[Speeltopic] Wvw #265

Reactiescore
656
Ik vond trouwens wel dat er veel slechtjes inzaten op een potje van 18 fso
 

DeletedUser17472

Guest
Laat Maroen nogmaals leiden, hij heeft naar mijn mening geen drastische fout gemaakt. Iedereen laten mee doen en jou uitsluiten voor dit potje;).
Nah, nergens voor nodig om mensen uit te sluiten. Maroen moet zeker het potje nog eens leiden. Top als jullie elkaar zo willen helpen.

Ik wil best een potje overslaan als mensen dit genoodzaakt vinden hoor :)
Nah, niet nodig toch, lekker meedoen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nee totaal niet, sterker nog ik heb het verkeerd gelezen. Ik dacht dat jij per se wilde dat iemand anders dan Maroen en yankee het initiatief namen.

Wat ik voorstel:
Yankee en Maroen openen een nieuw potje met dezelfde spelers (dus jij ook) en ik sta open dat yankee en Maroen met mij kunnen overleggen waar ze twijfels hebben. Plus Maroen en yankee zijn niet dom en zullen vast geleerd hebben van hun fouten.

Iedereen mee eens?

Alleen als je me een leuke rol geeft!
 

DeletedUser8414

Guest
Er zijn inderdaad fouten gemaakt maar ik zie wel potentieel in Maroen als spelleider dus gewoon opnieuw laten leiden.

Ik zie dat Sander het al aangeboden heeft maar indien gewenst wil ik ook met Maroen samen leiden, doorheen de dag ben ik er weinig maar gedurende de avond en deadline ben ik er quasi altijd wel. En ik vind het ook nie zo aangenaam om zelf te spelen als ik weinig tijd heb. Maar als Sander het op zich neemt is het ook perfect hoor, zolang iemand het doet. :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er zijn inderdaad fouten gemaakt maar ik zie wel potentieel in Maroen als spelleider dus gewoon opnieuw laten leiden.

Ik zie dat Sander het al aangeboden heeft maar indien gewenst wil ik ook met Maroen samen leiden, doorheen de dag ben ik er weinig maar gedurende de avond en deadline ben ik er quasi altijd wel. En ik vind het ook nie zo aangenaam om zelf te spelen als ik weinig tijd heb. Maar als Sander het op zich neemt is het ook perfect hoor, zolang iemand het doet. :)

Misschien is het wel chill om iemand te hebben die iets later op kan blijven zodat de DL gewoon weer op 22:00 kan
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jongens, het kan nooit erger dan mijn potje. Die hebben we nog wel afgemaakt, het heeft de 70 pagina's bereikt, waarvan de eerste 10 en de oaatste 20 gezeik was op de spelleiding, er zijn 5 pagina's aan gewijd in het discussietopic en 20 potjes later stond het nog in een WvWverhaal dat "capri de slechtste WvW spelleider in de geschiedenis was".
Dus het valt allemaal best mee. Voor je de uitslagpost de rollen die doodgaan nog een keer doorlezen, stemmen checken en dan komt alles vast goed ;)

Note: bovenstaande is een lichtelijk opgeblazen versie van een verder helemaal waar verhaal.

Het was een leuk doch kort potje en heb me weer eens echt heel erg vermaakt!
 
Reactiescore
182
En toch blijven de meeste supporters hun clubje trouw. Goeie gasten daar in Breda :D

Idd nog een voller stadion dan de een aantal eredivisionisten (we kijken naar jullie Stillems)
#OperatieEredivisie
 
Bovenaan