[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser74005

Guest
het viel me gewoon op dat je die verspreking maakte, en dat er wel 3x dat woordje in kwam, dus wilde dat wel even aan het licht brengen jaa, maar ik snap nu wel dat het ene woordje welk moest zijn

Ik zou het zelf ook verdacht vinden, maar was me niet opgevallen :p
 

DeletedUser78562

Guest
Lynch Dag 1:

4x yankee
3x DZ
1x victorious
1x capri
1x Hopeful
10x blanco

Uitslag:
Yankee was de lynch, zij was..
Burger

Ben wel zeer teleurgesteld in het feit dat er zo veel mensen afwezig waren vandaag.
 

DeletedUser77103

Guest
Lunch & Nachtacties:

Clickb*IT
was de lunch! Hij was..
Burger met zilveren bloed

Famdecibel heeft deze nacht helaas ook niet overleefd.. Zij was..
Een gebroeder
 

Deleted User - 2075062

Guest
3. OldGlory - blanco
4. SC Beast. - blanco
6. TheLightFighter - blanco
9. Yankee60 - blanco
10. Basketket - blanco
11. Clickb*IT - blanco
13. .Timeforplanb - [strike]20 Bucks[/strike] -> [strike]DZ[/strike] -> blanco
15. laila - blanco
16. Single Malt - blanco
19.Heres20BucksKillMe - blanco

Serieus mensen? Kenneth, die van jou is wel heel erg! :eek:

De meeste van deze spelers heeft gewoon gespeeld. Waarom de hell dan niet even een Lynchstem plaatsen?

@Heres20BucksKillMe, je post hier en daar iets, maar je mag wel iets actiever mee spelen. Post is wat jij denkt van wat je allemaal gelezen hebt etc. etc. ...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Sorry voor het niet stemmen. Ouders kwamen iets eerder terug van vakantie dan verwacht (had ze pas rond dit tijdstip verwacht). Even socializen is dan wel zo netjes haha.

Zal morgen gewoon actief meedoen zoals beloofd :)
 

DeletedUser74597

Guest
Jammer, maar ik heb het zelf verpest. Weer wat geleerd dit potje en nu even lekker rustig aan doen en meelezen. Geen stress meer.

Thnx allemaal en succes... vooral aan mijn medegebroeders.
Tuurlijk mag je volgende x jezelf zijn .maar neem 1 advies en aub geen claims doen voor de derde dag want we wilden je niet kwijt elke goedje eruit is gewoon teveel
 

DeletedUser74966

Guest
Omg...

Nouja. Uitleg bij mijn stem: Ik ben bij de verjaardag van m'n vriendin dus totaal niet met WvW bezig geweest na mijn eerste post hier :s

Ik moest met 4 minuten nog een stem zetten dus las alles even snel door. Ga nu weer offline joww

Morgen hoop ik toch wat meer te kunnen :s
 

Deleted User - 2075062

Guest
Spijtig van Yankee, hoewel ik erbij blijf dat ze op een aparte manier postte en dat kan dodelijk zijn op zo'n eerste dag. Ik wil iedereen daarnaast nog bedanken voor de Event stemmen, we gaan zien wat het ons vooruit gaat helpen :D

Wel dit klinkt misschien dom maar ik denk dat ik liever wacht met stemmen tot dag 2. Ik vind @famdecibel raar doen en geef @Castiel. gelijk. Je doet alsof je keihard aangevallen wordt maar als ik alles zo eens terug lees ben jij eerder begonnen met jezelf aangevallen te voelen terwijl Castiel eigenlijk niet specifiek jouw vernoemd had. En als argument gebruiken dat castiel te veel doet alsof hij ik weet niet wat is, vind ik niet echt een argument. Normaal zou ik dus op jou stemmen maar ik ga niet de eerste dag dus misschien al een goedje lynchen zonder meer argumentatie te hebben die ik dus misschien wel krijg na onze eerste nacht. Daarom een random stem op Victorious. Gelieve hier niets achter te zoeken het is gewoon wie ik eerst zag staan

Ok, laat ik hier even beginnen. Dit vind ik een zeer aparte stem. Waarom kies je voor iemand die actief naar Wolfjes zoekt terwijl er een aantal inactiefjes in zitten in de vorm van Clickbit en Basketket? Waarom zet je je lynchstem niet daarop als je serieus een random stem wil plaatsen?

ik weet het xD maar er is toch niemand die op jou stemt dus een verschil zal het niet maken. Als het wel zo zou zijn zal ik deze wijzigen

Nu wordt het helemaal apart, je plaatst dus een Lynchstem, dat is op zich prima. Je plaatst echter een lynchstem zonder argumentatie. Waarom koos je voor Victorious? Of heb je er helemaal geen reden voor? Uitleg zou misschien kunnen helpen. Ik vraag ernaar, als er geen uitleg is, is het volgende keer misschien beter gewoon op een inactiefje te stemmen als je random wil stemmen. Maar ik wacht voor nu op uitleg :)

ik heb een beter gevoel bij Victorious dan bij Yankee. Totaal geen idee waarom, en om eerlijk te zijn kan je dit evengoed een meeloopstem noemen. Ik vind gewoonweg niemand echt verdacht overkomen, terwijl ik wel men best gedaan heb alles te proberen analyseren. Moest Yankee een goedje blijken te zijn, excuses in advance.

Ok ART, je hebt vandaag redelijk actief mee gespeeld. Je vindt niemand per definitie verdacht overkomen, maar je hebt wel je best gedaan om te analyseren :) Dat is al heel mooi, kan je misschien wat van die analyses hier loslaten? Kan misschien iets teweegbrengen en heb tot nu toe nog weinig analyses gezien van je. Dus ben daar wel benieuwd naar.


Aparte stem, het is een beetje de jessica-style, maar kan je wat meer uitleg geven?

Hopeful. Heeft weinig reacties gehad en ik heb hem niet zien zoeken. Enkel wat dingen uitgelegd. Zelfs geen vragen gesteld.

Dit is de meest bizarre van allemaal :p Dacht je oprecht dat hij meespeelde of wat was hier de bedoeling van?

Heb momenteel sws geen tijd om terug te lezen.. Weet alleen dat zij de meeste BM-stemmen heeft. En in vergelijking tot normaal, push ik nu helemaal niet zoveel op het BMschap/groene stemmengebeuren. Ik geef puur aan dat fam ze niet moet krijgen
oeps dl
Capricorno

Mag ik wat meer uitleg over waarom jij op Capri zit en zij blijkbaar op jou? Ik heb er weinig zin in dat jullie nu keihard op elkaar gaan zitten tunnelen om hele kleine onzindingetjes dus zou wel is willen weten waarom je op haar gaat.

Crap, toen was het al laat..
DZ Iemand haalde aan dat hij wel een paar keer het woord 'welp' in de mond nam. Waar het hart vol van is stroomt de mond mee over, en hij maakte een honderdtachtig graden draai. Bovendien heb ik verder niet echt tijd want ja..speed.



Nu maak je een denkfout. Ik zei al dat Fam raar speelde, voordat ze de stemmen accepteerde, maar pas nadat ze het ging accepteren, haalde ik ook het argument aan dat ze het ineens wel wilde. Dat was gewoon een extra toevoeging aan mijn verdenking.

Bij jou precies hetzelfde als me reactie op DZ hierboven, leg is uit waarom je op hem zit? Ik vind het momenteel erg dun wat jullie hebben aangevoerd als argumentatie en hoop dat er meer achter deze lynchstemmen zit.

Victorious

Sorry dat ik 3 min te laat ben

Te laat stemmen heeft geen nut, zorg dat je vanaf nu gewoon ruim van tevoren stemt. Ik begrijp dat je alles mee leest? Ga je zelf ook met een theorie komen vandaag? Zou fijn zijn wat extra input te krijgen van een nieuw gezicht. Misschien geeft het een interessante en frisse kijk ^^

Waar blijft de uitslag van de lynch

Ik verwacht wel iets meer spel hier van jou, je bent actief genoeg om om de lynchuitslag te vragen dus dan kan je ook wel is alle posts nogmaals bekijken en kijken wat je verdacht vindt toch? :)
 

DeletedUser74597

Guest
Spijtig van Yankee, hoewel ik erbij blijf dat ze op een aparte manier postte en dat kan dodelijk zijn op zo'n eerste dag. Ik wil iedereen daarnaast nog bedanken voor de Event stemmen, we gaan zien wat het ons vooruit gaat helpen :D



Ok, laat ik hier even beginnen. Dit vind ik een zeer aparte stem. Waarom kies je voor iemand die actief naar Wolfjes zoekt terwijl er een aantal inactiefjes in zitten in de vorm van Clickbit en Basketket? Waarom zet je je lynchstem niet daarop als je serieus een random stem wil plaatsen?



Nu wordt het helemaal apart, je plaatst dus een Lynchstem, dat is op zich prima. Je plaatst echter een lynchstem zonder argumentatie. Waarom koos je voor Victorious? Of heb je er helemaal geen reden voor? Uitleg zou misschien kunnen helpen. Ik vraag ernaar, als er geen uitleg is, is het volgende keer misschien beter gewoon op een inactiefje te stemmen als je random wil stemmen. Maar ik wacht voor nu op uitleg :)



Ok ART, je hebt vandaag redelijk actief mee gespeeld. Je vindt niemand per definitie verdacht overkomen, maar je hebt wel je best gedaan om te analyseren :) Dat is al heel mooi, kan je misschien wat van die analyses hier loslaten? Kan misschien iets teweegbrengen en heb tot nu toe nog weinig analyses gezien van je. Dus ben daar wel benieuwd naar.



Aparte stem, het is een beetje de jessica-style, maar kan je wat meer uitleg geven?



Dit is de meest bizarre van allemaal :p Dacht je oprecht dat hij meespeelde of wat was hier de bedoeling van?



Mag ik wat meer uitleg over waarom jij op Capri zit en zij blijkbaar op jou? Ik heb er weinig zin in dat jullie nu keihard op elkaar gaan zitten tunnelen om hele kleine onzindingetjes dus zou wel is willen weten waarom je op haar gaat.



Bij jou precies hetzelfde als me reactie op DZ hierboven, leg is uit waarom je op hem zit? Ik vind het momenteel erg dun wat jullie hebben aangevoerd als argumentatie en hoop dat er meer achter deze lynchstemmen zit.



Te laat stemmen heeft geen nut, zorg dat je vanaf nu gewoon ruim van tevoren stemt. Ik begrijp dat je alles mee leest? Ga je zelf ook met een theorie komen vandaag? Zou fijn zijn wat extra input te krijgen van een nieuw gezicht. Misschien geeft het een interessante en frisse kijk ^^



Ik verwacht wel iets meer spel hier van jou, je bent actief genoeg om om de lynchuitslag te vragen dus dan kan je ook wel is alle posts nogmaals bekijken en kijken wat je verdacht vindt toch? :)

Door het speedpotje vergeten om hier het laatste uur te vertoeven en lezen ,nu dacht ik er aan met 1 minuut nog op de klok dus heb ik de eerste naam die in mij opkwam erop gezet .
Het was eigenlijk niet eens mijn bedoeling om DZ te pakken als lynch maar het snelst om die twee letters te plaatsen .
Nu is dat potje voorbij en zal ik morgen met een echte stem komen en ook het hoe wat en waarom uitleggen .
 
Reactiescore
2.193
3. OldGlory - blanco
4. SC Beast. - blanco
6. TheLightFighter - blanco
9. Yankee60 - blanco
10. Basketket - blanco
11. Clickb*IT - blanco
13. .Timeforplanb - [strike]20 Bucks[/strike] -> [strike]DZ[/strike] -> blanco
15. laila - blanco
16. Single Malt - blanco
19.Heres20BucksKillMe - blanco

Serieus mensen? Kenneth, die van jou is wel heel erg! :eek:

De meeste van deze spelers heeft gewoon gespeeld. Waarom de hell dan niet even een Lynchstem plaatsen?

@Heres20BucksKillMe, je post hier en daar iets, maar je mag wel iets actiever mee spelen. Post is wat jij denkt van wat je allemaal gelezen hebt etc. etc. ...

Moest ik mijn lynch stem op DZ laten staan dan, terwijl hetgene waar ik mijn stem op baseerde niet klopte?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Moest ik mijn lynch stem op DZ laten staan dan, terwijl hetgene waar ik mijn stem op baseerde niet klopte?

Dat zeg ik niet, ik vraag om uitleg waarom er geen stem van jou kant gekomen is. Je bent actief geweest, waarom geen Lynchstem?
 

DeletedUser77103

Guest
Inactiviteitswaarschuwingen:

OldGlory

Morgen echt actiever meedoen, anders zul je doodvallen of vervangen worden!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SC Beast.
TheLightFighter
Basketket
Laila
Single Malt
.TimeforplanB


Voor jullie allen een kleine schop onder de bips, jullie waren wel aan het posten en hebben wél BM gestemd, maar helaas hebben we geen lynchstem van jullie mogen ontvangen, morgen zien wij deze wél graag verschijnen.
 
Bovenaan