[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser74005

Guest
Blijf je slecht lezen? Het gaat duidelijk over het moment van dat je bezig was. Toen was het 4 -1 ofzo voor jou in bm stemming.

Heb momenteel sws geen tijd om terug te lezen.. Weet alleen dat zij de meeste BM-stemmen heeft. En in vergelijking tot normaal, push ik nu helemaal niet zoveel op het BMschap/groene stemmengebeuren. Ik geef puur aan dat fam ze niet moet krijgen
oeps dl
Capricorno
 

Deleted User - 2265087

Guest
Crap, toen was het al laat..
DZ Iemand haalde aan dat hij wel een paar keer het woord 'welp' in de mond nam. Waar het hart vol van is stroomt de mond mee over, en hij maakte een honderdtachtig graden draai. Bovendien heb ik verder niet echt tijd want ja..speed.

Ik raadde jou aan inderdaad, maar dat was voordat je überhaupt (inhoudelijk) gepost had. Ik heb de redenering, waarover ik het had, hieronder toegevoegd.

Maar nu het belangrijkste: Jij beweert in de post hierboven, dat zij mogelijk op haar vingers getikt was en daardoor die stem opeens wel wilde. Het is echter zo dat dat moment NA jouw verdenking was. Voor post #108 (jouw verdenking) houdt ze nog stug vol, dat ze die stemmen niet wil hebben. Deze redenering had jij op dat moment dus niet kunnen hebben. Natuurlijk is het een mogelijkheid, maar op het moment dat jij je verdenking plaatste richting Fam, was dit al niet mogelijk.

En citeer een aantal posts waar ze dan feller speelt dan normaal? Waarin verschilt haar speelstijl bijvoorbeeld van vorige potje?

Nu maak je een denkfout. Ik zei al dat Fam raar speelde, voordat ze de stemmen accepteerde, maar pas nadat ze het ging accepteren, haalde ik ook het argument aan dat ze het ineens wel wilde. Dat was gewoon een extra toevoeging aan mijn verdenking.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik mis oprecht nog iets van 14 lynchstemmen? :p
Ik ook.

Dat betekent of dat alles onduidelijk is, zoals ik ook vind, of dat er mensen inactief zijn. Zo vind ik snickers ook verdacht spelen. Het enige wat hij hier gezegd heeft zijn de stemmen, voor de rest niets.

Hopeful. Heeft weinig reacties gehad en ik heb hem niet zien zoeken. Enkel wat dingen uitgelegd. Zelfs geen vragen gesteld.

Game, dit is een Jessica actie... we lijsten hem mee in
 

DeletedUser78562

Guest
dus jij zou je lynch er vanaf halen als iemand anders er ook op stemt?
gekke redenatie

Lijkt me niet zo gek aangezien ik niet wil dat hij gelyncht wordt en het iemand random was. Anders zou door mijn toedoen hij sterven en dat was niet mijn intentie. Lijkt me dus vrij logisch
 

DeletedUser17472

Guest
Lijkt me niet zo gek aangezien ik niet wil dat hij gelyncht wordt en het iemand random was. Anders zou door mijn toedoen hij sterven en dat was niet mijn intentie. Lijkt me dus vrij logisch
lynch dan een inactief iemand dan zo te lynchen....
 

Deleted User - 2075062

Guest
Clickb*IT heb ik helemaal niet gezien vandaag? Waarom zet je je stem dan niet op hem? Als je random een stem wil plaatsen zonder te veel ophef doe het dan niet op iemand die actief naar Wolven zoekt.
 
Reactiescore
556
srry DL gemist, ik was iets teveel opgegaan in het speedpotje :oops:
 

DeletedUser78562

Guest
Clickb*IT heb ik helemaal niet gezien vandaag? Waarom zet je je stem dan niet op hem? Als je random een stem wil plaatsen zonder te veel ophef doe het dan niet op iemand die actief naar Wolven zoekt.

Oke laat het nu duidelijk zijn sorry oke ik zal dat de volgende keer doen maar het boeit serieus niet want hij wordt op geen enkele manier verdacht en zoals ik al zij ik kan er toch niks meer aan veranderen!
 
Bovenaan