[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser73803

Guest
Uhm, waarom werd mijn theorie op Capri compleet genegeerd?

@dark-knight leg is uit, hoe merk jij dat Capri hetzelfde speelt als normaliter als goedje?

De bewijslast ligt in dezen helemaal niet bij mij hoor, maar goed, hier komt het. Jij verklaart dat Capri anders speelt dan normaal als goedje, ik kan me daar echter totaal niet in vinden. Capri heeft een erg typische manier van spelen en op die manier speelt zij nu gewoon weer.
Jij zegt over het spel van Capri deze ronde
slechte theorieën en makkelijke verdenkingen
, daar kan ik me echter totaal niet in vinden. Capri maakt lange verdenkingsposts met goede en duidelijk uitgelegde theorieën, precies zoals ik Capri ken. Daarnaast zie ik haar niet met makkelijke verdenkingen komen. Makkelijke verdenkingen zijn in mijn ogen verdenkingen die met 1 zinnetje onderbouwing op een simpel target gaan, denk aan meeloopstemmen zoals die van gisteren op Tigor, daar heb ik Capri toch echt niet op kunnen betrappen dit potje.

Wat mij nog meer opvalt, is dat jij Capri al van voordat zij haar eerste post maakte aan het aanvallen bent. Toen ik mijn post maakte over wie ik BM wilde maken, kreeg ik meteen een reactie van jou:

Goed om je weer te zien DK. Van deze lijst wil ik mijzelf als beste kandidaat naar voren schuiven. #arrogant. Maar dat komt meer omdat ik van hen als enige nog redelijk constant mee doe en altijd actief. Capri is een inactief tienermeisje geworden.

Het valt me dus op dat je vanaf het begin al bezig bent met het aanvallen/onderuit halen van geloofwaardigheid van Capri, zonder dat Capri überhaupt al iets had gezegd. Dit doe je verder niet met goed gefundeerde posts die ik normaal van je gewend ben, dit komt voornamelijk van loze kreten: "Capri is inactief" "Capri speelt niet zoals ze normaal doet".

Dan zal ik verder wel nog een kanttekening plaatsen bij wat ik hierboven allemaal zeg. Hoewel ik Capri haar speelstijl vind lijken op haar gewoonlijke speelstijl, wil ik haar nog absoluut niet vrijspreken. Ik heb tot zover van Capri nog niets verdachts gezien, maar zodra hier verandering in komt, zal Capri absoluut in mijn lijstje met verdachten terecht komen. Op dit moment is dat nog niet zo.
 

DeletedUser77103

Guest
Sorry sorry sorry

Gister was ik er niet, heb geen kansen gehad om tussendoor bij te lezen. Gisteravond bingo tot 23u dusja als ik dan wvw zou kijken mis ik nummertjes op mijn blaadje, niet slim. Daarbij heb ik veel slechter internet op de camping dan ik had verwacht te hebben, dus is het wachten op verbinding om te kunnen lezen en reageren hier.
Ik kwam voorbij een aantal verdenkingen op mij, vanwege mijn inactiviteit, reden staat hierboven ietwat uitgelegd. Normaal als ik drukker ben, zoals @dragonfriend723 zegt, ben ik nog steeds veel aanwezig, echter ben ik dan niet op vakantie. Sorry Lau, maar in het zwembad kan ik niet wvwen aangezien mijn telefoon dan blub zegt en in tegenstelling tot de potjes die je met mij speelde toen heb ik nu ook een kleintje om achteraan te rennen en dat beperkt me ook flink in tijd voor wvw.
Is geen excuus, als je weet dat je geen tijd hebt moet je je niet inschrijven, dat weet ik. Echter had ik meer tijd verwacht en vooral een goede verbinding en met name dit laatste is de grootste boosdoener
 

DeletedUser72524

Guest
Ik reageer hier op en zal later op de rest reageren waar ik gisteravond op wilde reageren. Heb wel een drukke dag vandaag, dus hopelijk kan ik tijd er voor in plannen :p.

Sander, dan herken je me niet zo goed als wolf als je denkt. Waarom heb ik trouwens slechte theorieën, in meervoud? Ik wil jouw reactie wel eens horen op wat ik over Time postte.

Makkelijke verdenkingen? Op welke manier zijn ze makkelijk. Ze zijn niet op de makkelijkste slachtoffers, dus leg maar uit op welke manier ze makkelijk zijn.
Als je dan toch potjes terugzoekt om te kijken of Jessica vaker op actieve spelers stemt op dag 1, zoek dan gelijk even terug hoevaak ik het over de lunch heb als ik slechtje ben. Ik denk dat ik hoogstens zeg dat het sportieve lunches zijn, en verder niks.
Ik stemde vlak voor de dl, dat klopt, maar ik heb echt niet geregistreerd wat ik toen precies heb gelezen.
En leg maar uit wat er niet klopt aan mijn verdediging.

Aah ja dat meervoudsvorm was een foutje, 1 theorie op Rick. Als wof vind ik dat je vaak een makkelijke oplossing zoekt. Iemand proberen te verdenken omdat een lunch-target op hem stemt vind ik dan ook atypisch en dan ook atypisch Capri omdat het TE makkelijk is. Wat ik niet vind kloppen aan jouw verdediging is dat jij zogenaamd de tijd bent vergeten, terwijl jij normaal redelijk precies bent.

De bewijslast ligt in dezen helemaal niet bij mij hoor, maar goed, hier komt het. Jij verklaart dat Capri anders speelt dan normaal als goedje, ik kan me daar echter totaal niet in vinden. Capri heeft een erg typische manier van spelen en op die manier speelt zij nu gewoon weer.
Jij zegt over het spel van Capri deze ronde , daar kan ik me echter totaal niet in vinden. Capri maakt lange verdenkingsposts met goede en duidelijk uitgelegde theorieën, precies zoals ik Capri ken. Daarnaast zie ik haar niet met makkelijke verdenkingen komen. Makkelijke verdenkingen zijn in mijn ogen verdenkingen die met 1 zinnetje onderbouwing op een simpel target gaan, denk aan meeloopstemmen zoals die van gisteren op Tigor, daar heb ik Capri toch echt niet op kunnen betrappen dit potje.

Wat mij nog meer opvalt, is dat jij Capri al van voordat zij haar eerste post maakte aan het aanvallen bent. Toen ik mijn post maakte over wie ik BM wilde maken, kreeg ik meteen een reactie van jou:



Het valt me dus op dat je vanaf het begin al bezig bent met het aanvallen/onderuit halen van geloofwaardigheid van Capri, zonder dat Capri überhaupt al iets had gezegd. Dit doe je verder niet met goed gefundeerde posts die ik normaal van je gewend ben, dit komt voornamelijk van loze kreten: "Capri is inactief" "Capri speelt niet zoals ze normaal doet".

Dan zal ik verder wel nog een kanttekening plaatsen bij wat ik hierboven allemaal zeg. Hoewel ik Capri haar speelstijl vind lijken op haar gewoonlijke speelstijl, wil ik haar nog absoluut niet vrijspreken. Ik heb tot zover van Capri nog niets verdachts gezien, maar zodra hier verandering in komt, zal Capri absoluut in mijn lijstje met verdachten terecht komen. Op dit moment is dat nog niet zo.

Wat een onzin zeg haha. Misschien achteraf, zal van dag 2 Capri opnieuw moeten analyseren, kijken of het weer gemakkelijk is, maar haar verdenking/sturing op Rick was echt veel te makkelijk. Een lunch gebruiken dat ben ik niet van haar gewend.

Dat ik Capri vanaf het begin aanval? Wat een onzin dit was mijn eerste verdenking op haar. Waar baseer jij dit op?
 

DeletedUser73803

Guest
Wat een onzin zeg haha. Misschien achteraf, zal van dag 2 Capri opnieuw moeten analyseren, kijken of het weer gemakkelijk is, maar haar verdenking/sturing op Rick was echt veel te makkelijk. Een lunch gebruiken dat ben ik niet van haar gewend.

Dat ik Capri vanaf het begin aanval? Wat een onzin dit was mijn eerste verdenking op haar. Waar baseer jij dit op?

Fantastische verdediging, uitmuntend, "wat een onzin, wat een onzin". Uitstekend verweer natuurlijk.
Je zit de geloofwaardigheid van Capri al van begin af aan onderuit te halen, ten eerste met je "capri is inactief geworden" en vervolgens kom je met een theorie gebaseerd op niks.
Ja, dan val je capri al vanaf het begin aan.
En waarom zou je een lunch niet mogen gebruiken in je verdenking? Dat is al zo ongelooflijk vaak gebeurd in het verleden en tevens vaak genoeg met resultaat.

Je verweer is verder een typisch wolven verweer, gewoon de geloofwaardigheid van iedereen die het met je oneens is onderuit halen. Maar enkel door te zeggen dat het onzin is ga je er niet mee wegkomen.

Je wordt steeds verdachter voor mij Sander.
 

DeletedUser18987

Guest
Sorry sorry sorry

Gister was ik er niet, heb geen kansen gehad om tussendoor bij te lezen. Gisteravond bingo tot 23u dusja als ik dan wvw zou kijken mis ik nummertjes op mijn blaadje, niet slim. Daarbij heb ik veel slechter internet op de camping dan ik had verwacht te hebben, dus is het wachten op verbinding om te kunnen lezen en reageren hier.
Ik kwam voorbij een aantal verdenkingen op mij, vanwege mijn inactiviteit, reden staat hierboven ietwat uitgelegd. Normaal als ik drukker ben, zoals @dragonfriend723 zegt, ben ik nog steeds veel aanwezig, echter ben ik dan niet op vakantie. Sorry Lau, maar in het zwembad kan ik niet wvwen aangezien mijn telefoon dan blub zegt en in tegenstelling tot de potjes die je met mij speelde toen heb ik nu ook een kleintje om achteraan te rennen en dat beperkt me ook flink in tijd voor wvw.
Is geen excuus, als je weet dat je geen tijd hebt moet je je niet inschrijven, dat weet ik. Echter had ik meer tijd verwacht en vooral een goede verbinding en met name dit laatste is de grootste boosdoener

Hmm, ik wist niet dat je op vakantie was.
Dit klinkt redelijk geloofwaardig.
Hopelijk kun je vanaf nu meer online zijn.

Welke uitgebreide theorieën heeft capri gemaakt?

Volgens mij geen enkele.
Ik kan er me in ieder geval geen enkele herinneren.
Ik snap dus ook niet helemaal waarom Dark-Knight haar zo uitgebreid verdedigd.
Vind dat eigenlijk behoorlijk verdacht.
 

DeletedUser65921

Guest
Dat had ze wel gezegd hoor @Svennieboys :p Stond zelfs in mijn quote.

Maar het opmerkelijkste vond ik dan ook dat ze 's middags wel even postte gisteren maar enkel op iets heel ergs in de kantlijn, dat niet zo belangrijk was.
 

DeletedUser73803

Guest
In eerste instantie kwam ik enkel met de post dat ik Capri niet anders vond spelen dan normaal en dat ik de redenatie van Sander om op Capri te stemmen dan ook niet begreep en zelfs verdacht vond. Sander draaide het vervolgens zo, dat hij deed lijken dat ik Capri als goedje zag.
Dat deed hij in deze post:

@dark-knight leg is uit, hoe merk jij dat Capri hetzelfde speelt als normaliter als goedje?

Ik zei enkel dat ik Capri niet vreemd vond posten, waardoor ik haar niet verdacht. Nergens zei ik dat ik haar een goedje vond, ik zei enkel dat ik haar (nog) geen slechtje vond. Sander weet het zo te draaien dat het lijkt alsof ik haar blindelings vertrouw en haar wilde verdedigen.
Zoals ik toen al aanhaalde, de bewijslast ligt in die discussie in principe niet bij mij, maar bij Sander en Capri. Toch heb ik de tijd genomen om op zijn post te reageren zoals ik het zag. Een slimme tactiek van wolf Sander, om zichzelf buiten de spotlights te houden en mij en Capri verdacht te maken.

Dus samengevat, ik gaf aan dat ik Capri niet anders vind spelen dan zij normaliter doet en dat ik haar daardoor absoluut niet als een slechtje vond overkomen en ik haar dus niet eruit wilde stemmen. Sander draaide dit zo, dat het leek alsof ik Capri een goedje vond, wat ik ook nergens heb gezegd.
Ik vind het spel van Sander rondom Capri danig vreemd, dat ik op hem ga stemmen. Een vroege stem inderdaad, maar voor mij kan het weinig duidelijker worden.
 

DeletedUser64575

Guest
Na de gebeurtenissen van gisteravond een wat genetwerk stap ik af van mijn verdachte van gisteren, fam, en ga ik vandaag voor Donkergat. De theorie volgt nog.
 

DeletedUser64575

Guest
Na de gebeurtenissen van gisteravond een wat genetwerk stap ik af van mijn verdachte van gisteren, fam, en ga ik vandaag voor Donkergat. De theorie volgt nog.

Geloof het of niet, maar ons lieve donkere gat heeft slechts 3 inhoudelijke posts, als je z'n BM campagne niet meetelt. Dit is dus meer een gevoelsstem, maar ik wil toch even laten zien wat ik denk van zijn posts.

1 van zijn stemmen was een BM stem. Op zich niet heel opvallend, gezien ik zijn coach was in het beginnerspotje, maar ik weet uit ervaring dat de meeste beginners die mij voor BM stemmen wolf zijn. Waarom dit zo is, is mij een raadsel, maar het zij zo. Verder kun je hier weinig uithalen.

Omdat ik niet enorm veel potjes op dit forum heb meegespeeld, ken ik nog niet iedereens kwaliteiten. Een capabele speler die naar mijn mening elk potje goed onderbouwde posts maakte is WBJIMO. Vandaar ook mijn bm stem op deze kerl :)

Zijn dag 1 lynchstem:

Je mag niet op jezelf stemmen!

Deze stem was niet alleen tegen de regels, maar ook nog eens opvallend. Zoals we konden zien waren er op dag 1 vrij veel meelopers op Davy en hier kon Donkergat prima op meestemmen, maar hij stemt op zichzelf. Dit kan zijn doordat hij wist dat Davy goedje was en daarom niet mee wilde gaan, maar het kan ook zijn dat hij bang was in de spotlight te komen doordat hij een meeloopstem plaatste. De stem was overigens om 21:20 uur geplaatst (net na de eerste stem op Davy van Sven), dus hij had nog ruim genoeg tijd om te lezen en een normale stem te plaatsen.

Ik heb te weinig kunnen lezen wat wat is vandaag. Was op reis van Tsjechië naar Nederland, zojuist aangekomen. Echter is mijn vader ook jarig, dus we gaan nu cadeaus geven. Geen tijd, maar vooral geen internet gehad dus. Omdat ik niet graag een random stem zet ga ik nu heel eervol op mezelf. Donkergat
Morgen wel tijd, dus hoop dan wat goede inbreng te kunnen geven :)

Hier stemt Donkergat op Tigor, de burger. Hij hoopte op een reactie van Tigor, welke hij gekregen heeft. Toch heeft hij zijn stem niet veranderd. Verder hield hij zich verder buiten de huidige discussie mbt fam en Capri door deze vrij zwakke stem te plaatsen.

Ik ben tegen capri als lynch. Ze komt voor mij over als een goedje die op alle beschuldigingen een goed en oprecht antwoord heeft.
Over fam: de vorige keer dat ik met haar in een potje zat en ze beschuldigd werd van het zijn van een slechtje, verdedigde ze zich, tevergeefs, met talloze posts. Ze bleek achteraf goed te zijn. Ik kan zo even me niet fam als slechtje herinneren, maar deze kennis werkt voor mij in haar voordeel. Geen lynch stem van mij op fam dus.

Voor nu stem ik op tigor. Ze heeft vandaag, ondanks dat mensen haar verdenken, nog niks van zich laten horen. Ik hoop hiermee wat reactie te krijgen. Ook zal ik zometeen nog proberen wat meer onderbouwing te geven. :)

Zoals ik al zei is dit dus meer een gevoelsstem en heb ik heb jammer genoeg buiten deze posts om weinig om mee te werken, maar ik ik heb bij deze speler het sterkst het gevoel dat hij wolf is. Verder ben ik er vrij zeker van dat er een wolf tussen Sven/Sander/Capri zit, maar dat kan ik nog niet helemaal plaatsen.
 

DeletedUser65921

Guest
Geloof het of niet, maar ons lieve donkere gat heeft slechts 3 inhoudelijke posts, als je z'n BM campagne niet meetelt. Dit is dus meer een gevoelsstem, maar ik wil toch even laten zien wat ik denk van zijn posts.

1 van zijn stemmen was een BM stem. Op zich niet heel opvallend, gezien ik zijn coach was in het beginnerspotje, maar ik weet uit ervaring dat de meeste beginners die mij voor BM stemmen wolf zijn. Waarom dit zo is, is mij een raadsel, maar het zij zo. Verder kun je hier weinig uithalen.



Zijn dag 1 lynchstem:



Deze stem was niet alleen tegen de regels, maar ook nog eens opvallend. Zoals we konden zien waren er op dag 1 vrij veel meelopers op Davy en hier kon Donkergat prima op meestemmen, maar hij stemt op zichzelf. Dit kan zijn doordat hij wist dat Davy goedje was en daarom niet mee wilde gaan, maar het kan ook zijn dat hij bang was in de spotlight te komen doordat hij een meeloopstem plaatste. De stem was overigens om 21:20 uur geplaatst (net na de eerste stem op Davy van Sven), dus hij had nog ruim genoeg tijd om te lezen en een normale stem te plaatsen.



Hier stemt Donkergat op Tigor, de burger. Hij hoopte op een reactie van Tigor, welke hij gekregen heeft. Toch heeft hij zijn stem niet veranderd. Verder hield hij zich verder buiten de huidige discussie mbt fam en Capri door deze vrij zwakke stem te plaatsen.



Zoals ik al zei is dit dus meer een gevoelsstem en heb ik heb jammer genoeg buiten deze posts om weinig om mee te werken, maar ik ik heb bij deze speler het sterkst het gevoel dat hij wolf is. Verder ben ik er vrij zeker van dat er een wolf tussen Sven/Sander/Capri zit, maar dat kan ik nog niet helemaal plaatsen.

Volgens mij ziet dat mannetje op je profielfoto er gewoon een lekker hapje uit.

Heeft hij nog andere posts buiten dat? Jij hebt precies wat onderzoek gedaan.
 

DeletedUser64575

Guest
Volgens mij ziet dat mannetje op je profielfoto er gewoon een lekker hapje uit.

Heeft hij nog andere posts buiten dat? Jij hebt precies wat onderzoek gedaan.

Het is wel een geile ouwe bok inderdaad.

Hij had 7 posts waarvan 4 over z'n BM campagne en deze 3 posts met stemmen. Dat is het enige.
 

DeletedUser65921

Guest
Hmm ik zou denken iemand die het niet interesseert of die niet volgt, maar waarom dan zo'n bm campagne.
Hoe doet hij anders?
 

DeletedUser18987

Guest
Hmm ik zou denken iemand die het niet interesseert of die niet volgt, maar waarom dan zo'n bm campagne.
Hoe doet hij anders?

Het meest logische lijkt me dat die burgemeester-post voor hem standaard is.
Dat hij die al vaker gebruikt heeft op andere fora en gewoon klaar heeft staan.

Had inderdaad ook hoge verwachtingen van Donkergat door die post.
Hij stelt me dus behoorlijk teleur, voor niks op hem als burgemeester gestemd.
 

DeletedUser64575

Guest
Hmm ik zou denken iemand die het niet interesseert of die niet volgt, maar waarom dan zo'n bm campagne.
Hoe doet hij anders?

Hij plaatst altijd zo'n BM campagne en hij leek me in het begin ook gemotiveerd, maar nu laat hij bijna z'n gezicht niet zien. Kan prima een wolfje zijn dat op de achtergrond speelt.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik bedoelde meer, wordt hij in andere potjes na zo'n post ook zo inactief?
 

DeletedUser73803

Guest
Scherpe post WBJIMO, donkergat is een speler die je wel ziet posten, maar waar je verder geen enkele tijd aan besteedt omdat hij heel erg op de achtergrond blijft.
Ik vind het voornamelijk vreemd dat hij wel steeds stemt, maar veel uitleg of andere posts komen er van zijn kant niet. Het lijkt dus of hij zichzelf opzettelijk op de achtergrond houdt, anders zouden die stemmen ook niet komen gok ik. Ik ben nu erg benieuwd of hij vandaag ineens wel te voorschijn komt.
 
Bovenaan