[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

Reactiescore
46
Never mind. Ik volg het bij jou niet meer XD

Ik houd me wel stil XD
Als er word gezegd dat ik gister inactief was en er een meeloopstem was, en als ik dan zeg dat dat kwam omdat ik in de trein zat, zal dit wel over gister gaan denk je niet? [insert :thinking: here]

Daar heb je echter atm niet op gereageerd.
Ik had gereageerd op de samenvatting die je eronder had neergezet maar zal het dan wel in stukjejs doen ;P

Ik vond dit een redelijk zwakke theorie eigenlijk, als ik me goed herinner zeiden anderen dat ook. Toch bleef hij er op door gaan, wat wolven ook vaak doen eens ze een target gekozen hebben.
Ik zei ook niet dat het een goede theorie was, ik heb aangegeven wat me was opgevallen en waarom ik daar zelf mijn stem op zou zetten
Anders krijg ik weer gezeik over dat ik geen onderbouwing heb, wat nogal een thema lijkt te zijn dit potje

Gisteren zeer inactief, gewoon ff mee gaan.
Zoals al meerdere keren vermeld zat ik gister de hele dag in de trein, na die treinreis niet echt bepaald zin om nog iets te doen en kreeg toen via skype te horen dat er een deadline was, dus (zoals ik ook al eerder heb gezegd) had ik het snel gescanned en het argument tegen Davy toen leek me logisch en beter dan niks

Na een tijd was het dus gewoon een discussie over details als deze.

Samengevat een snelle mee loop stem gisteren en vandaag een target kiezen en details gebruiken om er toch bij te kunnen blijven.

Ik heb mijn quote hier verpest dus moet het in 2 delen doen;
1 - Die details was dat wat hij zei heel verkeerd over kwam en dat hij het woord letterlijk aan het gebruiken was als eigenlijk. Eerst leek het alsof hij mij woorden in de mond schoof, waarna hij dus zei dat hij het woord letterlijk als het woord eigenlijk gebruikte. Het spijt me voor het verdedigen voor wat op dat moment leek op het quoten van dingen van mij die ik nooit gezegd zou hebben

2 - Die mee loop stem van gister had ik al duidelijk onderbouwd, meerdere keren, maar dat zal wel
3 - Ik had inderdaad een target aangezien hij me opviel, en die details waren al niet meer bedoeld om hem als verdacht te krijgen hoor.
Maar met iemand de betekenis van letterlijk bespreken ziet er natuurlijk wel uit alsof ik hem dood wil hebben, of niet? 8^)

Beetje nutteloze post dit maar men zit weer s op me te zeiken omdat ze niet terug kunnen lezen
 

DeletedUser64575

Guest
730113
 

DeletedUser17472

Guest
Er mag vanaf nu gepost worden! De eerste deadline is morgen om 22:00 uur. We willen dan van alle spelers een BM-Stem en een LYNCH-stem zien in het topic. Daarnaast mag Groep 1 ook stuk voor stuk een spelersnaam doorgeven, waarmee zij morgen willen netwerken. (LET OP! LEES GOED DE EXTRA INSTELLINGEN!)

Daarnaast willen wij alvast vermelden dat de kans groot is dat niet alle uitslagen direct gepost zullen worden. Sommige zullen mogelijk pas 's nachts volgen. Blijf dus vooral niet extra lang wakker, als je op de uitslag zit te wachten, want het kan flink wat later worden i.v.m. ons werk ;) (maar wie weet valt dat allemaal nog wel mee...)

Heel veel succes allemaal!

Mvg. De Spelleiding
Was bekend dat het lang kon duren. Slaapwel
 

DeletedUser77710

Guest
Nee, sir thrones

Toen ik wolf was heb ik nooit de tactiek gebruikt om vroeg te stemmen en zeggen dat ik weg moest. Iedereen weet dat ik een héle slechte wolf ben haha. E

Ik zeg het heel eerlijk. Er is hier zo weinig gezegd nog, dat ik het ook niet weet op dit moment. Ik vind die pesterijen op Jenske niet leuk. Daarnaast wordt er een hoop getrolled en ik ben niet bij machte om trollen van niet trollen te onderscheiden (een bekend fam probleem). Echter, omdat ik niet weet hoe mijn avond gaat verlopen omdat mijn kids en kleinkids (de jongste komt zo ook met haar gezin), zet ik wel een stem neer. Sorry Capricorne. Word je nog actief vanavond, dan heb je kans dat ik hem nog van je af haal. Ik had zo naar je uit gekeken :(

Ja, ik herlees het potje even en erger me hier echt hard aan, jongens. Skip gewoon de dingen die gebeurd zijn en laat hem doen. Doe nou niet zo kinderachtig.

Maar maakt het dan DK een slechtje? Door dat hij overhaast op Sir stemde?

Hij hapte er idd snel op, en ook enkel op Sir. Niet echt op de andere, maar het feit dat hij vastbesloten was heeft volgens mij ook te maken dat game zo vol in de 'verdediging' ging.

Ja, dit snap ik ook niet. Er hadden al eerdere mensen gestemd, maar uitgerekend mij vindt hij verdacht? Graag zou ik ook wat meer duidelijkheid over hebben. Oftewel geef je gewoon toe dat het een random stem was @DK :D

Als je geen tijd hebt om op tijd de uitslag te posten ga dan niet leiden.

Nou nou, ik vind het echt leuk dat Gijs en Castiel dit doen! Thanks voor jullie tijd die hierin wordt gestoken, jongens!


Verder vind ik dit écht een héél moeilijk potje, kben atm ook stik kapot. Welterusten
 

DeletedUser73803

Guest
Ja, dit snap ik ook niet. Er hadden al eerdere mensen gestemd, maar uitgerekend mij vindt hij verdacht? Graag zou ik ook wat meer duidelijkheid over hebben. Oftewel geef je gewoon toe dat het een random stem was @DK :D

Nee was het niet, als je nou gewoon zou lezen zag je dat.
Ik ga er verder niet meer te veel aandacht aan besteden, op dat moment was dat het, in mijn ogen, verdachtste dat er was gebeurd. Inmiddels is daar de nodige verandering in gekomen.
 

DeletedUser77710

Guest
Olaa licht op teentjes getrapt? Ik heb net 26 pagina's gelezen, sorry dat ik nu net die post ben vergetn :x
 

DeletedUser73803

Guest
Capri inactief? Zonde, was altijd een goede speler. Dan zal mijn BM-stem niet naar haar gaan, waarschijnlijk draakje of Sander. Zal ik binnen 3 uur in ieder geval een beslissing over gemaakt hebben.

Wat lynch betreft vind ik voornamelijk de laatste Sander-stem, vanuit Sir Thrones erg opvallend. Weinig uitleg en de derde stem alweer, dus vrij simpel meelopen voor een wolf. Jammer dat hij zich niet meer kan verdedigen, daar was ik wel benieuwd naar. Afijn, tenzij er voor 3 uur nog wat heel vreemds gebeurt, zal dat waarschijnlijk mijn lynch worden.

Zo kan ik het ook, jongens ik ben er vandaag niet meer, dus jullie mogen mij allemaal niet meer verdenken!
Feit is dat de stem perfect is voor een wolf:
- Er staan al 2 stemmen op, makkelijk target om dus op mee te lopen
- Je krijgt altijd mensen die hem gaan beschermen "omdat hij zich niet kan verdedigen", in dit geval ben jij dat. Maakt je niet per se verdacht, maar stel sir thrones blijkt wolf, houd ik deze post absoluut in mijn achterhoofd.



Als je een stem plaats van moeten stemmen, dan zul je hem eerder zetten op iemand die nog geen enkele stem heeft en dus geen lynchtarget lijkt, dan op iemand die er al 2 heeft. Dat weet je zelf ook wel, je mag best een kanttekening plaatsen bij een stem op jezelf hoor, dat is niet direct counteren.
Ik vind dat Sander iets te liefjes is tegen de personen die op hem stemden en dan voornamelijk sir thrones, een stem erop hoeft niet, maar het wegwuiven is ook niet wat je moet doen. Daarom krijgt Dragonfriend mijn BM-stem.

Dat heb ik toch al een paar keer uitgelegd? De eerste stem, dedman, was een post waarin enkel 2 namen stonden en verder is hij inactief. Daar kan ik geen waardeoordeel aan hangen.
De stem van davy jones lijkt me een troll, die davy jones lijkt me überhaupt een pure troll. Niet fijn om mee te spelen, maar dat maakt hem geen wolf.

De stem van sir thrones was met onderbouwing, dus daar valt al meer uit op te maken. Daarnaast de eerder genoemde punten, o.a. dat het de derde stem en dus een perfecte meeloopstem is.


Olaa licht op teentjes getrapt? Ik heb net 26 pagina's gelezen, sorry dat ik nu net die post ben vergetn :x

Toch jammer dat je nét die post bent vergeten, het waren er namelijk 3 (tevens nog meerdere malen daarnaar terugverwezen) :rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:
 

DeletedUser74005

Guest
Headless-Horseman.jpg

Dag 2 - The Hunt


Na de sombere dag van gisteren was het moraal laag. Maar alle inwoners van Sleepy Hollow wisten dat eensgezindheid essentieel was om deze crisis te boven te komen.

Er moest gejaagd worden en er was drinkwater nodig. De burgemeester had opdracht gegeven bij elkaar te blijven dus iedereen moest mee op deze jacht.

"Is dat de manier om dit te doen?" Vroeg Benjamin Franklin. De demonen kunnen ons in de bossen makkelijker overvallen dan hier!

"Als we opsplitsen zullen ze ons makkelijk 1 voor 1 kunnen doden! We moeten slim zijn en zorgen dat iedereen altijd samen is zodat als de demonen aanvallen we ze kunnen vangen en doden!"

En zo gingen de 23 overgebleven inwoners van Wakkerdam het woud in om te jagen. De ervaren jagers zoals Betsy Ros en The Hidden One gingen voorop daar waar de onervaren inwoners achteraan bleven en elkaar nauwgelet in de gaten hielden.

Er werden verschillende herten buitgemaakt en het dorp zou weer weken kunnen leven van de bessen en het vlees en vis dat was gevangen. Iedereen was blij en gelukkig dat er niks was gebeurd vandaag. Maar het onheil zou zich op de terugweg over de groep smijten.

Sheriff Corbin liep voorop met een aantal anderen om goed te zien waar ze liepen in het donker. Maar dit bleek de grootste fout te zijn die er was! Hij/zij werd met een doffe klap onthoofd. Niemand heeft echter gezien wie het was!

De inwoners wezen allemaal in het rond wie dit gedaan had. Er was totaal geen duidelijkheid wie de dader was en de burgemeester riep om een stemming. Deze stemming kwam er en uiteindelijk en eindigde in gelijkspel. Uiteindelijk, aangezien er gelijkspel was, bepaalde de gisteren verkozen leider dat Arthur Bernard gelyncht zou worden vandaag.

Ondanks vele pogingen zijn onschuld te bewijzen halte Betsy zijn hoofd eraf.

Groep 1:
1. Mylove -->
2. pierre the pieter --> Capricorno
3. Capricorno --> Dragongoesopai
4. Jenskeuh --> TimeforplanB
5. Sir Thrones -->
6. Famdecibel --> Capricorno -> Tigor
7. DragonGoesOppai --> Gamebreaker
8. DAMN? -->
10. Jessicavd --> Dedman
11. WatBlaasJeInMijnOor? --> Famdecibel
13. Rick --> Famdecibel

Groep 2:
14. GaMe -> Tigor
15. Sander --> Capricorno
16. Dedman --> Famdecibel
17. TUTM -> Tigor
18. Dark-Knight --> TimeforplanB
19. Dragonfriend --> Mylove
20. Tigor --> TurnUpTheMusic
21. Time-> Tigor -> TurnUpTheMusic -> Dragongoesopai
22. Hopeful -> Famdecibel
23. Loyalpsycho -->
24. Svennieboys --> Jenskeuh ->Mylove
25. Donkergat --> Tigor

2x Capricorno
4x Tigor
2x Mylove
4x Famdecibel
4x Blanco
2x Dragongoesopai
1x Gamebreaker
2x TimeforplanB
1x TurnUpThemusic
1x Dedman

Tigor was de Lynch. Zij was Burger. (BM koos voor Tigor en niet voor Fam)

Dream About My Nudity was de Lunch. Hij was Martelaar.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 – A New Day Has Dawned (EVENT!)

Goedemiddag lieve participanten, hier spreekt jullie geliefde spelleiding!

Inmiddels is het alweer dag 3 en wij zijn eigenlijk bijzonder benieuwd naar wie jullie op dit moment het meest vertrouwen. Wij willen dan ook dat jullie ons dat gaan laten zien met behulp van dit event! Hoe dit in zijn werk gaat, zal hieronder toegelicht worden. Lees goed wat de bedoeling is en stel vragen, wanneer je dit nodig acht (en doet dit graag privé).

Wij verwachten van iedere nog levende speler, dat hij/zij een top 10 instuurt, die bestaat uit spelers, die hij/zij het meest vertrouwt. Aan deze top 10 zullen punten gebonden zijn en de speler, die aan het einde van de deadline de meeste punten heeft, zal een 'cadeautje' ontvangen.

Iedereen stuurt één lijstje in en dit lijstje mag NIET gewijzigd worden, nadat het ingestuurd is. Stuur je het lijstje voor de komende Lynch in en een van de mensen op je lijst sterft, dan zal dat puntenaantal komen te vervallen. Wanneer die persoon bijvoorbeeld nummer 3 is, zal niemand uiteindelijk de punten van de nummer 3 uit jouw lijstje krijgen.

Enkele harde feiten:

  • De deadline voor het inleveren van je top 10 is: maandag 7 augustus 2017 om 22:00 uur!

  • Iedereen dient correct een lijstje in te leveren, wanneer je géén lijstje inlevert, wordt je lynchstem van maandag 7 augustus ongeldig verklaard!

  • De lijstjes dienen IN HET TOPIC geplaatst te worden.

  • Een lijstje is ongeldig, wanneer het niet uit 10 namen bestaat (als een speler uit je lijst vroegtijdig sterft, is dat natuurlijk een uitzondering op deze regel en zal je lijstje wél als geldig gezien worden), het te laat is ingeleverd, het op de verkeerde manier is ingeleverd, het niet aan de vormeis voldoet. (anders wordt het een hels karwij voor de spelleiding om alles samen te voegen, dus gewoon het lijstje aan het einde van deze post overnemen en invullen en dan komt alles goed)

  • Je lijstje mag absoluut NIET bewerkt worden, nadat het gepost is.

  • Je mag je eigen naam NIET opnemen in het lijstje.
Uiteindelijk zullen er dus van iedereen lijstjes in het topic staan. Alle punten zullen na de deadline opgeteld worden en de spelers met de meeste punten zal dan een 'cadeautje' ontvangen. Dit 'cadeautje' is een JACHTGEWEER. Echter is het niet de bedoeling dat de persoon het voorwerp zelf behoudt! Hij MOET het wapen weggeven aan een andere speler. De speler, die het jachtgeweer ontvangt, zal wanneer hij sterft iemand mee kunnen nemen in zijn dood. Het is dus voor de goedjes belangrijk om dat wapen te hebben, aangezien er anders een extra lunch zal zijn! Voor de slechtjes spreekt het voor zich, dat het handig is om het wapen in handen te krijgen, zodat zij daarmee een extra goedje kunnen vermoorden.

Het volgende lijstje dienen jullie over te nemen en in te vullen:

10 punten:
9 punten:
8 punten:
7 punten:
6 punten:
5 punten:
4 punten:
3 punten:
2 punten:
1 punt:

We hopen dat alles zo duidelijk is! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij die graag, maar dan wel in een privébericht op Skype of op het forum!

Met Vriendelijke Groet,

De Spelleiding
 

DeletedUser17472

Guest
Thnx Time dat je me vertrouwde. Ik zal er vandaag voor zorgen dat dat vertrouwen niet geschaad wordt. Sorry Tigor, ik kon niet anders gisteravond.

Wat de dag vandaag gaat brengen weet ik niet. Ik moet opnieuw beginnen en de rust terug proberen te vinden. Kom later dus terug hier.
 

DeletedUser72524

Guest
Uhm, waarom werd mijn theorie op Capri compleet genegeerd?

@dark-knight leg is uit, hoe merk jij dat Capri hetzelfde speelt als normaliter als goedje?
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom reageer jij niet op mijn weerlegging?

Komt nog wel, had er serieus gisteravond op gereageerd, samen met meerdere quotes. Alleen door wat gestuntel was het weg en was te moe om te reageren. Ik vond dat van DK het meest interessant dus wilde daar meer info.
 

DeletedUser65921

Guest
Als er word gezegd dat ik gister inactief was en er een meeloopstem was, en als ik dan zeg dat dat kwam omdat ik in de trein zat, zal dit wel over gister gaan denk je niet? [insert :thinking: here]


Ik had gereageerd op de samenvatting die je eronder had neergezet maar zal het dan wel in stukjejs doen ;P


Ik zei ook niet dat het een goede theorie was, ik heb aangegeven wat me was opgevallen en waarom ik daar zelf mijn stem op zou zetten
Anders krijg ik weer gezeik over dat ik geen onderbouwing heb, wat nogal een thema lijkt te zijn dit potje


Zoals al meerdere keren vermeld zat ik gister de hele dag in de trein, na die treinreis niet echt bepaald zin om nog iets te doen en kreeg toen via skype te horen dat er een deadline was, dus (zoals ik ook al eerder heb gezegd) had ik het snel gescanned en het argument tegen Davy toen leek me logisch en beter dan niks



Ik heb mijn quote hier verpest dus moet het in 2 delen doen;
1 - Die details was dat wat hij zei heel verkeerd over kwam en dat hij het woord letterlijk aan het gebruiken was als eigenlijk. Eerst leek het alsof hij mij woorden in de mond schoof, waarna hij dus zei dat hij het woord letterlijk als het woord eigenlijk gebruikte. Het spijt me voor het verdedigen voor wat op dat moment leek op het quoten van dingen van mij die ik nooit gezegd zou hebben

2 - Die mee loop stem van gister had ik al duidelijk onderbouwd, meerdere keren, maar dat zal wel
3 - Ik had inderdaad een target aangezien hij me opviel, en die details waren al niet meer bedoeld om hem als verdacht te krijgen hoor.
Maar met iemand de betekenis van letterlijk bespreken ziet er natuurlijk wel uit alsof ik hem dood wil hebben, of niet? 8^)

Beetje nutteloze post dit maar men zit weer s op me te zeiken omdat ze niet terug kunnen lezen

Geloof je zelf nog dat game wolf is atm?
 
Bovenaan