met hem waardoor de welp niet goed was en hij nog leefde. Aangezien de hele welpentactiek holle eruit werken was, ging dat dus meteen gigantisch fout.

Eindelijk kan ik het zeggen.

En ik heb er geen moment bij stilgestaan dat dat mogelijk was, ik heb zelfs gedacht dat er gewoon geen Holle in zat :p
Goedjes kwamen soms goed weg, maar hebben natuurlijk ook gewoon goed gespeeld.
 

DeletedUser76681

Guest
Opscheppers :rolleyes:

Thanks Castiel en DZ heb er van genoten vooral de verhaaltjes waren Top!
 

DeletedUser17472

Guest
en fam geloof je nu wel dat ik geen infectie ben (rofl)
Ja, nu wel. Maar je deed zo raar en ik was deze ronde zo moe :(

Ons eerste gesprek voelde goed, maar ik durfde nog geen risico te nemen, vandaar dat je mijn drankjes in etappes kreeg. Je hebt ze super benut. Thnx. Ook dat je me meteen je rol toevertrouwde. Het was de ideale e rol om die drankjes aan te geven. Ik durfde die (je rol) met niemand te delen en maar goed ook, ik heb na jou enkel met wolven genetwerkt :p Beiden heb ik in dat gesprek gezegd dat ik ze niet vertrouwde omdat ze wolf/wof waren.
Ik vond mijn rol niet leuk en dat hebben DZ en Castiel moeten aanhoren. Sorry heren en bedankt voor jullie geduld.

Thnx voor de leiding van dit rondje. Ik schrijf dit speciaal voor jullie op deze tijd. Dat is jullie verhaaltjestijd, dus jullie zijn nu vast ook wakker.

De komende ronden ga ik echt proberen afstand te nemen om tot rust te komen, vandaar dat ik op de vervanglijst sta. Ik hoop niet nodig te zijn. Veel succes allemaal.
 
Bovenaan