[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser74005

Guest
Crap, toen was het al laat..
DZ Iemand haalde aan dat hij wel een paar keer het woord 'welp' in de mond nam. Waar het hart vol van is stroomt de mond mee over, en hij maakte een honderdtachtig graden draai. Bovendien heb ik verder niet echt tijd want ja..speed.



Nu maak je een denkfout. Ik zei al dat Fam raar speelde, voordat ze de stemmen accepteerde, maar pas nadat ze het ging accepteren, haalde ik ook het argument aan dat ze het ineens wel wilde. Dat was gewoon een extra toevoeging aan mijn verdenking.

Dat van die welp kom ik zo op terug. Zag ook zo'n post voorbij komen, wel bizar dat ik idd midden in posts 'welp' typte ipv welk. Die andere 2 keer waren puur richting Fam, door haar claim.

En ik had idd ook geen tijd door de speed. Voortaan niet op dag 1 organiseren, weer wat geleerd.

Dat extra stukje heb ik dan over het hoofd gezien denk ik. Ik moet sws nog een deel teruglezen, maar kun je die anders even aanhalen?

Het kwam bij mij over als; je verdenkt Fam eigenlijk op 'gevoel'. Je vindt haar 'anders' posten, maar je haalt geen berichten aan, waarin ze vreemd post. Vervolgens spreek ik jou daar op aan en zeg ik dat Fam een goedje moet zijn, omdat ze de groene stemmen weigert (ik haal hierbij aan dat ze in de wolvenchat anders wel te horen zou hebben gekregen, dat ze die stemmen juist wel moet accepteren/binnenhalen). Daarna komt dan dat bericht van jou en daarbij leek het alsof je op dat moment al wist dat ze die stemmen vervolgens wél zou willen en ze dat dus misschien inderdaad in de wolvenchat gehoord zou hebben. Terwijl die verdenking van jou voor het moment was, dat Fam opeens wél geïnteresseerd was in die stemmen.

Zo kwam het op mij over in ieder geval.
 

DeletedUser77103

Guest
Burgemeester-stemming:

1. Snickers333 - Capri"}">DZ -> Capri
2. Tigor - Capri
3. OldGlory -
4. SC Beast. - Castiel
5. DemocratischeZwijmelaars - Castiel
6. TheLightFighter - DZ
7. Castiel.- Capri
8. famdecibel- Time
9. Yankee60- Capri
10. Basketket- Capri
11. Clickb*IT-
12. Capricorno- Castiel
13. .Timeforplanb- Capri
14. GaMe- Capri
15. laila- Time
16. Single Malt- Capri
17.Jessicavd- DZ
18. Victorious- DZ
19.Heres20BucksKillMe- DZ
20. ItsARTificial- Castiel


8x capri
4x dz
4x castiel
2x time

Capricorno is jullie nieuwe BM!
 

DeletedUser17472

Guest
Dat van die welp kom ik zo op terug. Zag ook zo'n post voorbij komen, wel bizar dat ik idd midden in posts 'welp' typte ipv welk. Die andere 2 keer waren puur richting Fam, door haar claim.

En ik had idd ook geen tijd door de speed. Voortaan niet op dag 1 organiseren, weer wat geleerd.

Dat extra stukje heb ik dan over het hoofd gezien denk ik. Ik moet sws nog een deel teruglezen, maar kun je die anders even aanhalen?

Het kwam bij mij over als; je verdenkt Fam eigenlijk op 'gevoel'. Je vindt haar 'anders' posten, maar je haalt geen berichten aan, waarin ze vreemd post. Vervolgens spreek ik jou daar op aan en zeg ik dat Fam een goedje moet zijn, omdat ze de groene stemmen weigert (ik haal hierbij aan dat ze in de wolvenchat anders wel te horen zou hebben gekregen, dat ze die stemmen juist wel moet accepteren/binnenhalen). Daarna komt dan dat bericht van jou en daarbij leek het alsof je op dat moment al wist dat ze die stemmen vervolgens wél zou willen en ze dat dus misschien inderdaad in de wolvenchat gehoord zou hebben. Terwijl die verdenking van jou voor het moment was, dat Fam opeens wél geïnteresseerd was in die stemmen.

Zo kwam het op mij over in ieder geval.
Ik was in feite boos op Yankee omdat ze de groene stem van mijn weg te halen. Dus ze gunde hem mij niet en de redenering waarom ik hem kreeg, was los zand. Ik reageerde toen dat ik geen stemmen hoefden zo, van, hou hem maar. Maar natuurlijk had ik ze wel gewild.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik was in feite boos op Yankee omdat ze de groene stem van mijn weg te halen. Dus ze gunde hem mij niet en de redenering waarom ik hem kreeg, was los zand. Ik reageerde toen dat ik geen stemmen hoefden zo, van, hou hem maar. Maar natuurlijk had ik ze wel gewild.

Ja, het is alleen zo dat jij mogelijk niks met het item zou kunnen en het verloren zou gaan. Dat was de enige reden waarom jij het item niet zou moeten krijgen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ja, het is alleen zo dat jij mogelijk niks met het item zou kunnen en het verloren zou gaan. Dat was de enige reden waarom jij het item niet zou moeten krijgen.
Dat is een dubbel gevoel, want als een wolf hem zou krijgen, zou dat ook niet goed zijn. Ik zou tenminste als gebroeder nog iets hebben kunnen doen. Maar goed, het is gebeurd, het is niet anders.
 

DeletedUser74005

Guest
Dat is een dubbel gevoel, want als een wolf hem zou krijgen, zou dat ook niet goed zijn. Ik zou tenminste als gebroeder nog iets hebben kunnen doen. Maar goed, het is gebeurd, het is niet anders.

Het gaat om het feit dat je nu voor de 2e keer je rol noemt en dat de welp jou eruit kan halen.. @Tigor doe het weer :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
@Alle stemmers op mij, bedankt! :)

@DZ, ik reageer morgen en leg alles eff goed uit. Weet niet precies hoe laat ik klaar ben op school, maar ik neem aan nog voor twaalven, dus 's middags ruim de tijd.
 

DeletedUser74005

Guest
Het kwaad was al geschied.

EDIT: en jij legt er wel heel erg de nadruk op....

Ik probeer je puur iets uit te leggen. Als je het niet in één keer duidelijk is, leg ik het meerdere keren uit. Dan kan dat overkomen als dat ik er druk op leg, maar probeer je puur te vertellen hoe het zit.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik probeer je puur iets uit te leggen. Als je het niet in één keer duidelijk is, leg ik het meerdere keren uit. Dan kan dat overkomen als dat ik er druk op leg, maar probeer je puur te vertellen hoe het zit.
Maar ik heb geen speciale krachten. In mijn ogen ben ik dus echt geen vette vis. Een ieder die zich hier als goedje voordoet heeft net zoveel kans om gewelpt te worden... en dat zijn er nogal wat die zich als goedje voordoen. Daarnaast blijft het een gok van de welp, want alleen ik weet hoe het echt zit :p

EDIT
fam kom nog es met zoon wolvenlijst;)
Light, dat was het vorige potje ook niet op dag 1. Ik weet het nu ook nog echt niet.. en niemand behalve de wolven weten het.
 

DeletedUser74005

Guest
Maar ik heb geen speciale krachten. In mijn ogen ben ik dus echt geen vette vis. Een ieder die zich hier als goedje voordoet heeft net zoveel kans om gewelpt te worden... en dat zijn er nogal wat die zich als goedje voordoen. Daarnaast blijft het een gok van de welp, want alleen ik weet hoe het echt zit :p

Ik mag ook hopen voor je dat je vals geclaimd hebt. Alleen moeten we gewoon het risico niet nemen.
 

DeletedUser74005

Guest
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Iedereen die zich als goedje heeft voorgedaan loopt toch het risico?

Niet iedereen heeft een rol geclaimd. Lees ajb eerst even de omschrijving van de rol 'welp', dan zul je begrijpen wat ik bedoel.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb vanmiddag alle rollen doorgenomen. Velen zal ik een aantal maal moeten herlezen. Welp is me duidelijk.
 

DeletedUser77103

Guest
Lynch Dag 1:

1. Snickers333 - Victorious
2. Tigor - Yankee
3. OldGlory - blanco
4. SC Beast. - blanco
5. DemocratischeZwijmelaars - Capri
6. TheLightFighter - blanco
7. Castiel. - Yankee
8. famdecibel - [strike]Castiel[/strike] -> DZ
9. Yankee60 - blanco
10. Basketket - blanco
11. Clickb*IT - blanco
12. Capricorno - DZ
13. .Timeforplanb - [strike]20 Bucks[/strike] -> [strike]DZ[/strike] -> blanco
14. GaMe - Hopeful
15. laila - blanco
16. Single Malt - blanco
17.Jessicavd - DZ
18. Victorious - Yankee
19.Heres20BucksKillMe - blanco
20. ItsARTificial - Yankee

4x yankee
3x DZ
1x victorious
1x capri
1x Hopeful
10x blanco

Uitslag:
Yankee was de lynch, zij was..
Burger
 
Bovenaan