[Speeltopic] Wvw #265

DeletedUser17472

Guest
Het gaat me eigenlijk niet eens om de ervaring als spelleider, met wel om de ervaring als speler. Als speler die het spel snapt had je deze fout kunnen voorkomen, daarvoor had je niet eens een ervaren spelleider moeten zijn.
Jenske is ook al eens spelleider geweest en dat ging wel goed, maar volgens mij speelt hij ook nog niet zo lang hoor..... Ik snap die link dus niet
 
Reactiescore
2.178
Jenske is ook al eens spelleider geweest en dat ging wel goed, maar volgens mij speelt hij ook nog niet zo lang hoor..... Ik snap die link dus niet

Jens eerste potje leiden was met mij samen.

Maar Jens is wel al van toen al iemand die goed speelde en de regels al vlug snapte.

Zeg dit maar niet tegen hem dat ik dit gezegd heb.
 

DeletedUser74005

Guest
Jammer, maar lesje geleerd. Vanaf heden gewoon altijd een medeleider nemen die minimaal 5 potjes geleid heeft. Stel voor dat we daar weer wat strenger in worden.

Desondanks vond ik het concept van de ronde wel leuk. Zwakke welpen die laat opgroeien met grafdelver mogelijk. Ik durf te wedden dat dit een mooie ronde was geweest, als een ervaren speler meegekeken had met maroen en yankee.

Ik stel voor dat zij het volgende potje leiden, maar dan onder toezicht van een ervaren speler? Dan leren ze er ook wat van en kan het niet snel fout gaan.
 

DeletedUser64575

Guest
Jenske is ook al eens spelleider geweest en dat ging wel goed, maar volgens mij speelt hij ook nog niet zo lang hoor..... Ik snap die link dus niet

Het verschil is dat Jens spelinhoudelijk aanzienlijk meer verstand heeft van WvW dan Maroen en Yankee. Maroen wilde graag leiden, dat neem ik hem niet kwalijk, maar je ziet hier toch weer dat hij nog niet zoveel van WvW als spel weet. Hij kan dus beter leiden/meekijken met iemand die dit wel heeft, niet Yankee.

Ik ben dus ook niet van plan om me in te schrijven voor een vervolgpotje tot Maroen een goede speler en spelleider heeft waar hij een paar keer bij mag meeleiden.
 
Reactiescore
2.178
Ik wil wel vragen niet zo hard naar maroen te doen, hij heeft wel motivatie en wil getoond. Fouten kunnen gebeuren uiteindelijk.
 

DeletedUser

Guest
Het verschil is dat Jens spelinhoudelijk aanzienlijk meer verstand heeft van WvW dan Maroen en Yankee. Maroen wilde graag leiden, dat neem ik hem niet kwalijk, maar je ziet hier toch weer dat hij nog niet zoveel van WvW als spel weet. Hij kan dus beter leiden/meekijken met iemand die dit wel heeft, niet Yankee.

Ik ben dus ook niet van plan om me in te schrijven voor een vervolgpotje tot Maroen een goede speler en spelleider heeft waar hij een paar keer bij mag meeleiden.


En bedankt, even voor je duidelijkheid. Ik had dus niet geholpen omdat ik maandag en dinsdag geen tijd had, ik zou vandaag en morgen doen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik neem mijn petje af voor iedereen die het aandurft een potje te leiden. Daarom... gelijk door naar het volgende potje met dezelfde leiding. Indien gewenst laat een ervaren leider dan meekijken.
 

DeletedUser

Guest
Ik neem mijn petje af voor iedereen die het aandurft een potje te leiden. Daarom... gelijk door naar het volgende potje met dezelfde leiding. Indien gewenst laat een ervaren leider dan meekijken.

Dit dus, vind dat er beetje te hard word afgekraakt omdat er een fout gemaakt is. Wil best iemand mee laten kijken geen probleem, maar ga nou niet doen alsof jullie zelf perfect zijn
 

DeletedUser17472

Guest
Of je medeleider wil zijn met maroen en yankee bij het volgende potje dat snel zal starten... En idd hen het werk laten doen, maar een beetje sturen als het fout dreigt te gaan... en dan wel uitleggen aan hen waarom het anders moet, zodat ze er van leren.

(dit niet afrekenend op de twee leiders, nogmaals, ik heb er bewondering voor dat ze het doen)
 
Reactiescore
182
Bovenaan