[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser17472

Guest
Je staat mensen af te zeiken over argumentatie, maar je geeft zelf ook niet echt argumenten.
Ik heb al meerdere malen gevraagd wie Castiel is. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet houd van mensen die zo van de toren blazen terwijl hij een onbekende is. En er is niemand die daar ook maar antwoord op geeft. Wellicht dat er met een rode stem meer uitleg over deze vreemdeling komt.


EDIT
Castiel heeft vaker meegespeeld, alleen voordat jij speelde. Absoluut geen 'nieuweling met teveel noten op zijn zang' dus, maar iemand die weet wat hij doet. Verder vertrouwt niemand hem blindelings, maar heeft men wel vertrouwen in hem dat, indien hij goedje is, hij een goede BM zal blijken.
Dit is de eerste die het probeert uit te leggen. Blijft mijn vraag hoe lang hij wel niet weg is geweest. Want hij blaast in mijn ogen wel degelijk hoog van de toren. Terugkomen en denken dat je alles kunt maken zit er bij mij echt niet in. Ik vertrouw hem dus echt niet. Simpelweg omdat hij mij meteen aanviel om niks. Door hem heb om mij bekend gemaakt. Had hij niet gedaan als hij een goedje was. Want het is in het nadeel van de goedjes. Zoals hij zich naar mij gedroeg sloeg nergens op. Sorry, maar zo zie ik het.
 
Reactiescore
2.193
Maar wat wil je horen, Castiel speelde al toen ik net kwam kijken, met andere woorden, hij speelt lang genoeg mee. (Ik heb wel meer potjes tho :D)
Je kan wel allemaal om je heen slaan maar als goedje werk je heel het wolvenzoeken alleen maar tegen. Castiel kan makkelijk wolf zijn maar niet om de dingen die jij aanhaalt.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik heb al meerdere malen gevraagd wie Castiel is. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet houd van mensen die zo van de toren blazen terwijl hij een onbekende is. En er is niemand die daar ook maar antwoord op geeft. Wellicht dat er met een rode stem meer uitleg over deze vreemdeling komt.

Niet te hard van stapel lopen Fam,

Ik ken castiel ook niet maar aan zijn posts te zien merk ik gewoon dat hij er terug zin in heeft.
en hij wel op zoek wilt gaan naar slechtjes.

Dat wil ook niet zeggen dat ik er meteen in geloof dat hij daadwerkelijk veel kan betekenen of daadwerkelijk goed is maar op basis van wat ik nu zie/lees valt het nog reuze mee. hij is gewoon actief.
 

DeletedUser76681

Guest
Ah, daar ben je. Wie denk je dat de wolven kunnen zijn?


Voor jou geldt dezelfde vraag. Wie denk je dat de wolven kunnen zijn?

Met jou lijstje zijn we verder ook niets,

waarom informatie uitputten bij spelers die nog maar net een post gemaakt hebben? wellicht hebben die nog niet eens alles door gelezen om dan al een verdachte aan te duiden?
 

Deleted User - 487776907

Guest
@Victorious. Ik ben de eerste dag vaak niet echt actief. Komt vooral omdat het de eerste dag altijd giswerk is en een beetje mensen peilen is. Doe ik liever op de achtergrond (ik ben daar heel slecht in en als ik mij de eerste dag ga bemoeien lig ik er direct uit, wat zonde is). Ik kom dan vaak de tweede dag wat lekkerder in mijn spel. Daarnaast ben ik een overdag speler. Op die tijdstippen zul je mij dan ook het meeste gaan zien. In de avond vaak via mobiel, zoals ook deze post geschreven is. No worries. Dat wolvenjaag gedraag van mij ga je zeker nog zien dit potje ;)
 

DeletedUser76681

Guest
Nee maar waarom zie jij Yankee momenteel als een goedje? In welp opzicht speelt zij anders dan anders? Ja, ze speelt kalm, maar dat deed ze vorige ronde toen ze wolf was ook. Toen benadrukte ze dat zelfs meerdere malen.

Item dus niet geven aan Fam vandaag, want zij wordt gewelpt..

Je bent een goedje ja, maar je loopt het risico om gewelpt te worden en dan is dan gaat dat item verloren.


jij legt wel heel graag de nadruk op welp?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Famdecibel, zet je nou serieus je Lynchstem op mij omdat je denkt dat ik te veel noten op mijn zang heb? Ik ben denk ik een stuk meer ervaren in dit spel dan dat jij bent. Dus wie neemt er dan te veel noten op zijn zang op zo'n eerste dag? Dat ik inactief ben geweest betekent niet dat ik nu opeens het spel verleerd ben of dat mensen mij niet meer herinneren. Dat jij niet met me gespeeld hebt betekent niet dat ik een nieuweling ben ofzo. Je beweegredenen slaan werkelijk nergens op.

Je hebt geclaimd en ik geloof je claim, dus mijn stem ga je zeker niet krijgen. Vind het alleen erg zonde dat je er nu misschien uit gaat vliegen door zo'n veel te vroege claim, was nergens voor nodig.

Mensen, waarom gaan we zo snel conclusies trekken wanneer iemand gewoon het obvious even meldt? Het was echt super dom nu al te claimen en de kans dat je dat op je neus krijgt is gewoon groot. Daarmee heb je ons nou niet bepaald geholpen Fam, dus doe aub nog iets met de 46 minuten die nu hebt en ik hoop dat er geen welp is of dat die inactief is. Want we zouden je input goed kunnen gebruiken.

Ik ga alles even rustig doornemen en kom dan zelf even met een eventuele theorie.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Waarom zou je als welp hinten naar het zijn van welp op dag 1? Wolven gaan geen actieve speler lunchen dag 1 dus is totaal onnodig. Daarbij lijkt mij die eerste quote gewoon een typefout.

Edit: ik zou eerder kijken naar mensen die zo graag door hameren op die claim dat de welp het wel MOET zien.. had het gelaten en ze was misschien nog levend morgen
 

DeletedUser17472

Guest
Famdecibel, zet je nou serieus je Lynchstem op mij omdat je denkt dat ik te veel noten op mijn zang heb? Ik ben denk ik een stuk meer ervaren in dit spel dan dat jij bent. Dus wie neemt er dan te veel noten op zijn zang op zo'n eerste dag? Dat ik inactief ben geweest betekent niet dat ik nu opeens het spel verleerd ben of dat mensen mij niet meer herinneren. Dat jij niet met me gespeeld hebt betekent niet dat ik een nieuweling ben ofzo. Je beweegredenen slaan werkelijk nergens op.

Je hebt geclaimd en ik geloof je claim, dus mijn stem ga je zeker niet krijgen. Vind het alleen erg zonde dat je er nu misschien uit gaat vliegen door zo'n veel te vroege claim, was nergens voor nodig.

Mensen, waarom gaan we zo snel conclusies trekken wanneer iemand gewoon het obvious even meldt? Het was echt super dom nu al te claimen en de kans dat je dat op je neus krijgt is gewoon groot. Daarmee heb je ons nou niet bepaald geholpen Fam, dus doe aub nog iets met de 46 minuten die nu hebt en ik hoop dat er geen welp is of dat die inactief is. Want we zouden je input goed kunnen gebruiken.

Ik ga alles even rustig doornemen en kom dan zelf even met een eventuele theorie.

Ja, mijn stem staat op jou omdat ik het niet weet. Maar je ziet dat je niet de enige bent waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Wat verwacht je nu van mij? Je komt na, ik weet niet hoeveel potjes terug. Je verwacht van mij dat ik een ervaren speelster ben terwijl dit mijn 5de potje is. Ja, vergeleken met het vorige potje is dit een blunder, maar ik ben nog steeds beginneling. Wel een beginneling die weet hoe ze het aan moet pakken, maar niet op dag 1.

Je komt hier terug en je doet alsof je ik weet niet wie bent, maar voor een aantal ben je een vreemde. Ik ken je spel niet. Ik weet niet wie je bent. Je vertelt bar weinig over jezelf. Ik heb al een paar maal gevraagd hier wanneer je gespeeld hebt, hoe lang je weg bent geweest, wie je bent. En het enige antwoord dat ik van jou hierop heb gekregen is een troll antwoord. Wat wil je nu?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Maar wat hebben we gelachen om de Troll antwoord nietwaar? Ik wel in elk geval :p

Ik heb hier zeer lange tijd gespeeld hier, mijn meest recente prestatie is de winst in het potje van #239 waar totaal 46 spelers aan mee deden. Eurotrip, ik geloof dat sommigen het nog wel kennen hier :p Was een fantastisch potje. Maar ik vind niet dat dat zaken zijn die hier naar voren hoeven te komen. Ik ga hier niet even vertellen hoe mijn WvW geschiedenis eruit ziet en wat voor speler ik ben. Dat zie je gaandeweg het potje.

Daarnaast snap ik je lynchstem op mij totaal niet, je argumentatie ook niet. En ik wil zeggen dat dat wel aan mij zal liggen, maar ik ben niet de enige die dit zegt. Ik kan me niet verdedigen als je niet zegt wat je verdacht vindt.

@Single Malt, ik ben met je eens dat het benoemen ervan niet heel slim is, er kan overheen gelezen worden en dan blijven mensen dus in leven die we levend willen houden. Echter snap ik wel dat het benoemd werd omdat ze voor stond in de event stemming en ik denk dat niemand de muizenval wil mislopen. Dat is denk de reden dat mensen het benoemd hebben.

Ik wil daarnaast me ogen is werpen op de speler Yankee, een speler met toch een degelijke count aan posts maar wat heeft deze speler tot nu toe toegevoegd? Toen Famdecibel haar een beetje uit de tent lokte reageerde ze meteen! Maar verder in het potje komt ze niet met toevoegingen aan het spel, enkel hier en daar een post om de postcount omhoog te halen. Ik hem het idee dat ze een beetje tussen alles door probeert te navigeren zonder dat ze opvalt, en dit valt mij dan net weer op. Ze probeert dingen te zeggen die niet opvallen, om zo wel zichtbaar aanwezig te zijn maar eigenlijk precies niks te zeggen. Wat is jullie mening hier op?
Edit, Yankee meldt net internetproblemen te hebben gehad als ik het goed zag in Speed? Ben benieuwd naar zijn uitleg :)
 

DeletedUser76681

Guest
@Castiel.

Wat vind jij ervan dat Victourious zo naar andere gaat vragen wie ze verdacht vinden? terwijl hij zelf in het lijstje aangeeft dat hij niemand eigenlijk verdacht vind?
ik heb de indruk dat hij ene gemakkelijk target zoekt, maar dat hij toch nog steeds besluiteloos is over wie en wat.
 

DeletedUser17472

Guest
Castiel, op dag één is iedereen voor mij wolf. Dit potje niet omdat ik van twee weet wat ze zijn. Maar alle anderen zijn voor mij wolf. Is altijd zo. Je kunt van mij niet verwachten dat ik als een ervaren speler speel, ook niet na mijn vorige potje.

Ik verander mijn stem dan ook naar DZ om de motivatie die Time heeft gegeven. Castiel heeft een poging gedaan om mijn vraag te beantwoorden.
Hier doelde ik op, je zegt dat BM en groene stem gerust aan een persoon toevertrouwd kan worden, maar wie had er toen de meeste bm stemmen? Idd, jij dus daarmee wil je het sturen zodat je zelf het item krijgt. En bij een muizenval item snap ik heel goed dat je deze niet in de handen van een goedje wil hebben.

Voor nu ben jij hierdoor het meest verdacht, je doet alles erg geforceerd alleen probeer nu erachter te komen of dit ook echt wolf betekend of ondoordacht en toeval.
 

DeletedUser70435

Guest
Met jou lijstje zijn we verder ook niets,

waarom informatie uitputten bij spelers die nog maar net een post gemaakt hebben? wellicht hebben die nog niet eens alles door gelezen om dan al een verdachte aan te duiden?

Ik probeer ze letterlijk enkel bij het spel te betrekken? Nieuwe spelers die meteen inactief zijn kun je beter een keer extra vragen wat ze vinden, dan dat ze helemaal niks posten. Aan je laatste zin te zien moet je het topic nog eens doorlezen, ik heb wel degelijk aangegeven wie ik verdacht vind.

@Castiel.

Wat vind jij ervan dat Victourious zo naar andere gaat vragen wie ze verdacht vinden? terwijl hij zelf in het lijstje aangeeft dat hij niemand eigenlijk verdacht vind?
ik heb de indruk dat hij ene gemakkelijk target zoekt, maar dat hij toch nog steeds besluiteloos is over wie en wat.

Vervolgens post je nu dit. Ik zoek een gemakkelijk target als ik mensen bij het spel wil betrekken? Pardon? Ik verdenk ze niet eens? Hoezo zoek ik dan opeens een target bij een van hun? Ik vind dit eerder gemakkelijk een target zoeken van jou, dan wat ik deed bij hen.

@Victorious. Ik ben de eerste dag vaak niet echt actief. Komt vooral omdat het de eerste dag altijd giswerk is en een beetje mensen peilen is. Doe ik liever op de achtergrond (ik ben daar heel slecht in en als ik mij de eerste dag ga bemoeien lig ik er direct uit, wat zonde is). Ik kom dan vaak de tweede dag wat lekkerder in mijn spel. Daarnaast ben ik een overdag speler. Op die tijdstippen zul je mij dan ook het meeste gaan zien. In de avond vaak via mobiel, zoals ook deze post geschreven is. No worries. Dat wolvenjaag gedraag van mij ga je zeker nog zien dit potje ;)

Right, oke. Waar was je vandaag overdag dan?
 

DeletedUser76681

Guest
Vervolgens post je nu dit. Ik zoek een gemakkelijk target als ik mensen bij het spel wil betrekken? Pardon? Ik verdenk ze niet eens? Hoezo zoek ik dan opeens een target bij een van hun? Ik vind dit eerder gemakkelijk een target zoeken van jou, dan wat ik deed bij hen.

ik doelde niet op de spelers die je wat meer aanhaalde, maar op je lijstje. Waarom eigenlijk al zo een lijstje zo snel maken terwijl er nog niet eens veel gezegd/gebeurd is.
 

DeletedUser70435

Guest
ik doelde niet op de spelers die je wat meer aanhaalde, maar op je lijstje. Waarom eigenlijk al zo een lijstje zo snel maken terwijl er nog niet eens veel gezegd/gebeurd is.
Je doelde op m'n lijstje, aha. Maar ik vraag in mn lijstje niet aan specifieke personen wie ze verdacht vinden, dat vroeg ik daarna. Beetje vaag wat je nu probeert te zeggen, nietwaar?

Ik maakte het lijstje en vroeg hierbij om toevoegingen, ik hou zo'n lijstje altijd bij en kon het dus aanvullen als iemand anders nog iets had toe te voegen.
 

DeletedUser76681

Guest
Je doelde op m'n lijstje, aha. Maar ik vraag in mn lijstje niet aan specifieke personen wie ze verdacht vinden, dat vroeg ik daarna. Beetje vaag wat je nu probeert te zeggen, nietwaar?

Ik maakte het lijstje en vroeg hierbij om toevoegingen, ik hou zo'n lijstje altijd bij en kon het dus aanvullen als iemand anders nog iets had toe te voegen.

Nee klopt, maar ik blijf het vaag vinden, ik snap dat je spelers er wil bij betrekken. Maar dat kan ook averechts werken. Ik snap dat je een lijstje maak maar ik vond het nogal vroeg om conclusies te trekken.
 

DeletedUser70435

Guest
Nee klopt, maar ik blijf het vaag vinden, ik snap dat je spelers er wil bij betrekken. Maar dat kan ook averechts werken. Ik snap dat je een lijstje maak maar ik vond het nogal vroeg om conclusies te trekken.
Ik trok dan ook nog geen conclusies, right? Ik zette er enkel bij wat op dat moment is opgevallen, en alleen bij DZ en Castiel gaf ik aan dat ik ze acht als goedje.
Hoe bedoel je dat spelers erbij betrekken averechts kan werken? Gaan ze dan nog inactiever zijn? Wil nu niet counteren maar je posts worden steeds vager als je het mij vraagt :p
 
Bovenaan