[Speeltopic] Wvw #265

DeletedUser66129

Guest
Ging Angelino nou volgend potje leiden of is die ineens weer verdwenen?
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zei het toch dat SM niet pluis was! Dat hij niet te vertrouwen was...

Gut feeling > facts, all the time :)

Heb jij weer gecheat, sanderverdomme!

Maar een beetje bekeken. Rebelse wolf is een awesome rol. Verder heeft Maroen een schoonheidsfoutje gemaakt maar geen reden om hem gedn tweede kans te geven. Keep your head up, Maroen. Vrijwel niemand doet het meteen perfect
 

DeletedUser66129

Guest
Tijd dat Sander weer eens een potje gaat leiden. Die jongen heeft altijd goeie potjes.
 

DeletedUser72524

Guest
Tijd dat Sander weer eens een potje gaat leiden. Die jongen heeft altijd goeie potjes.

Ik heb nog nooit een potje foutloos geleid, volgens mij:).

Ja en als de spelleiding gewoon hun eigen regels volgde, was ik niet dood, omdat ik bij jou aan het inbreken was..

i5yojxhflhdy8.png


Fuck dit.. :mad:

Kan het niet laten dit te melden. Mij dood laten gaan is een grote fout geweest in het potje en ik vind dat de goedjes mogen weten dat dat Klaagmuur bericht klopt.
dit is mijn laatste post dit potje

Situatie kon ook zijn dat de wolven de slet probeerde te eten en dat jij bij de slet ging inbreken. Maar ook al maakt de spelleider een fout, heel triest om voor anderen dit potje ook te verpesten.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Tijd dat iemand het initiatief neemt om de volgende te leiden :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog nooit een potje foutloos geleid, volgens mij:).



Situatie kon ook zijn dat de wolven de slet probeerde te eten en dat jij bij de slet ging inbreken. Maar ook al maakt de spelleider een fout, heel triest om voor anderen dit potje ook te verpesten.

SM heeft hier al op zijn flikker voor gehad, geen noodzaak om dit nogmaals tedoen, is al besproken en hij voelt zich ook schuldig.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Laat Maroen nogmaals leiden, hij heeft naar mijn mening geen drastische fout gemaakt. Iedereen laten mee doen en jou uitsluiten voor dit potje;).

Nou hè. Grote jongen.. Geen noodzaak om me hierop te wijzen als dit al is gedaan en ik excuses heb aangeboden ;)
 

DeletedUser72524

Guest
SM heeft hier al op zijn flikker voor gehad, geen noodzaak om dit nogmaals tedoen, is al besproken en hij voelt zich ook schuldig.

Het probleem is dat het vaker is gebeurd, zonder consequenties. Dan zie je dat vaak dezelfde mensen het nog eens doen. Nu is het volgens mij singles eerste keer, dus inderdaad niet meteen bestraffen.
 

DeletedUser

Guest
Het probleem is dat het vaker is gebeurd, zonder consequenties. Dan zie je dat vaak dezelfde mensen het nog eens doen. Nu is het volgens mij singles eerste keer, dus inderdaad niet meteen bestraffen.

Is ook deels mijn fout hoor, ik had moeten controleren of alles wel klopte, maar heb ik niet gedaan. Dusja
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik wil best een potje overslaan als mensen dit genoodzaakt vinden hoor :)
 

DeletedUser72524

Guest
Ik wil best een potje overslaan als mensen dit genoodzaakt vinden hoor :)

Nee totaal niet, sterker nog ik heb het verkeerd gelezen. Ik dacht dat jij per se wilde dat iemand anders dan Maroen en yankee het initiatief namen.

Wat ik voorstel:
Yankee en Maroen openen een nieuw potje met dezelfde spelers (dus jij ook) en ik sta open dat yankee en Maroen met mij kunnen overleggen waar ze twijfels hebben. Plus Maroen en yankee zijn niet dom en zullen vast geleerd hebben van hun fouten.

Iedereen mee eens?
 
Bovenaan