[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser77103

Guest

WvW #268 Good Intentions

Door Mylove & Hopeful


Instellingen:

Aantal spelers: Onbeperkt
Claimen/netwerken: Aan/Uit
Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal geheel anoniem.
Hints: Nee
Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale rollen naar: Mylove & Hopeful in PM of skype bericht
Weerwolven moord naar: Mylove & Hopeful in PM of skype bericht
Let op!! De acties moeten ingestuurd worden naar beide spelleiders, gebeurt dit niet dan is de actie ongeldig!
Lynch: Rood & vetgedrukt in het topic. [strike]Naam[/strike] om stem weg te halen.
Burgemeester: Blauw & vetgedrukt in het topic [strike]Naam[/strike] om stem weg te halen.

Posts met stem mogen nooit bewerkt worden!
Posts mogen nooit geheel verwijderd worden!


Wij hanteren geen postlimiet, maar dat betekent niet dat dit een postcountparty wordt. Spam zal worden bestraft!
Ben je op dag 1 aan het spammen en draag je nauwelijks iets bij, krijg je een waarschuwing.
Ben je op dag 2 nog steeds aan het spammen, krijg je een waarschuwing als je ook meedoet en val je dood als je alleen maar spam plaatst.
Ben je op dag 3 nog niet uitgespamd, zal je doodvallen, ongeacht je bijdrage.

Ik zal nog een keer toelichten wat we zien als spam: niet-spelgerelateerde posts en off topic discussies etc. Veel posten staat dus niet gelijk aan spam en zal niet bestraft worden.


Mogelijke rollen:


Jager
Mag de naam van een speler naar keuze insturen naar de spelleiding, als de jager sterft, zal de ingestuurde naam meegaan in de dood. Indien er geen naam is ingestuurd zal de jager niemand meenemen in zijn dood. Indien de jager doodvalt aan inactiviteit zal zijn/haar schot komen te vervallen. Het schot mag op ieder moment gewijzigd worden.
Heks
Zowel levensheks als doodsheks is mogelijk, een gecombineerde variant (heks met beide drankjes) is evengoed mogelijk. Levensheks heeft een levensdrankje, dit drankje kan eenmalig ingezet worden en het effect is dat de speler die gelunched is de nacht dat het drankje is ingezet, terug tot leven gewekt zal worden. Er wordt niet bekendgemaakt dat er een levensdrankje is ingezet. De doodsheks heeft een drankje dat eenmalig ingezet kan worden om een andere speler te doden. Ook hier zal er niet bekend gemaakt worden dat er een drankje is ingezet.
Beul
Mag op een moment naar keuze een spelersnaam insturen naar de spelleiding, de ingestuurde naam zal sterven aan de beulactie. Beulactie is een dagactie en is dus direct van kracht na insturen. De actie zal in het topic komen te staan als ‘’beulactie’’. De beul zal hierbij bekendgemaakt worden.
Slet
De slet mag elke nacht een spelersnaam naar keuze insturen, bij de ingestuurde naam zal de slet dan de nacht doorbrengen. De slet mag niet 2 nachten achter elkaar bij dezelfde persoon slapen. Indien de slet geen naam ingestuurd heeft, zal zij thuis slapen. Indien de slet niet thuis slaapt, kan deze geen lunch zijn indien de wolven de naam van de slet insturen als lunch. Echter als de wolven besluiten de speler waarbij de slet slaapt te lunchen, zal de slet ook sterven. De slet is vatbaar voor welke actie dan ook (dag & nacht acties)
Dorpsoudste
verleeft één aanval van de Weerwolven. Wanneer hij de nacht erna nogmaals gelunched wordt, zal hij wél sterven. Wanneer de dorpsoudste sterft, verliest de Beschermengel zijn/haar krachten.
Beschermengel
Kan elke dag een naam naar keuze insturen naar de spelleiding, deze persoon wordt dan beschermd tegen de lunch. De berschermengel mag niet 2 keer achter elkaar dezelfde persoon beschermen. De beschermengel mag ook zichzelf beschermen.
Burger met zilveren bloed
Deze burger is gewoon burger, enkel is hij immuun voor een eventuele infectie. Indien de burger met zilveren bloed geinfecteerd wordt, zal de actie niet doorgaan, maar de infectiewolf behoudt wél zijn infectie kracht.
De drie gebroeders
De drie gebroeders kennen elkaar aan het begin van het spel. Ze hebben verder geen speciale krachten. Ze mogen niet met elkaar netwerken. Als er 1 van de gebroeders sterft, heeft dat geen consequenties voor de andere gebroeders. Wanneer 1 van de gebroeders gezien wordt, zal de ziener het bericht krijgen, dat die een burger gezien heeft.
Cupido
In tegenstelling met andere potjes, zal cupido dit potje geen bijrol zijn, maar een hoofdrol. Cupido behoort tot de goedjes. Cupido stuurt voor de eerste deadline een naam in van een speler naar keuze aan wie hij/zij zichzelf wil koppelen, de actie zal direct van kracht zijn. Als er geen naam wordt ingestuurd voor de eerste deadline, zal cupido alsnog gekoppeld worden aan een willekeurige speler door de spelleiding (dit gebeurt random). Wanneer cupido zichzelf heeft gekoppeld aan een slechtje, zal het koppel een neutrale partij vormen en zullen ze samen over moeten blijven om te winnen. Het koppel mag overleggen met elkaar in een door de spelleiding aangemaakte groepschat.
Weduwe
Een nieuwe variant op de cupido-rol. De weduwe mag zichzelf koppelen aan een andere speler naar keuze voor de eerste deadline, ook hier zal de weduwe door de spelleiding aan een willekeurige persoon gekoppeld worden indien hij/zij geen naam heeft ingestuurd voor de eerste deadline. De weduwe behoort tot de goedjes. De weduwe en zijn/haar partner mogen overleggen met elkaar in de daarvoor door de spelleiding aangemaakte groepschat. De weduwe mag net zoals de jager een naam naar keuze insturen naar de spelleiding, deze naam mag op ieder moment gewijzigd worden. Wanneer de partner van de weduwe sterft aan welke actie dan ook, en de weduwe dus zal sterven aan liefdesverdriet, zal de ingestuurde naam met het koppel mee de dood in gaan. Wanneer de weduwe zelf sterft aan een actie, zal hij niemand mogen meenemen in de dood.
Wolven
De wolven mogen elke nacht een naam insturen naar de spelleiding, de ingestuurde naam zal sterven aan de lunch die nacht indien er geen actie wordt gedaan die deze lunch tegenhoudt.
Welp
De welp mag elke nacht een naam + rol insturen naar de spelleiding. Is de combinatie van naam + rol juist, zal de ingestuurde naam sterven en zal de welp opgroeien tot volledige wolf. Wanneer de welppoging onjuist is, zal er niets gebeuren. Bij geen juiste welppogingen zal de welp alsnog opgroeien in de derde nacht.
Infectiewolf
De infectiewolf mag op een willekeurig moment van de dag een spelersnaam insturen naar de spelleiding, deze ingestuurde naam zal vervolgens wolf worden. De actie is direct van kracht.
Slechte Beul
De slechte beul mag, net als de goede beul, op een willekeurig moment van de dag een naam insturen naar de spelleiding. Deze ingestuurde naam zal vervolgens sterven aan de beulactie. De actie is direct van kracht. De actie komt in het topic te staan als ‘’beulactie’’ en de beul zal bekendgemaakt worden als ''Beul''. De slechte beul start niet in de wolvenchat, deze kan hier wel in komen. De slechte beul mag elke dag 2 namen insturen naar de spelleiding, zit er tussen deze namen een wolf, dan zal de slechte beul toegevoegd worden aan de wolvenchat.
Lieveling
Een hulpje van de wolven. Wordt voor de eerste nacht gekozen door de wolven en zal vanaf dat moment winnen samen met de wolven. De lieveling mag geen lunch opsturen. De lieveling behoud daarnaast ook zijn/haar eigen rol, dus als de Lieveling bijvoorbeeld Jager is mag die in zijn dood nog iemand mee nemen, heksendrankje mag nog worden ingezet mits deze nog niet gebruikt is, enzovoorts. Dit is dus bij elke rol met de eigen actie. Bij het doodgaan van de lieveling zal het bekend worden gemaakt dat hij/zij lieveling is en zijn/haar originele rol.


Volgordes:

Overdag: Beulactie, infectie, Lieveling & cupido.

Nachtvolgorde:
Lynch
Lunch
Levensdrankje
Welpactie
Doodsdrankje


Inactiviteit
- Bij één keer niet stemmen (lynch) krijgt men een waarschuwing.
- Bij tweede keer niet stemmen is het afhankelijk van inzet, activiteit etc. Is degene in mijn ogen niet actief genoeg of heeft geen inzet valt deze dood. Toont degene wel degelijk inzet en is gewoon aanwezig in het spel krijgt deze een laatste waarschuwing.
- Bij derde keer niet stemmen valt diegene dood ongeacht rol, activiteit of inzet.


Extra event:
- Elke dag is er nog een deadline, dat is 20:00. Hierin mag je groen & vetgedrukt op iemand stemmen wie je een extra kracht gunt.
- Aan elke dag is een speciale kracht gekoppeld die je kunt bemachtigen, sommige zijn bekend van te voren, andere weer niet. Degene die niet bekend zijn van te voren worden bekend gemaakt zodra de stemming klaar is.
- De extra gewonnen krachten kunnen ingelost worden door de winnaars tussen de uitslag van het event en de deadline van 22:00. Deze kracht moet je voor die deadline gebruiken. Gebeurt dat niet dan vervalt de kracht.
- Let op: ook wolven kunnen krachten winnen en inlossen.
- Extra lynch stemmen worden automatisch gerekend met de winnaar zijn/haar stem. Die wordt dus dubbel gerekend.

De lijst van krachten die te winnen zijn:
Dag 1: Muizenval actie. Mag voor 22:00 een tijd opgeven van dag erna. Degene die na de opgegeven tijd als eerst stemt zal gezien worden. Vervolgens krijgt de winnaar van deze actie de rol te horen van diegene. Tijd waarop die ingezet is wordt niet bekendgemaakt.
Dag 2: Extra lynch stem.
Dag 3: Onbekend
Dag 4: Onbekend
Dag 5: Levensdrankje, deze kracht is maar 2 nachten geldig na het winnen van de kracht, is de kracht niet ingezet dan zal deze komen te vervallen.
Dag 6: Jager geweer uitdelen aan iemand anders. Diegene krijgt het geweer na 22:00 en is maar de twee lynches daarna geldig. Daarna vervalt de jagers-kracht. Er wordt niet bekend gemaakt wie het geweer krijgt.
Dag 7: Onbekend
Dag 8: Extra lynch stem.
Dag 9: Inzicht op gebeurtenissen van een bepaalde avond. Bij deze actie mag de winnaar een nacht opvragen en krijgt te horen welke acties die nacht gebeurd zijn. Krijgt te horen wie de lunch was (mocht deze niet bekend zijn geweest), eventuele (mislukte) welp actie, waar beschermengel kracht op in is gezet, bij wie de slet heeft geslapen, levens- of doodsdrankjes die zijn ingezet, kortom alle nachtacties. Echter krijgt hij niet te horen wie dan de bepaalde rol heeft behorend bij de kracht die is ingezet. Jagerschot, overdagactie's en infectie tellen niet mee. Acties van van het extra event tellen ook niet mee.
Dag 10: Onbekend
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77103

Guest
Deelnemerslijst:

1. Snickers333
2. Tigor - Lunch dag 5 - Beul
3. OldGlory - sander14
4. SC Beast. - dirk-janusIV - Inactiviteitsdood dag 6 - Gebroeder
5. DemocratischeZwijmelaars
6. TheLightFighter - Lynch dag 2 - Burger
7. Castiel. - Nachtactie dag 5 - Wolf
8. famdecibel - Nachtactie dag 1 - Gebroeder
9. Yankee60 - Lynch dag 1 - Burger
10. Basketket - WatBlaasJeInMijnOor
11. Clickb*IT - Lunch dag 1 - burger met zilver bloed
12. Capricorno - Lunch dag 2 - Beschermengel
13. .Timeforplanb
14. GaMe
15. laila - Lynch dag 3 - slet
16. Single Malt - Lunch dag 3 - Gebroeder
17. Jessicavd
18. Victorious - Lynch dag 4 - Infectiewolf
19. Heres20BucksKillMe - Lynch dag 5 - Burger
20. ItsARTificial - Beulactie dag 4 - slet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Nog niet posten!
Rollen worden NU verdeeld!
 

DeletedUser77103

Guest
Alle rollen zijn verdeeld, jullie mogen NU beginnen met posten, succes!!

Morgen, dinsdag 27 juni, om 22:00 uur verwachten wij van ieder van jullie een BM én lynchstem.
Ook is morgen de eerste deadline voor het event, deze stem moet binnen zijn vóór 20:00 uur, stemmen hiervoor doe je in het groen & vetgedrukt!
 

DeletedUser74005

Guest
Hehe eindelijk begonnen! :p

Ik stel me beschikbaar voor BM. Ik zit deze maand precies twee jaar op het WvW-Forum, dus dat mag toch wel beloond worden? ^^ Ben dus een ervaren wolvenjager, dus stem op mij!
 
Reactiescore
2.190
Hehe eindelijk begonnen! :p

Ik stel me beschikbaar voor BM. Ik zit deze maand precies twee jaar op het WvW-Forum, dus dat mag toch wel beloond worden? ^^ Ben dus een ervaren wolvenjager, dus stem op mij!

Vorige keer dat je zoiets zei was je welp :p, waarom ik me dit herinner ofzo weet ik niet.

DZ of capri gaat mijn stem krijgen, de meest ervaren spelers. Zelf ben ik natuurlijk ook beschikbaar, zal ook wat minder opgefokt reageren en meer proberen te helpen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mededeling:

Felicia is niet zo snel van begrip, maar er moet nog wat in de beginpost.

Zoals jullie zien is er geen postlimiet, maar dat betekent niet dat dit een postcountparty wordt. Hou je posts zoveel mogelijk spelgerelateerd en probeer niet teveel te spammen. Wacht bijvoorbeeld met reageren op één persoon tot je op een tweede en eventueel derde kan reageren. Mocht iemand iets belangrijks zeggen net nadat je je post hebt geplaatst, bewerk deze dan om te antwoorden ipv dat je een nieuwe post maakt. Zo blijft het overzichtelijk.

We gaan hier redelijk streng op zijn.

Ben je op dag 1 aan het spammen en draag je nauwelijks iets bij, krijg je een waarschuwing.
Ben je op dag 2 nog steeds aan het spammen, krijg je een waarschuwing als je ook meedoet en val je dood als je alleen maar spam plaatst.
Ben je op dag 3 nog niet uitgespamd, zal je doodvallen, ongeacht je bijdrage.

Ik zal nog een keer toelichten wat we zien als spam: niet-spelgerelateerde posts en off topic discussies etc. Veel posten staat dus niet gelijk aan spam en zal niet bestraft worden.

@Mylove zet het even in de beginpost :p
 
Reactiescore
1.049
Vorige keer dat je zoiets zei was je welp :p, waarom ik me dit herinner ofzo weet ik niet.

DZ of capri gaat mijn stem krijgen, de meest ervaren spelers. Zelf ben ik natuurlijk ook beschikbaar, zal ook wat minder opgefokt reageren en meer proberen te helpen.
ben ik een erg persoon als ik zeg dat ik er soms van geniet
zelfde wat ik bij Jannes heb
 

DeletedUser74005

Guest
Vorige keer dat je zoiets zei was je welp :p, waarom ik me dit herinner ofzo weet ik niet.

DZ of capri gaat mijn stem krijgen, de meest ervaren spelers. Zelf ben ik natuurlijk ook beschikbaar, zal ook wat minder opgefokt reageren en meer proberen te helpen.

Ben ik ooit welp geweest? Dat kan ik me dus niet herinneren.. :p

eerste leugen gespot ;) 3 jaar gijs :D:D:D

En heb het over wvw, niet over het AF. Daar zit ik al wel wat langer op dan drie jaar, maar mijn vorige account heb ik nog steeds niet terug.
 

DeletedUser78529

Guest
nou succes allemaal jongens, ik ga meteen zeggen morgen is het proclamatie( dat is dus evenement waar je je diploma krijgt). Ze bellen mij of ik geslaagd ben of niet dus ik drink me bij beide opties (geslaagd of niet) de tyfus om het op zen hollands te zeggen. Ik zal proberen een BM stem en lynch stem te plaatsen
 
Bovenaan