[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser76681

Guest
Mmm wat zijn jullie weer lekker druk vandaag.

Goed snel bij gelezen en mijn groene stem blijft gewoon voor Time. Ik acht hem steeds in staat om zijn items/kracht goed te benutten.

Daarnaast denk ik dat mijn BM stem zeker terecht is bij Capri en voor een Lynch stem moet ik mijn laptop even gaan zoeken. Maar dat is voor zo dadelijk.
(Ben in slaap gevallen :rolleyes:)
 

DeletedUser17472

Guest
Je bent een goedje ja, maar je loopt het risico om gewelpt te worden en dan is dan gaat dat item verloren.
Daar heb je helemaal gelijk in. Want jij weet ook dat als ze mij welpen of infecteren, ze goed dom bezig zijn omdat ik de rol van wolf niet kan spelen, zonder door de mand te vallen. De keer dat ik wolf was, had Jenske me na 2 uur al door en ik weet zeker dat er meer zijn.

Toevoeging: Mij welpen is dus een verlies voor de wolven.
 

DeletedUser70435

Guest
Daar heb je helemaal gelijk in. Want jij weet ook dat als ze mij welpen of infecteren, ze goed dom bezig zijn omdat ik de rol van wolf niet kan spelen, zonder door de mand te vallen. De keer dat ik wolf was, had Jenske me na 2 uur al door en ik weet zeker dat er meer zijn.

Toevoeging: Mij welpen is dus een verlies voor de wolven.
Niet waar. Als je gewelpt wordt val je dood, dus een winst voor de wolven. Erg gevaarlijk dat je nu al claimt en echt niet handig. Maar valt helaas niet meer terug te draaien.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Daar heb je helemaal gelijk in. Want jij weet ook dat als ze mij welpen of infecteren, ze goed dom bezig zijn omdat ik de rol van wolf niet kan spelen, zonder door de mand te vallen. De keer dat ik wolf was, had Jenske me na 2 uur al door en ik weet zeker dat er meer zijn.

Toevoeging: Mij welpen is dus een verlies voor de wolven.

Ik snap niet waarom je uberhaupt geclaimd hebt. Was echt nergens voor nodig, zo'n vroege claim kan enkel in je nadeel werken. Nu loop je het risico gewelpt te worden ... Ik weet daarom niet of het slim is jou nog het event item te geven ... Ik ga hiervoor nu dus voor mijn stem op DZ plaatsen. Liggen op bepaalde zaken op 1 lijn en denk dus dat hij het item het best kan gebruiken.

Ik denk dat het Item het best tot zijn recht komt bij DZ of Time, dit zijn spelers die als stemmen hebben op groen. Hoewel ik dus ook op 2 stemmen sta. Ik wil even benadrukken dat de stemming voor het event 20:00 eindigt!
 

DeletedUser17472

Guest
Dat wordt dan een kort potje. Is niet anders. Maar geen stress meer en dat is ook belangrijk.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Castiel lijkt me goed mee te gaan spelen dit potje en ik denk dat hij in zijn roestige staat in WvW ook niet te moeilijk te lezen is als slechtje.
 

DeletedUser17472

Guest
Toch blijven die stemmen, en zeker die zonder onderbouwing op Castiel zeer verdacht. Simpelweg omdat het een naam is die lang weg is geweest. Wat is zijn laatste potje geweest. Iemand noemde het al vastgeroest. Ik blijf dat toch verdacht of dom vinden, sorry.
 
Reactiescore
559
Dat wordt dan een kort potje. Is niet anders. Maar geen stress meer en dat is ook belangrijk.
waarom doe je dan mee, als je niet tegen de stress kan?

ik moet zeggen ik vind je deze ronde heel apart reageren.
dingen die je mist uit de beginpost
gaat er discussies over aan
claimt al een rol
 

DeletedUser70435

Guest
Als ik nu kijk naar de deelnemerslijst is dit wat ik momenteel over deze spelers kan vertellen. Toevoegingen?

1. Snickers333 Nog niet gezien. Hooguit 1 post, want ik kan me niet herinneren dat ik een post van hem gelezen heb. Is dit verdacht, ja, normaal wel op dag 1. Helaas zijn er nog een stuk meer inactievelingen en kun je hier niet veel achter zoeken, tenzij je allemaal inactief zijn. Verder valt er dus ook weinig over deze persoon te zeggen. Ik heb hem nog niet eerder WvW zien spelen, maar ik ben dan ook een tijd weggeweest. Hierdoor weet ik ook niet of dit een standaard speelstijl is.
2. Tigor In slaap gevallen lees ik, maar toch iemand waarvan ik een stuk meer activiteit verwacht! Dacht dat Tigor altijd hoort bij een van de actiefste spelers.
3. OldGlory Vandaag geslaagd, dus inactiviteit vandaag is te begrijpen. Pleit hem niet vrij tho.
4. SC Beast. Niets speciaals opgemerkt.
5. DemocratischeZwijmelaars Lijkt me momenteel samen met Castiel goedje. Reden: allebei actief op zoek naar wolven.
6. TheLightFighter Niets speciaals opgemerkt.
7. Castiel. Castiel lijkt me momenteel het meeste goedje, tenzij de claim van Famdecibel klopt. Probleem is dan wanneer er een welp in het spel zit dat we haar waarschijnlijk gaan verliezen. Tot nu toe is Castiel het meeste opzoek naar wolven en is hier actief mee bezig.
8. famdecibel Speelde wat raar, ook niet alles goed gelezen, maar vervolgens komt er een erg vroege claim die totaal overbodig was. Jammer als er een welp is, prima als deze er niet is. Hebben we iig 1 'bewezen' goedje mocht de claim kloppen.
9. Yankee60 Niets speciaals opgemerkt.
10. Basketket Zie Snickers333.
11. Clickb*IT Zie Basketket.
12. Capricorno Jammer dat je met je vriendinnen weg bent gegaan! Je bent er eentje die we goed kunnen gebruiken als je goedje bent, zeker op de eerste dag als het altijd nog even lastig is. Ik hoop vanavond nog een goeie theorie te krijgen, dan maak je m'n verwachtingen weer waar :p
13. .Timeforplanb Speelt anders dan normaal, maar dat was aangekondigd en ben ik zeer blij mee. Kan nog wel eens erg goed uit de hoek komen op een dood punt in het spel.
14. GaMe Vanaf dat hij er is heb ik hem meerdere posts zien maken, dus wil wel meespelen en niet per se op de achtergrond.
15. laila Niets speciaals opgemerkt.
16. Single Malt Stuk inactiever dan ik had verwacht, dacht dat dit ook een speler was die graag op zoek ging naar wolven.
17. Jessicavd Speelt weer heel vaag, zoals altijd eigenlijk. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ze wordt altijd op dag 1 verdacht door haar speelgedrag.
18. Victorious -
19. Heres20BucksKillMe Zie Clickb*it
20. ItsARTificial Niets speciaals opgemerkt.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik snap niet waarom je uberhaupt geclaimd hebt. Was echt nergens voor nodig, zo'n vroege claim kan enkel in je nadeel werken. Nu loop je het risico gewelpt te worden ... Ik weet daarom niet of het slim is jou nog het event item te geven ... Ik ga hiervoor nu dus voor mijn stem op DZ plaatsen. Liggen op bepaalde zaken op 1 lijn en denk dus dat hij het item het best kan gebruiken.

Ik denk dat het Item het best tot zijn recht komt bij DZ of Time, dit zijn spelers die als stemmen hebben op groen. Hoewel ik dus ook op 2 stemmen sta. Ik wil even benadrukken dat de stemming voor het event 20:00 eindigt!

Ik ga mijn groene stem daarom ook verplaatsen. Fam die claimt is inderdaad niet zo handig, waardoor ik gewoon ff mijn stem ga schrappen, zometeen om 5 voor 8 dan ook een nieuwe plaatsen, moet eerst iedereen eens nalezen. :)

Dus bij deze, Famdecibel
 
Reactiescore
559
je vat em goed samen en ik had ook meer verwacht van tigor en single.

dus ik kijk erg naar de post van tigor uit.
hoop dat het dan wat duidelijker wordt :p
 

DeletedUser17472

Guest
waarom doe je dan mee, als je niet tegen de stress kan?

ik moet zeggen ik vind je deze ronde heel apart reageren.
dingen die je mist uit de beginpost
gaat er discussies over aan
claimt al een rol
Zoals ik in mijn eerste post al had aangegeven, had ik niet verwacht dat het potje nu al van start zou gaan. Simpelweg omdat Netsky geen tijd had en het mij nog niet duidelijk was geworden dat Hope zijn plek ik zou nemen. Wat natuurlijk heel fijn is, omdat het wel doorloopt nu. Maar goed, het is begonnen en ik vind wvw leuk. Maar er zijn gewoon rollen die ik niet ken, niet beheers en waarbij ik dus nog fouten maak, waar ik weer van leer. Dat is de enige manier om wvw te leren.
Bovendien voelde ik de druk van het gezaag van Castiel. Iemand die hier binnenkomt vallen en waarvan iedereen van mij, na het vorige potje, verwacht dat ik hem meteen ken en doorgrond. Zo werkt het bij fam niet. Nogmaals, ik moet me op dingen voorbereiden, om minder stress te hebben. Dat is voor mij een leerproces. Ik kan dit enkel leren door veel te spelen. Dat ik het kan leren heb ik duidelijk gemaakt in het vorige potje. Niet iedereen kent Castiel. Daarom snap ik ook niet dat SC hem steunt want SC speelt ook nog niet zolang.

Daarnaast wordt er door mensen die mij kennen gezegd dat ik vandaag raar speel, dat ik counter, of weet ik veel wat. Ik doe niet anders dan anders. Ik counter heel vaak. Hoe kan er nu gezegd worden dat dat niet mijn speelstijl is. Ook verdacht dus. Dan al die meelopers op Castiel, ik houd er niet van. Stelletje wolven die samenklieken, ik weet het niet. En ik heb al uitgelegd waarom ik over dat event heb heengelezen. Deze ronde start voor mij onvoorbereid. Onverwachts. Middenin de nacht. Dus ja, dan is mijn start hectisch, onvoorbereid en niet goed. Ik heb het zelf al verpest door onwetendheid, is niet anders. Wil niet zeggen dat ik er uit wil, maar is het zo, dan zij het zo.
 

DeletedUser74005

Guest
Castiel trouwens. Ik ben het niet eens met de redeneringen van Capri, dus daarom gaat mijn stem niet naar haar. Tigor is daarnaast nog niet echt actief.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik wil niet mainstream zijn en Castiel de stem geven. Verder heb ik nog niet zo heel veel gezien van Victorious maar hij helpt wel mee naar het zoeken van de wolven, althans die indruk geeft hij me toch. Kan uiteraard ook een misleidend beeld zijn, maar ik heb een goed gevoel bij hem.
 
Reactiescore
559
Zoals ik in mijn eerste post al had aangegeven, had ik niet verwacht dat het potje nu al van start zou gaan. Simpelweg omdat Netsky geen tijd had en het mij nog niet duidelijk was geworden dat Hope zijn plek ik zou nemen. Wat natuurlijk heel fijn is, omdat het wel doorloopt nu. Maar goed, het is begonnen en ik vind wvw leuk. Maar er zijn gewoon rollen die ik niet ken, niet beheers en waarbij ik dus nog fouten maak, waar ik weer van leer. Dat is de enige manier om wvw te leren.
Bovendien voelde ik de druk van het gezaag van Castiel. Iemand die hier binnenkomt vallen en waarvan iedereen van mij, na het vorige potje, verwacht dat ik hem meteen ken en doorgrond. Zo werkt het bij fam niet. Nogmaals, ik moet me op dingen voorbereiden, om minder stress te hebben. Dat is voor mij een leerproces. Ik kan dit enkel leren door veel te spelen. Dat ik het kan leren heb ik duidelijk gemaakt in het vorige potje. Niet iedereen kent Castiel. Daarom snap ik ook niet dat SC hem steunt want SC speelt ook nog niet zolang.

Daarnaast wordt er door mensen die mij kennen gezegd dat ik vandaag raar speel, dat ik counter, of weet ik veel wat. Ik doe niet anders dan anders. Ik counter heel vaak. Hoe kan er nu gezegd worden dat dat niet mijn speelstijl is. Ook verdacht dus. Dan al die meelopers op Castiel, ik houd er niet van. Stelletje wolven die samenklieken, ik weet het niet. En ik heb al uitgelegd waarom ik over dat event heb heengelezen. Deze ronde start voor mij onvoorbereid. Onverwachts. Middenin de nacht. Dus ja, dan is mijn start hectisch, onvoorbereid en niet goed. Ik heb het zelf al verpest door onwetendheid, is niet anders. Wil niet zeggen dat ik er uit wil, maar is het zo, dan zij het zo.
thnxx voor je uitleg.

en met dat je anders speelt , doel ik op de vorige ronde dat je op iemand zn post reageert. en duidelijk maakt waarom je hem/haar verdenkt.

nu heb je discussies.

en ik snap wel dat het een leerproces is en dat je daar moeilijk mee hebt, heb ik ook :p
maar we leren het ooit nog wel fam ;)
 

DeletedUser78562

Guest
En je leest mijn post dus gewoon helemaal niet? Of besluit je mijn post gewoon in zijn volledigheid te negeren?

Hierbij verander ik dus mijn stem in Capricorno. Vanwege ookal hiervoor benoemde argumenten. sorry voor het missen van je post trouwens @Castiel. Ik heb de indruk dat jij wel eens een goede wolvenjager zou kunnen zijn daarom Castiel
 
Bovenaan