[Speeltopic] Wvw #265

Reactiescore
182
Ik zat de eerste dag op duckje of capri.. ik zat dus niet fout:p

Maar de burgers waren kansloos dit potje of zie ik het verkeerd. Teveel andere rollen.

Burgers zijn niet de enige goedjes he;
Beul, Rebelse Wolf, Raaf e.a. zijn ook goedjes
 
Reactiescore
1.468
Maroen, dat ga je niet winnen van fam :p

Anyway, ik kijk uit naar het volgende potje, ben alleen bang dat het even duurt tot het volgende potje?
 
Reactiescore
3.586
Jij, SM en joker.

Ik heb op hem gestemd maar niet echt de stemming op hem gestuurd :)

Wat ik nu denk is dat er bij de switchers DZ -> FAM -> DZ wel eens een wolf kan zitten, eerst DZ stemmen als medewolf kan wel, hij was namelijk niet zo hard in gevaar, dan lijkt hij lynch te worden dus switchen ze naar fam, dan gaat dz naar rebelse wolf hinten -> wolf switcht weer naar DZ want wil rebelse wolf kwijt.

In die overlopers zit idd sws wel een wolf dat kan bijna niet anders :p
 
Reactiescore
3.586
Ja pijnlijk :s Was ik nog eens beul maar eigenlijk komt het goed uit had niet zoveel zin/tijd :s
 

DeletedUser

Guest
Fouten kunnen gebeuren, ik stel voor dat maroen gewoon de volgende pot leid met een meer ervaren spelleider.

Nou en bedankt... We hadden dus afgesproken dat ik vandaag en morgen zou doen, hadden misschien beter gewoon samen kunnen doen
 
Reactiescore
2.193
Het gaat erom dat de fouten puur gemaakt zijn door gebrek van ervaring. Vroeger was er de regel voor beginnende spelleiding dat een ervaren spelleider meeleid, deze wil ik terug.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind die functie wel leuk, alleen als hij klapt, is het spel voor de wolven gedaan.... dat is ook weer niet leuk. Een potje moet toch wel een week halen lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom dat de fouten puur gemaakt zijn door gebrek van ervaring. Vroeger was er de regel voor beginnende spelleiding dat een ervaren spelleider meeleid, deze wil ik terug.

Ben ik met je eens, niet dat ik extreem ervaren ben, maar had deze fouten wellicht kunnen voorkomen

Wil het potje best een nieuwe start geven samen met Maroen (zonder rebelse wolf, en een andere indeling) als de rest hier oké mee is?
 

DeletedUser17472

Guest
Is goed yankee. Ook leiding geven kan alleen geleerd worden door te doen. Net als ik dit spel enkel kan leren door te spelen. Dus wat mij betreft een ja
 

DeletedUser64575

Guest
Het gaat me eigenlijk niet eens om de ervaring als spelleider, met wel om de ervaring als speler. Als speler die het spel snapt had je deze fout kunnen voorkomen, daarvoor had je niet eens een ervaren spelleider moeten zijn.
 
Reactiescore
1.468
Ben ik met je eens, niet dat ik extreem ervaren ben, maar had deze fouten wellicht kunnen voorkomen

Wil het potje best een nieuwe start geven samen met Maroen (zonder rebelse wolf, en een andere indeling) als de rest hier oké mee is?
Vind ik een goed idee, zonder rebelse wolf dan
 
Bovenaan